ماجرای کامل توهین سحر قریشی به یک پارکبان و واکنشها + جزئیات جدید

0

ماجرای کامل توهین سحر قریشی به یک پارکبان و واکنشها + جزئیات جدید

بتازگی ویدئویی از سحر قریشی و رفقا در یک پارک در حال ورزش کردن منتشر شده که رفتاری عجیب با یک رفتگر و پارکبان دارد که واکنش شهرداری و اظهار نظر عضوی شورای شهر درباره پیگیری شکایت مدیریت شهری از سحر قریشی را به دنبال داشت که باید عذرخواهی رسمی کند. در ادامه همه ماجرا از توهین و بی و احترامی تا واکنش های چهره ها و شهرداری را در مجله حرف تازه بخوانید

ماجرای کامل توهین سحر قریشی به رفتگر و واکنشها + جزئیات جدید

فیلم توهین سحر قریشی به یک پارکبان

در این ویدئو، سحر قریشی در فضای آزاد در حال پیاده‌روی است و بعد از رفتن به سمت یک پاکبان محترم و گفتن این جمله که ما لباس‌مان را با هم ست کردیم، با واکنش پاکبان مواجه می‌شود که می‌گوید: «برو». سپس قریشی در حالی که با صدایی بلند می‌خندد، خطاب به دوستانش می‌گوید: «همین مونده بود که این بگه برو…» و به خنده‌هایش ادامه می‌دهد.

در پی این رفتار رشت بری چهره ها واکنش نشان دادند و کاربران شبکه ای اجتماعی نیز کامنتی تند برای این فیلم و توهین نوشتند

واکنش شهرداری به توهین سحر قریشی به یک پارکبان

شکایت مدیریت شهری از سحر قریشی

مجید فراهانی در اینستاگرام خود در واکنش به انتشار کلیپی از سحر قریشی ، بازیگر سینما نوشت: برخورد توهین آمیز سحر قریشی با یک پاکبان فضای سبز شهرداری قابل پذیرش نیست و درصورت عدم برخورد مناسب بیم ‌آن می رود که این ناهنجاری به عرف جامعه تبدیل شود.

وی در شرح آنچه در این کلیپ گذشته است، افزود: «روز گذشته در ویدیوی توزیع شده در فضای مجازی بازیگر تلویزیون و سینما، سحر قریشی با خنده و مضحکه کنار رفتگری می رود و با تمسخر به دوستانش می گوید لباسم را با او ست کرده‌ام و وقتی رفتگر بینوا به او واکنش نشان می‌دهد با حالتی توهین آمیز به آن دیگری رفیقش می‌گوید «همین مانده بود که فقط این به ما بگوید برو …»

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: پاکبانان وکارگران امروز با حداقل حقوق و مزایا بیش‌ترین زحمت را برای رفت وروب ‌و تمیزی شهر و بوستان‌ها می کشند و حداقل انتظار برخورد محترمانه و قدرشناسانه با این فداکاری ها داریم.

فراهانی تاکید کرد: لذا درصورت عدم عذرخواهی رسمی خانم سحر قریشی، به عنوان نماینده مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم‌ بود تا خدای ناکرده اینگونه رفتارهای ناپسند تبدیل به هنجار جامعه نگردد.

واکنش رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به سحر قریشی

به گزارش حرف تازه از ایسنا، غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود با اشاره به انتشار فیلم رفتار نامناسب یک بازیگر زن با یک پاکبان نوشت: کاش به جای تبرج خودمان در برابر لنز دوربین‌های اغواگر، آدم‌ها را فارغ از شغل و لباس می‌دیدیم و لحظه‌ای تصور می‌کردیم اگر یک روز نباشند چه اتفاقی می‌افتد؟!

وی همچنین نوشت: شاید از نزدیک می‌دیدیم که در این روزهای کرونایی زیبایی شهرمان را مدیون ⁧‫پاکبانان⁩ سبزپوش هستیم.

فیلم توهین سحر قریشی به یک پارکبان

واکنش روزنامه خراسان

روزنامه خراسان نوشت: به تازگی ویدئویی از بازیگر سرشناس کشورمان در فضای‌مجازی منتشر شده که با واکنش منفی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

احترام گذاشتن به دیگران به اندازه ثروت‌شان

متاسفانه در جامعه کنونی ما شاهد نوعی رویکرد هستیم که بعضی افراد به دیگران به اندازه ثروت و جایگاه اجتماعی‌شان احترام می‌گذارند. در نتیجه افراد فرودست و کم درآمد جامعه به صورت اتوماتیک در دیدگاه این افراد از چرخه احترام و عزت اجتماعی خارج می‌شوند و نتیجه آن رفتارهای این‌چنینی می‌شود. افرادی که قشر کارگر و پایین دست جامعه را لایق احترام و تکریم نمی‌دانند و دست به رفتارهایی می‌زنند که به دور از ادب است.

به انسان‌های با اخلاق از همان دوران کودکی آموخته شده که به تمامی افراد فارغ از موقعیت و درآمد آن‌ها احترام بگذارند و تمامی انسان‌ها بدون توجه به رنگ پوست و جنسیت و درآمد، قابل احترام هستند.

کسر شأن دانستن ارتباط با افراد پایین دست

نکته بعدی نوعی خودشیفتگی در بعضی افراد مشهور و دارای موقعیت اجتماعی بالاست که برای‌شان دردسرساز می‌شود. این افراد فقط خود را مستحق معاشرت با افراد ثروتمند و دارای طبقه بالای جامعه می‌دانند و مراوده و ارتباط با افراد پایین دست را کسر شان خود می‌دانند و از دیدگاه آن‌ها، افراد این چنینی تنها می‌توانند آن‌ها را تحسین و تکریم کنند و حق اظهارنظر و داشتن نظر مستقل را ندارند. در شرایطی بدتر، بعضی از آن‌ها بر این تصور هستند که ارتباط با افراد ضعیف و فرودست به وجهه آن‌ها آسیب می‌زند و به قول معروف از کلاس‌کاری آن‌ها کم می‌کند./برترینها

نظرات