راهنمای انتخاب رنگ مناسب برای اتاق ها – ایده های شیک

0

شاید موقع رنگ آمیزی اتاق های خانه تان دچار تردید در انتخاب رنگ و قدرت تصمیم گیری شدیه اید، قبل از رنگ آمیزی اتاق ها، باید بدانید کدام مناسب کدام اتاق هست. برای راهنمای انتخاب رنگ مناسب برای اتاق ها و دیدن ایده های شیک و جذاب رنگ آمیزی اتاقها با ما باهمراه باشید.

راهنمای انتخاب رنگ مناسب برای اتاق ها - ایده های شیک

 

راهنمای انتخاب رنگ مناسب برای اتاق ها

امروزه پالت رنگی متنوعی در اختیار شما قرار می گیرد که دست شما را به شدت، هنگام انتخاب رنگ اتاق باز می گذارد. با این وجود، فکر کردن به رنگ هایی که دوست دارید، گاهی به همین سادگی کافی نیست. انتخاب رنگ مناسب اتاق می تواند بر روحیه و فکر ما تأثیر بگذارد. بنابراین سعی کنید در عوض به خلق و خویی که می خواهید ایجاد کنید، فکر کرده و سپس رنگ مناسب را با دقت انتخاب کنید.

 

رنگ آمیزی اتاق با سیاه

سیاه یک رنگ قدرتمند اما بسیار زیبا و ساده است. این ممکن است برای اتاق هایی مانند اتاق خواب یا اتاق نشیمن خیلی تاریک باشد، اما برای دفتر خانگی می تواند انتخاب رنگ بسیار مناسبی باشد. با این حال، هنگام انتخاب رنگ مناسب اتاق، مطمئن شوید که نور زیادی در آن جا وجود دارد.

رنگ مشکی برای اتاق کار

 

سفید

سفید، رنگ اتاق کاملاً متنوعی بوده، اما مینیمالیستی نیز هست. اگر ترجیح می دهید اتاق ها احساس پویایی داشته و چشم نواز باشند، پس باید به دنبال رنگی مناسب اتاق دیگری باشید. اما اگر می خواهید فضای شما روشن، تمیز و ساده به نظر برسد، سفید بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

رنگ سفید برای اتاق خواب

 

 قهوه ای

اگر می خواهید حس خاکی و زمینی را به اتاق خانه خود اضافه کنید، قهوه ای یک رنگ مناسب است. آن گرم است و ظاهری زیبا و مناسب برای فضای داخلی با سبک روستیک (روستایی) دارد. همچنین قهوه ای عالی برای انتخاب رن آپارتمان یک مرد است؛ زیرا هوشیار و قدرتمند و در عین حال راحت به نظر می رسد.

رنگ قهوه ای برا پذیرایی

 

قرمز

قرمز رنگ بوده و همچنین سایه ای بسیار پر انرژی است. این برای مناطق تفریحی خانه مانند نشیمن، یک انتخاب مناسب اتاق بسیار عالی است. با این حال، آن را با اندازه و درست استفاده کنید؛ زیرا به راحتی می تواند بعد از مدتی خسته کننده و طاقت فرسا به نظر برسد.

رنگ قرمز برای اتاق پذیرایی

 

آبی

از آن جایی که آبی سرد بوده و یادآور آسمان و آب است، معمولاً در انتخاب حمام ها استفاده می شود. سایه های لطیف آبی نیز می تواند برای   خواب مناسب باشند. فیروزه دقیقاً آبی نیست، اما رنگی بسیار شیک است که با ترکیب سفید شگفت انگیز به نظر می رسد.

رنگ ابی برای حمام

 

صورتی

به نظر ما، صورتی دشوار و پیچیده ای است. در باور عموم، تصور می شود که صورتی مناسب اتاق دخترانه است و بیشتر مردم از انتخاب آن دور می شوند، اما در حقیقت سایه های مختلفی از صورتی وجود دارد که برخی از آن ها واقعاً شیک هستند. در هر صورت، صورتی رنگی دوست داشتنی برای انتخاب کودک، باقی می ماند.

سرویس صورتی دخترانه

 

سبز

تعداد کمی رنگ به اندازه سبز، تازه و پر جنب و جوش هستند. همچنین، سبز بسیار آرامش بخش و ریلکس کننده است و این مسئله کاملاً درست به نظر می رسد. از سبز، در اتاق خواب یا اتاق نشیمن، اما به مقدار کم به عنوان سایه های تأکیدی استفاده کنید.

رنگ سبز برای اتاق خواب

 

چند ایده ی دیگر برای رنگ آمیزی اتاق

رنگ آمیزی اتاق

 

رنگ آمیزی اتاق

 

رنگ آمیزی اتاق

 

رنگ آمیزی اتاق

 

رنگ آمیزی اتاق

با ما همراه باشید

 

 

نظرات