انتخاب بهترین و ارزان ترین چمن مصنوعی برای خانه

0

روز به روز  چمن مصنوعی برای دوستداران محیط زیست محبوب تر می شود، چرا که نیازی به آبیاری، کوددهی، سموم دفع آفات ، چمن زنی و سایر تعمیرات ندارد. چمن مصنوعی برای اقلیم های مستعد به خشک سالی نجات دهنده است.

 چمن مصنوعی

حیاط خلوت چمن مـصنوعی یا واقعی؟

چمن های طبیعی با هزینه ی زیادی وارد محیط زندگی شما می شوند  و یک سوم مصرف آب خانگی به چمن طبیعی اختصاص داده می شود.  در آب و هوای خشک این می تواند منجر به فاجعه طبیعی شود. تلاش هایی که برای چمن زنی، هرس و … با استفاده از ابزارهای الکتریکی باعث آلودگی هوا می شود که این بیشتر از مزیت تولید اکسیژن چمن است. به علاوه استفاده از کودهای شیمیایی باعث آلوده شدن آب های زیرزمینی می شود. چمن مصنوعی مانند یک فرش سبز در فضاهای مختلف، به طورچشم گیری نگرانی های زیست محیطی مربوط به چمن طبیعی را برطرف کرده است، با توجه به اینکه نیاز به آبیاری، هرس و کوددهی و … ندارد.

این موارد زیست محیطی پیرامون چمن طبیعی باعث شده است در کشورهای غربی در برخی از شهرداری ها محدودیت اندازه چمن در پروژه های جدید را ایجاد کنند.

 

تولید چمن مـصنوعی با مواد بازیافتی

همچنین برخی از تولیدکنندگان چمن مـصنوعی از مواد بازیافتی مانند لاستیک های قدیمی یا بطری های پلاستیکی برای تولید چمن مـصنوعی استفاده می کنند. اگرچه ممکن است چمن مصنوعی در مواردی گران به نظر برسد اما طول عمر بالای آن را به عنوان جایگزین کم هزینه تر چمن طبیعی تبدیل کرده است.

چمن مصنوعی

زیبایی چمن مصنوعی

ما نمی توانیم ارزش زیبایی شناختی چمن مصنوعی را نادیده بگیریم که در طیف وسیعی از الیاف، رنگ ها و بافت ها  موجود است. شما می‌توانید یک منظره مجلل و سرسبز حسرت برانگیز با استفاده از چمن مصنوعی مناسب برای حیاط داشته باشید، بدون اینکه نگران مصرف آب باشید. چمن مـصنوعی فقط زیبا نیست بلکه بسیار تطبیق پذیر است چراکه  می توان در هر بخشی از خانه از آن استفاده کرد.  چمن مصنوعی تزئینی می تواند هوشمندانه ترین انتخاب برای تزئین حیاط خانه تان باشد.

 

نگهداری از چمن مـصنوعی

چمن مصنوعی ضد آب است و تقریبا نیاز به نگهداری ندارد. می توان آن را در طرح ها و اندازه های مختلف به کار برد یا بین سنگفرش ها، پیاده روها، راه روها و یا حتی مسیرهای ماشین روی حیاط خانه نصب کرد. همچنین می توانید چمن مـصنوعی را به عنوان کفپوش مناسبی در محل بازی کودکتان به کار ببرید. چمن مـصنوعی در تزئین کنار استخر، پاسیو، ایوان و تراس هم کاربرد دارد.

 

رواج چمن مصنوعی در طراحی های مدرن

چمن مـصنوعی به طور فزاینده ای در حیاط های مسکونی رایج شده است و با کیفیت بالای چمن مـصنوعی مدرن ، اغلب تشخیص آن از یک چمن طبیعی بسیار سخت است. این امر برای کسی که به دنبال یک حیاط با نگهداری پایین تر است ، بدون ایجاد خطر در زیبایی شناسی فضای بیرون خود ، آن را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است. از همه مهم تر ، شما وقت بیشتری را برای لذت بردن از فضای خود و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و کار لازم صرف خواهید کرد.

چمن مصنوعی چمنزار

چمن مـصنوعی های استثنایی  چمنزار در انواع پاییزه و بهاره منجر به چمن مـصنوعی خیره کننده ای می شوند که مانند چمن واقعی به نظر می رسند.  چمن مـصنوعی ایمن و سازگار با محیط زیست ، کودکان و حیوانات خانگی را با رنگی ثابت و ماندگاری بالا نصب می شوند.

برای اطلاع از قیمت چمن مصنوعی برای حیاط می‌توانید به وب سایت چمنزار به آدرس Chamanzar.com  مراجعه کنید یا باشماره تلفن ۰۲۱۵۷۷۳۲ تماس بگیرید.

 

نظرات