معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم روزهای نارنجی

0

فیلم “روزهای نارنجی”، فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی آرش لاهوتی و تهیه کنندگی علیرضا قاسم خان است. این فیلم در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۷ ساخته و در انتظار اکران است. این فیلم اولین بار در چهل و سومین دوره جشنواره فیلم تورنتو(TIFF) اکران جهانی شد. همچنین این فیلم نامزد بهترین فیلم بخش نگاه نو از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز شده‌ است. حالا قرار است برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”روزهای نارنجی” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم روزهای نارنجی

 

خلاصه داستان

فیلم “روزهای نارنجی” روایتگر زندگی پر فراز و نشیب زنی میانسال به نام “آبان” (با بازی بانو هدیه تهرانی) است که واسطه استخدام کارگران زن فصلی برای کار در باغهای مرکبات شمال کشور می‌باشد.

داستان فیلم روزهای نارنجی

آبان زنی جدی و سخت کوش است که از قضا رابطه خوبی هم با همسرش ندارد، که این مشکل باعث ماجراهای جذابی می شود. علی مصفا در این فیلم نقش “مجید”، همسر “آبان” را بازی می کند.

 

اسامی بازیگران فیلم روزهای نارنجی

هدیه تهرانی در روزهای نارنجی

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: آرش لاهوتی – جمیله دارالشفایی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، تدوین: مهدی حسینی وند، صدابرداری: حسن شبان کاره، طراحی و ترکیب صدا: بهمن اردلان، موسیقی: کریستف رضاعی، طراحی صحنه و لباس: فاضل ژیان، طراحی گریم: شهرام خلج، جلوه‌های ویژه بصری: سینا قویدل، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، تهیه کننده: علیرضا قاسم‌خان، مشاور تهیه‌کننده و مجری طرح: شهنام شهبازاده.

جوایز و افتخارات

 

جوایز و افتخارات

  • برنده بهترین فیلمنامه و  بازیگر زن در چهارمین دوره جشنواره فیلم سینه ایران تورنتو
  • برنده بهترین فیلم، تقدیر ویژه از بازیگر زن، جایزه فیپرشی و کلیسای جهانی در شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم مانهایم
  • برنده بهترین فیلم در هفدهمین دوره جشنواره پیونگ یانگ در کره شمالی
  • برنده بهترین فیلم در جشنواره یاری
  • برنده بهترین فیلم در جشن انجمن منتقدان سینمای ایران
  • یرنده بهترین بازیگر زن برای هدیه تهرانی در جشن انجمن منتقدان سینمای ایران

نظرات