آدرس سایت تست آنلاین کرونا test.corona.ir

4

آدرس سایت تست آنلاین کرونا test.corona.ir

با توجه به توصیه های پزشکان برای عدم خروج از منزل و در صورت داشتن علائم کرونا، میتوانید بدون مراجعه به مراکز درمانی با گوشی موبایل براحتی ،با مراجعه به سایت تست آنلاین کرونا در خانه test.corona.ir از وضعیت سلامتی خود مطلع شوید.

شما با مراجعه به سایت زیر و پاسخ دادن به چند پرسش پزشکی متوجه خواهید شد که آیا هم اکنون نیاز به مراجعه به پزشک و مراکز درمانی دارید یا نه؟

الگوریتم‌های این برنامه با همکاری اساتید و نظارت سازمان نظام پزشکی تهیه شده اما نباید نتایج آن را به صورت ۱۰۰ درصد قابل اتکا بدانید.

آدرس سایت تست آنلاین کرونا test.corona.ir

سایت test.corona.ir

در وضعیت همه‌گیری کرونا یکی از مشکلات اصلی، مراجعه بی‌مورد به مراکز درمانی است. چرا که هم باعث آلودگی جدید شده و هم امکان خدمت‌رسانی به افراد نیازمند را پایین می‌آورد.

در عین حال ممکن است علایمی پیدا کنیم که به ابتلای کرونا شک داشته باشیم و مشکوک باشیم که آیا این بیماری و ویروس را داریم یا نه میتوانید در لینک زیر خودتان را محک بزنید

نحوه انجام تست آنلاین کرونا در منزل

آدرس سایت تست آنلاین کرونا

آموزش تست آنلاین کرونا در خانه

با تصاویر بالا و مراحل بعدی در این لینک میتواند جواب ها را پاسخ دهید تا اطمینان کنید که سالم هستید

برای انجام تست کرونا روی این لینک test.corona.ir کلیک کنید.

ویروس کرونا که رسما کووید- ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شده اند تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر یکشنبه ۱۱ اسفند ۹۸ به ۹۸۷ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۵۴ نفر رسیده است همچنین ۱۷۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند

4 دیدگاه در “آدرس سایت تست آنلاین کرونا test.corona.ir

  1. پریسا گفت:

    جواب نمیدید چرا پس ؟

    1. ادمین گفت:

      سلام کاربر محترم
      برای تست به لینک درج شده در مطلب مراجعه کنید. با تشکر

  2. سکینه سیفزاده همسرم نصرتاللاه داوری گفت:

    باسلام وعرض خسته نباشید متاسفانه باوجود اینکه درسایت هست ولی متاسفانه درلبتاپ امکان تست کرونا نیست شاید گوشی قدیمی باشد درلبتاپ گزینه ها کار نمیکند .کاش این امکان فراهم میشد در هرحال من همسرم هیچکدامخوشبختانه این علایم را نداریم باتشکر

  3. سمانه خضریان گفت:

    سایت کامل نیست

نظرات