خلاصه داستان و بازیگران سریال میانبر

2

خلاصه داستان و بازیگران سریال میانبر

سریال میانبر تولید صداوسیمای مرکز البرز از ۲۶ بهمن روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

این مجموعه ۳۰ قسمتی در ژانر طنز و با رویکرد مسئله “انتخاب” در صدا و سیمای مرکز البرز تولید شده است. یزدان فتوحی و امیر نوری کارگردانی این سریال را بر عهده داشته‌اند.

سریال میانبر

تهیه‌کننده مجموعه طنز “میان‌بر” با اشاره به ویژگی‌های این سریال گفت: سعی کرده‌ایم کاری متفاوت را در بازه زمانی کوتاه به سرانجام برسانیم البته تلاش همه مجموعه این بوده است که این سرعت در پیش تولید و تولید موجب کاستن از کیفیت آن نشود.

اسامی بازیگران سریال میانبر

غلامرضا نیکخواه ، کمند امیر سلیمانی ، محمود جعفری ، سیاوش رچاغی‌پور ، شهین تسلیمی ، حمید نیک نبرد ، آرش نوذری و اشکان اشتیاق بازیگران این مجموعه‌اند.

سریال میانبر

خلاصه داستان سریال میانبر

محور اصلی مجموعه میان‌بر، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و همچنین انتخابات سیاسی است.

صالحیان تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی با بیان اینکه این موضوع در قالب داستان‌هایی که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌دهد روایت خواهد شد عنوان کرد: میانبر یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه شمادر نظر گرفته شده که هر قسمت حدوداً ۴۰ دقیقه است.

“میان بر” دوّمین سریال تولید شده در مراکز استانی صدا و سیما است که در فاصله زمانی کوتاه پس از پخش سریال “جلال” از یکی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

سریال میانبر

زمان پخش سریال میانبر شبکه ۵

قرار است این سریال از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه ۵ سیما و با یک روز تأخیر از یکشنبه از شبکه شما پخش شود.

2 دیدگاه در “خلاصه داستان و بازیگران سریال میانبر

  1. مجتبی گفت:

    آشق سریال میانبر هستم و همیمتور مهران مدیری

  2. مجتبی گفت:

    کو پس این تیتراژ

نظرات