امین سلطانی پارکبانی که سحر قریشی توهین کرد کیست؟ + عکس و بیوگرافی

0

امین سلطانی پارکبانی که سحر قریشی توهین کرد کیست؟ + عکس و بیوگرافی

امین سلطانی پاکبان که سحر قریشی به او توهین کرده بود در پاسخ به علت عکس نگرفتن با این بازیگر گفت: به ما یاد دادند که برای منتقل نشدن کرونا و حفظ سلامتی مردم باید فاصله خود را با آن ها حفظ کنیم و به آنها نزدیک نشویم.

امین سلطانی پارکبانی که سحر قریشی توهین کرد کیست؟ + عکس و بیوگرافی

در پی رفتار نا مناسب یک بازیگر تازه کار و نو ظهور به یک پارکبان ،شهردار منطقه یک از پاکبانی که در پارک نیاوران با برخورد هنرپیشه زن سینما و تلویزیون مواجه شده و در فضای مجازی واکنش‌های زیادی را برانگیخته بود، با اهدای شاخه گل و هدیه از او تقدیر و دلجویی کرد.

واکنش پارکبان به توهین سحر قریشی

به گزارش حرف تازه از ایلنا، امین سلطانی پاکبان در دیداری که سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک با او داشت؛ در پاسخ به این پرسش که چرا با این سحر قریشی معروف عکس یادگاری نگرفتید و از او خواستید که برود، گفت: چون به ما یاد دادند که برای منتقل نشدن کرونا و حفظ سلامتی مردم باید فاصله خود را با آن ها حفظ کنیم و به آنها نزدیک نشویم.

دلجویی از امین سطانی پارکبان پارک نیاوران

موسوی، شهردار منطقه یک در این دیدار خطاب به این پاکبان گفت: خوشحالیم همکارانی مثل شما داریم که برای سلامتی مردم جان خود را به خطر می اندازند. جایگاه شما برای ما رفیع است و ارزش کارتان را می دانیم. اینکه در این برخورد به خاطر حفظ جان و سلامتی این شهروند فاصله گذاری را رعایت کردید نشان می دهد که در کار خود مسئولیت پذیر هستید.

بیوگرافی و عکس امین سلطانی پارکبان پارک نیاوران

براساس گزارش شهرنوشت؛ روز سه شنبه دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می شد که در آن سحر قریشی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون در مسیر عبور از بوستان نیاوران به همراه دوستانش برخوردی توهین آمیز با پاکبانی که روی صندلی در گوشه ای از پارک نشسته بود، داشت.
این بازیگر در این برخورد با نزدیک شدن به پاکبان و اشاره به رنگ مشترک لباس خود و او با لحنی تمسخر آمیز از دوستانش خواست که از آن ها عکس یادگاری بگیرند. پس از آن با کلمه «برو» از طرف پاکبان مواجه شد و دوباره لحن توهین آمیز خود را ادامه داد.

نظرات