واریز سود سهام عدالت ۹۸ از اسفند ماه ۹۸ + مبلغ

0

واریز سود سهام عدالت ۹۸ از اسفند ماه ۹۸

سود سهام عدالت ۹۸ از اسفند ماه ۹۸ واریز میشود و در ادامه مبلغ و زمان دقیق واریز سود سهام عدالت را در پایان سال ۹۸ را بخوانید

علیرضا صالح در رادیو اقتصاد اظهار داشت: سود سالانه فعالیت سهام شرکت‌هایی که برای مشمولان سهام عدالت اختصاص یافته، دریافت و هر ساله به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود.

واریز سود سهام عدالت 98 از اوایل اسفند ماه 98

وی اظهار داشت: مجامع سالانه شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت طبق معمول تا پایان تیر ماه تشکیل و در ضمن ۸ ماه فرصت دارند،
سود عملکرد خود را به حساب سازمان خصوصی سازی واریز کنند.

مبلغ سود سهام عدالت در سال ۹۸

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: به طور کلی تا اواسط بهمن ماه سال جاری مشخص می‌شود، چه میزان سود از سوی شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت به حساب این سازمان واریز خواهد شد.

وی افزود: این سازمان نیز بر مبنای میزان سود دریافت شده نسبت به تخصیص و واریز سود به مشمولان سهام عدالت با اولویت اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه از اوایل اسفند ماه سال جاری اقدام خواهد کرد.

صالح ادامه داد: طرح ملی توزیع سهام عدالت در راستای تحقق عدالت اجتماعی و در مسیر حرکت به سمت اجرای فرآیند توسعه سالم اقتصادی، تقویت واگذاری‌ها به منظور ارتقای سطح زندگی مردم، گسترش مالکیت خصوصی و توانمند سازی بخش خصوصی واقعی در کشور اجرا شده است.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی سازمان خصوصی سازی مکلف است، تا زمان آزادسازی سهام عدالت سود فعالیت ناشی از شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت را دریافت و به حساب مشمولان مربوطه واریز کند.

گفتنی است سود سهام عدالت تا کنون دو مرحله به حساب مشمولان سهام عدالت مربوط به سود عملکرد سالهای ۹۵ و ۹۶ به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شده است.

معاون واگذاری سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی گفت: اولویت پرداخت سود سهام عدالت با مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی است و بعد از آن سایر مشمولان، سود این سهام را دریافت خواهند کرد.

سامانه سهام عدالت

وی همچنین با یادآوری این که در حال حاضر ۵ میلیون نفر شماره شبای بانکی خود را برای دریافت سود اعلام نکرده‌اند، تأکید کرد: مشمولان برای دریافت سود باید با مراجعه به سامانه سهام عدالت به‌نشانی www.samanese.ir شماره شبای بانکی خود را در این سامانه درج کنند

منبع: تسنیم

نظرات