اسامی همه سریال های رمضان ۹۹ + زمان پخش و خلاصه داستان

0

اسامی همه سریال های رمضان ۹۹ + زمان پخش و خلاصه داستان

سریال های رمضان ۹۹ در شبکه یک و دو و سه و پنج مشخص شدند و “سریال های سرباز” و “سریال پدر پسری”, “سریال بچه مهندس ۳” و سریال زیر خاکی در ماه رمضان ۱۳۹۹ شمسی از تلویزیون پخش خواهد شد. تلویزیون مانند هر سال برای ماه رمضان سریال های جدید تدارک دیده است. با هم اسامی و شبکه پخش و ساعت و زمان پخش و تکرار سریال های رمضان ۹۹ و بازیگرانی که مهمان خانه هایتان هستند، را مرور میکنیم

اسامی و معرفی کامل سریال های رمضان 99 + ساعت و شبکه پخش

زمان پخش سریال های رمضان ۹۹

شبکه های ۱ و ۲ ۳ ۵ سیما مانند هر ساله از مدتها پیش سریالهایی را برای پخش در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته اند که ناگفته نماند با توجه به شرایط کنونی کشور و دنیا و شیوع بیماری کرونا، برخی سریال ها جابه جا شدند که در ادامه به آنها میپردازیم:

بروزرسانی جدید: پخش سریال زیر خاکی به خاطر “ممنوع التصویر شدن گوهر خیراندیش” دچار حواشی شده و مشخص نیست که آیا پخش میشود و یا سریال دیگری جایگزین خواهد شد

سریال زیر خاکی در شبکه یک رمضان ۹۹

شبکه یک سیما امسال سریال زیرخاکی را نمایش میدهد که پیش از این سریال «نون خ» در جدول پخش شبکه یک قرار داشت که به دلیل شیوع کرونا تصویربرداری ۳۰ قسمت به سرانجام نرسید و این اثر در ۱۷ قسمت از ۲۰ فروردین پخش خواهد شد. این سریال به کارگردانی «جلیل سامان» ساخته شده است و پیش از این گفته می شد بناست از شبکه سه پخش شود. اما با برنامه ریزی های جدید، «زیرخاکی» به شبکه یک می رود.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده، بازیگر خردسال رایان سرلک و هادی حجازی فر بازیگران اصلی این سریال هستند و داستان این مجموعه درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می شود.

سریال زیر خاکی در شبکه یک رمضان 99

شبکه دو: سریال بچه مهندس ۳ از سریال های رمضان ۹۹

شبکه دو سیما سریال بچه مهندس ۳ را به روی آنتن خواهد برد. سال گذشته فصل اول سریال پخش شد که با استقبال بالایی مواجه شد اما فصل دوم که به دوران نوجوانی شخصیت های اصلی می پرداخت، خیلی مورد استقبال نشد و حتی برخی خانواده ها نسبت به محتوای آن گله مند بودند.

فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری و همچنین روزبه حصاری در نقش جوانی جواد جوادی و فرناز رهنما، شیوا خسرومهر، کاوه سماک باشی و سارا شاهرودیان، خیام وقار کاشانی، حسن ولیخانی به بچه مهندس ۳ اضافه شدند و پرویز پورحسینی ، بهاره رهنما ، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری ، افشین نخعی ، سلمان فرخنده ، سیاوش چراغی پور ، فرزین محدث ، سوگل طهماسبی ، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور داشتند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند ، نسرین نکیسا، مهران نائل ، صحرا اسدااللهی ، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون و …  هستند

سریال بچه مهندس در شبکه دو رمضان 99

شبکه سه: سریال سریال سرباز

سریال می جان سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما در سال ۹۹ است که با بازی بازیگرانی سرشناس سینما و تلویزیون این روزها در حال ساخت است تا برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان آماده شود که این سریال نیز پخش نمیشود و سریال سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست از شبکه ۳ پخش میشود

سریال سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی به عنوان سریال مناسبتی این شبکه برای پخش در شب‌های ماه رمضان انتخاب شد و هرشب ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود.

این سریال که در ۵۰ قسمت ساخته شده است، پس از پایان ماه مبارک رمضان نیز به پخش خود در شبکه سه سیما ادامه خواهد داد.

«سرباز» حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است و در خلاصه داستان «سرباز» آمده است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع…

اسامی همه سریال های ماه رمضان 99 به همراه زمان پخش و خلاصه داستان

شبکه پنج: پخش سریال پدر پسری

سریال «میانبر» از مدتی پیش روی آنتن شبکه پنج رفت و در نوروز هم ادامه یافت. حالا قرار است در ماه مبارک رمضان نیز ادامه سریال میانبر همچنان پخش شود که کنداکتور پخش خارج شد و اکنون سریال پدر پسری از شبکه ۵ سیما پخش میشود.

سریال پدر پسری به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی برای پخش از شبکه پنج سیما در ماه مبارک رمضان درنظر گرفته شده است. این سریال ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

اسامی همه سریال های ماه رمضان 99 به همراه زمان پخش و خلاصه داستان

سریال طنز «پدرپسری» ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و به تهیه‌کنندگی رضا جودی درحال آماده سازی در ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه ۵ سیما است که از ابتدای ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک، هر قسمت با قصه‌ای مجزا، پخش می‌شود.

همچنین در راستای احیای فرم‌های نمایشی جدید از جمله «سیتکام» (طنز موقعیت) این سریال اولین سیتکام در بین سریال‌های اخیر تلویزیون است.

تیم نویسندگی این سریال بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است، ضمن‌آنکه «پدر پسری» این روز‌ها با حضور بازیگرانی مانند مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور، کتایون بختیاری و یداله شادمانی درحال تصویر‌برداری است.

پخش سریال زیر خاکی از شبکه یک در ماه رمضان ۹۹ فعلا نا معلوم است اگر اسامی سریال ها تغییر کرد، ما در ادامه بروز رسانی خواهیم کرد. امیدواریم این مطلب مفید بوده باشید

نظرات