بازیگران و خلاصه داستان سریال زیر خاکی

0

بازیگران و خلاصه داستان سریال زیر خاکی

سریال زیر خاکی مجموعه جدیدی است که به کارگردانی جلیل سامان به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا در تهران میخورد و انتخاب برخی بازیگران این سریال نیز انجام شده است.

در ادامه در سایت حرف تازه زمان پخش و تعداد قسمت ها و موضوع و خلاصه داستان این سریال را بخوانید

«زیرخاکی» که با گذشت دو سال از پخش آخرین ساخته تلویزیونی سامان یعنی «نفس» برای پخش آماده خواهد شد، سریالی مفرح و در ژانر طنز است که در دو فصل و ۲۵ قسمت ساخته می شود.

جلیل سامان کارگردانی سریال‌ «پروانه»، «نفس» و «ارمغان تاریکی» را بر عهده داشته است

سریال زیر خاکی

بازیگران سریال زیر خاکی

پژمان جمشیدی نقش اول این سریال است که در دو فصل تولید می شود و ژاله صامتی ، هادی حجازی فر ، گوهر خیراندیش ، نادر فلاح ، امید روحانی و اصغر نقی زاده ار دیگر بازیگران آن هستند.

سریال زیر خاکی

خلاصه داستان سریال زیر خاکی

هنوز خلاصه داستان و موضوع و سوژه‌ای از «زیرخاکی» جلیل سامان بیرون نیامده ولی احتمالاً به دنبالِ دغدغه‌های گذشته این کارگردان درباره روشنگری و آگاهی جامعه نسبت به جنایات و ددمنشی‌های منافقین، احتمالاً با فضای جدید مفرح و یا طنز ساخته خواهد شد.

این سریال و حرکت حرفه‌ای کارگردان را به «چهارشنبه‌های سفید» ربط دادند، جایی که در سریال نفس با حفظ حریم‌های شرعی و خلاقیت این مسئله را با فیلمبرداری برخی صحنه‌های خارجی و زنان بی‌حجاب غیرمسلمان، صحنه‌های طبیعی را به‌نمایش گذاشتند تا برای بیننده روایت‌ها باورپذیرتر باشد، و حاشیه‌ها و هجمه‌های دیگری که همیشه پشت سر ساخت آثار انقلابی خصوصاً افشای پشت‌پرده‌های جنایات سازمان منافقین بوده و هست.

اصغر تقی زاده

سریال زیر خاکی

جالب است وقتی از جلیل سامان پرسیدیم که “تا به حال تهدید شده‌اید؟”، می‌گوید “بله از طریق یک ایمیل؛ اما نترسیدم و در میدان هستم”.
او در سریال آخر خود به نام «نفس» یک تجربه کار با پژمان جمشیدی را داشت و حالا دوباره قرار است این تجربه را تکرار کند.
شاید «زیر خاکی» جزو کارهایی باشد که جلیل سامان با بازیگر همیشگی‌ اش آرش مجیدی کار نمی‌کند. بازیگری که در عمده آثار این کارگردان سینما و تلویزیون حضور داشته است. حتی سامان درباره کار با آرش مجیدی گفته بود: “من به توانایی آرش مجیدی اعتقاد داشتم بعضی ابتدا فکر می‌کردند او نمی‌ تواند از پَس این نقش برآید.”
البته در عین حال باید به این نکته اشاره کرد بعد از مدت‌ هاست هادی حجازی‌فر برای دومین بار بازیگر سریال تلویزیون می‌شود.
او با جلیل سامان «نفس» را کار کرده و ترکیب او و پژمان جمشیدی و دیگر بازیگران احتمالاً اتفاقات جذاب و قابل توجهی را رقم خواهد زد.
همچنین ژاله صامتی در نفس حضور داشت و اکنون یز در این سریال با جلیل سامان همکاری دارد

زمان پخش و تعداد قسمت ها

زمان پخش این مجموعه فعلا مشخص نیست و اما در دو فصل ۲۵ قسمتی ساخته خواهد شد

هادی حجازی فر

سریال زیر خاکی

گوهر خیر اندیش در سریال

سریال زیر خاکی

ژاله صامتی

سریال زیر خاکی

نظرات