سرویس کولر آبی را به کاردون بسپارید

0

سرویس کولر آبی را به کاردون بسپارید

با بالا رفتن آگاهی افراد از اهمیت سرویس کولر گازی تصور می کنیم کسی نیست که این امر را بی اهمیت بداند بهتر است بدانید سرویس دوره ای کولر گازی از بروز هزینه های احتمالی جلوگیری می نماید به خاطر داشته باشید بهترین زمان سرویس دوره ای کولر گازی پیش از شروع فصل گرما است. پس از همین الان کار را به کاردون بسپارید و دست به کار شوید.

وقتی به فصل گرما نزدیک می شویم تحمل گرما برایمان بسیار دشوار می شود بنابراین فقط به دنبال راهی برای فرار از این گرما هستیم یکی از راه های نجات از گرما استفاده از وسایل سرمایشی می باشد که بسیار متنوع هستند و با پیشرفت علم هر روز مدل های متنوعی به بازار ارائه می شود.

کولر آبی

یکی از مشکلاتی که همه ما با آن دست و پنج نرم می کنیم خرابی کولر گازی در فصل گرماست که در این صورت به دلیل گرمای بالا و تاب نیاوردن در این شرایط به هر کسی اعتماد می کنید و دستگاه خود را برای تعمیر ارسال می کنید لازم است بدانید ارسال دستگاه برای تعمیر و اعتماد شما به نمایندگی ها شاید نتواند مشکل را برطرف کند و حتی باعث ایجاد مشکلات دیگری نیز در دستگاه شما شود بنابراین برای جلوگیری از بروز اتفاقاتی از این دست به شما توصیه می کنیم دستگاه تان را حتما به نمایندگی ها و یا افراد مطمئن بسپارید و سرویس دوره ای را فراموش نکنید تا از این پیش آمد ها در امان باشید.

کولر آبی بهتر است یا گازی ؟

یکی از موارد حائز اهمیت در کولر های آبی ایجاد نکردن آلودگی و گازهای سمی است که برای محیط زیست مخرب می باشد بنابراین این دستگاه دوستدار محیط زیست است و می تواند همین موضوع در انتخاب شما موثر باشد.

البته باید بگوییم با توجه به تکنولوژی ساده به کار رفته در کولر های آبی قطعات یدکی آن قابل دسترس تر هستند و طبق تجربه ما و کاربرانی که از کولر آبی استفاده کرده اند باید بگوییم در صورت بروز مشکل خودتان هم می توانید آن را تعمیر کنید و نیاز به متخصص ندارد .

مصرف انرژی در هر دو کولر آبی و گازی به نوعی بالا می باشد در کولرهای آبی مصرف آب و در کولر های گازی مصرف برق یکی از نکاتی است که بسیار طاقت فرسا می باشد. البته هر کدام از این موارد راه حل دارد که می توانیم با رعایت آن ها از مصرف انرژی جلوگیری کنیم.

در تعیین و انتخاب کولر به اقلیم خود توجه کنید برای مثال اگر در مناطق گرم و خشک زندگی می کنید از کولر آبی استفاده کنید زیرا کولر های آبی باعث ایجاد رطوبت در محیط می شود و از خشکی هوا می کاهد. برعکس اگر در مناطق مرطوب و معتدل زندگی می کنید به واسطه داشتن آب و هوای شرجی سعی کنید از کولر های گازی استفاده کنید.

چرا کولر آبی را انتخاب کنیم ؟

براساس آمار های انجام شده به این نتیجه رسیده ایم وقتی فروش و تقاضای مشتریان از یک برند خاص بالا باشد یعنی آن وسیله پرمصرف است و می توان نام بهترین را بر روی آن گذاشت باید دقت داشته باشید در هنگام خرید وسایل سرمایشی به این نکته توجه کنید که خواسته شما از دستگاه فقط خنک کردن محیط است یا خیر؟ اگر فقط چنین خواسته ای دارید باید بگوییم سیستم های سرمایشی زیادی در بازار موجود می باشد که می تواند نیاز شما را برآورده سازد.

کولرآبی در انواع مختلف موجود می باشد و همان طور که از اسم آن پیداست به دلیل استفاده از آب برای خنک کردن فضا می تواند در برخی از شهرها که با مشکل کم آبی مواجه هستند مفید واقع نشود و نتوان از این سیستم سرمایشی استفاده نمود.

لازم است متذکر شویم از نصب کولر آبی در زیر نور آفتاب جلوگیری نمایید زیرا آب درون محفظه گرم می شود و هوای گرم را به محیط منتقل می کند. پس یکی از مواردی که باید بسیار به آن دقت شود انتخاب مکانی مناسب برای نصب کولر آبی است.

نظرات