درگذشت پدر علیرضا منصوریان + علت فوت و عکس پدرش

0

درگذشت پدر علیرضا منصوریان + علت فوت و عکس پدرش

پدر علیرضا منصوریان ۱۸ فروردین ۹۹ به علت عارضه و سکته قلبی درگذشت و او به دلیل شیوع بیماری کرونا از همه مردم درخواست کرده تا در بهشت زهرا حضور پیدا نکنند.

درگذشت پدر علیرضا منصوریان + علت فوت و عکس پدرش

علیرضا منصوریان، کاپیتان و مربی سابق استقلال و بازیکن تیم ملی ایران صبح امروز در غم از دست دادن پدر بزرگوارش داغدار شد و ضمن تشکر و قدردانی از اهالی فوتبال و هواداران بابت ابراز همدردی و ارسال پیام‌های فراوان تسلیت به دلیل درگذشت پدرش گفت: «از همه مردم بابت ابراز همدلی و محبتشان ممنونم. به دلیل شیوع بیماری کرونا از همه مردم و عزیزان می‌خواهم که فردا در بهشت زهرا حضور پیدا نکنند. آرزوی من سلامتی مردم ایران است و ان‌شاءالله بلای کرونا هم به زودی از ایران می‌گذرد

مراسم خاکسپاری پدر  منصوریان

این مراسم فردا صبح در بهشت زهرا برگزار می‌شود وی منصوریان از مردم و اقوام خود خواسته به دلیل شیوع ویروس خطرناک کرونا و برای حفظ سلامت خود حضور حداقلی داشته باشند و به قرائت فاتحه اکتفا کنند و از دوستان خواهش می کنم از دور برای پدرم حمد و سوره بخوانند

عکس پدر منصوریان

علت فوت و عکس پدر علیرضا منصوریان

علت فوت پدر علیرضا منصوریان

پدرم دو روز قبل دچار عارضه قلبی شد و به ناچار ایشان را در بیمارستان بستری کردیم، با کمک پزشکان و با کمک های تنفسی شرایط پدر رو به بهبودی بود و حتی قرار بود امروز مرخص شود اما متاسفانه صبح ایست قلبی کرد.

دوستان بزرگواری کردند و پیکر بی جان پدر را برای آخرین وداع به محل بردند و چرخاندند اما من اصلا راضی به این کار نیستم.

به من محبت دارند اما به خاطر شرایط کرونا از دوستان خواهش می کنم به ما اجازه بدهند فردا صبح بدون مراسم پیکر پدر عزیزم را در بهشت زهرا به خاک بسپاریم، بعد از کرونا حتما در مسجد و با اطلاع رسانی، مراسم ترحیم می گیریم و میزبان مردم خوب و دوستان با محبت مان هستیم.

من دو روز به خاطر ناراحتی قلبی پدر مرحومم در بیمارستان بودم، فاجعه را به چشم دیدم، زنجیره انتقال کرونا هنوز قطع نشده است و تا می شود باید از تجمع پرهیز کنیم.

دست مردم را می بوسم، همین که از راه دور برای پدر مرحومم حمد و سوره بخوانید، محبت کرده اید.

منبع: خبرورزشی.»

نظرات