بیوگرافی حسین امیدی بازیگر و همسرش با عکس جدید + زندگی خصوصی

0

بیوگرافی حسین امیدی بازیگر و همسرش با عکس جدید + زندگی خصوصی

حسین امیدی بازیگر جوانی که به تازگی با بازی در سریال هم گناه بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است، کارنامه پرباری دارد. زندگینامه و بیوگرافی حسین امیدی و همسرش پدر و مادر و حسین امیدی ویکی پدیا و تصاویری جدیدی از او را در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی در حرف تازه ببینید

بیوگرافی حسین امیدی بازیگر و همسرش با عکس جدید + زندگی خصوصی

بیوگرافی حسین امیدی | سامان در سریال هم گناه

نام اصلی: حسین امیدی – hossein omidi

زادروز : ۱۳۶۳

محل تولد: کرج

پیشه : بازیگر

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون و تئاتر

وضعیت تاهل: مجرد

بیو گراف و عکسهای حسین امیدی

بیوگرافی حسین امیدی

حسین امیدی (hossein omidi) متولد ۱۳۶۳ در کرج بازیگر است. او فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس، لیسانس بازیگری تئاتر از دانشکده هنر و معماری  و مدرک بازیگری مقدماتی و پیشرفته از خانه تئاتر کرج دارد.

بیوگرافی حسین امیدی

سال های فعالیت

حسین امیدی بازیگری را از تاتر آغاز کرد و از سال ۱۳۸۵، عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر است. نخستین بار در سینما حضور یافت و سال ۱۳۹۲ در فیلم شب بیرون به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی بازی کرد. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ساخت ایران ۲، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حسین امیدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون باران کوثری، سهیلا گلستانی، هومن سیدی و سید فرید سجادی‌ حسینی را تجربه کرد.

حسین امیدی در سال ۱۳۹۶ با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم حسین امیدی در این سال، بازیگری در سریال ساخت ایران ۲ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و فیلم چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی را تجربه کرد.

او در سال ۱۳۹۶ در سریال ساخت ایران ۲ نقش مهمی بازی کرده است

در این سال‌ها حسین امیدی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سحر دولتشاهی با ۲ مرتبه، سارا بهرامی با ۲ مرتبه و محسن کیایی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با حسین امیدی داشته‌اند.

آقای امیدی بازیگری را از تئاتر و اجراهای دانشگاهی آغاز کرد که از کارهای او می‌توان به «چگورا» به کارگردانی کامبیز اسدی، «عروس, افسوس, کابوس, بلوتوث» به کارگردانی آرش میرطالبی و «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی اشاره کرد.از مهم‌ترین آثار سینمایی حسین امیدی می‌توان به بازیگری در سریال ساخت ایران ۲، فیلم چهارراه استانبول و فیلم مطرب اشاره کرد. او بتازگی سریال “هم گناه” را در شبکه خانگی، آماده پخش دارد.

در انتظار ادولف

همسر حسین امیدی کیست

از وضعیت تاهل این بازیگر، هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

فیلم شناسی حسین امیدی

اولین تجربه بازی در سریال نمایش خانگی

اولین تجربه بازی در سریال حسین امیدی، بازی در سریال نمایش خانگی «ساخت ایران ۲» است. این سریال به کارگردانی برزو نیک نژاد و بازی چندی از بازیگران مطرح ایران همچون محمدرضا گلزار ، امین حیایی ، سحر دولتشاهی و محسن کیایی ساخته شد. بازی در فیلم کمدی «مطرب» یکی دیگر از تجربه های همکاری حسین امیدی با مصطفی کیایی است. حسین امیدی در سریال «مطرب» بازیگر نقش شهرام، راننده تاکسی خانواده ابراهیم در ترکیه بود. وی در این فیلم با بازیگران مطرح سینما از جمله: الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی هم‌بازی بود. حسین امیدی از بازیگران سریال خانگی «همگناه» است. او در این کار مجددا با برادران کیایی همکاری می کند.

حسین امیدی بازیگر نقش سامان در هم گناه

بازی در فیلم کمدی مطرب یکی دیگر از تجربه های همکاری حسین امیدی با مصطفی کیایی است. حسین امیدی در سریال مطرب بازیگر نقش شهرام راننده تاکسی خانواده ابراهیم با بازی پرویز پرستویی در ترکیه بود.

این بازیگر در سریال هم گناه نقش سامان شوهر سیما با بازی خانم سوگل خلیق را بازی میکند

امیدی در این فیلم سینمایی با گریم جالبی مقابل دوربین رفت و با بازیگران سرشناسی چون پرویز پرستویی،مهران احمدی، الناز شاکردوست، محسن کیایی و… همبازی بود.

او در سریال هم گناه نیز با برادران کیایی همکاری دارد در این سریال نقش سامان دوست سیما با بازی سوگل خلیق و آرمان با بازی محسن کیایی را برعهده دارد و برای اینکه بتواند به سیما کمک کند مجبور به ازدواج با او می شود و این خود داستان جدیدی را آغاز می کند.

فیلم های سینمایی

  • سنگ اول (۱۳۸۸)
  • از تهران تا قافله (۱۳۹۲)
  • شب بیرون (۱۳۹۲)
  • چهارراه استانبول (۱۳۹۶)
  • ساخت ایران ۲ (۱۳۹۶)
  • مطرب (۱۳۹۷)

نمایس خانگی

  • هم گناه (۱۳۹۸)

 

سریال هم گناه

جوایز و افتخارات

فعالیت حسین امیدی

حسین امیدی ، جایزه اول بازیگری مرد برای نمایش «عروس, افسوس, کابوس بلوتوث» از جشنواره تئاتر تجربه سال ۱۳۸۷ و دیپلم افتخاربازیگر مرد جشنواره تئاتر فجر سال ۱۳۹۰ برای بازی در نمایش «به مراسم مرگ داداش خوش آمدید» کسب کرده است.

اینستاگرام حسین امیدی

حسین امیدی با آیدی hoseinomidii و با بیش از ۱۹ هزار دنبال کننده در اینستاگرام حضور فعال دارد و تصاویر شخصی و فعالیت های هنری خود را در صفحه شخصی اش منتشر می کند.

دیگر عکسهای حسین امیدی

عکسهای حسین امیدی

همکاری با مصطفی کیایی به فیلم “چهارراه استانبول” باز می‌ گردد و پس از آن فیلم “مطرب” و حالا هم سریال “هم‌گناه” این روند همکاری چگونه است؟

ما از “چهارراه استانبول” با هم آشنا شدیم و این سومین تجربه مشترک ماست و فضایی بین ما شکل گرفت که از کار با هم احساس رضایت داریم. فضایی صمیمی و راحت از سمت آن‌ ها برای من ایجاد شد و احتمالاً آن‌ ها نیز این رضایت را داشتند که بار دیگر این همکاری تکرار شد.

من ۲۰ سال است که تئاتر کار می‌ کنم. همیشه نقش‌ هایی را انتخاب کرده‌ ام که بیش از هر چیز لذت از کار را برایم به همراه داشته باشد و این که چیزی را پیدا کنم که قبلاً در نقش یا کار دیگر آن را نداشته‌ ام. این آرام آرام شکل گرفت و به سمت تولیدات سینمایی و شبکه نمایش خانگی آمد.

عکسهای حسین امیدی

عکسهای حسین امیدی

عکسهای حسین امیدی

عکسهای حسین امیدی

 

نظرات