فوندیشن چیست | هر آنچه که بایید درباره فوندیشن ها بدانید

0

فوندیشن چیست | هر آنچه که بایید درباره فوندیشن ها بدانید

فوندیشن یا زیرسازی آرایش چیست / از فاندیشن( فوندیشن) یا زیر سازی آرایش، جهت پوشاندن عیوب و نواقص صورت مثل جای لک، زخم و اکنه و… استفاده ميشود . داشتن پوست صاف و درخشان اولین خواسته هر خانمی است که باعث زیبایی آن ها میشود, اما اگر شما هم مثل خیلی از افراد پوست خوبی ندارید نگران نباشید امروزه با محصولات آرایشی جدید هر کسی میتواند صاحب پوستی صاف و بدون ایراد شود.

فوندیشن | هر آنچه که بایید درباره فوندیشن ها بدانید

فـوندیشـن یک محصول آرایشی است که برای داشتن پوست شفاف و زیبا کمک بسیار بزرگی میکند و میتوان گفت فـوندیشـن یک معجزه آرایشی است که جوش ها, لکه ها, قرمزی, کبودی, ضایعات و فرو رفتگی های پوست صورت را به خوبی میپوشاند و ناپدید میکند.از فاندیشن( فوندیشن) یا زیر سازی آرایش، جهت پوشاندن عیوب و نواقص صورت مثل جای لک، زخم و اکنه و… استفاده ميشود .

فوندیشن | هر آنچه که بایید درباره فوندیشن ها بدانید

چند نوع فوندیشن داریم؟

  • فـوندیشـن مایع
  • فـوندیشـن پودری
  • فـوندیشـن کفی

فوندیشن

فـوندیشـن ها رنگ های مختلفی دارند که هرکس باید متناسب با رنگ پوست اش انتخاب کند, برای اینکه بهترین فـوندیشـن را برای خود انتخاب کنید بهتر است قبل از خرید چند رنگ از فـوندیشـن ها را روی پوست تان امتحان کنید و نزدیک ترین رنگ به پوست تان را انتخاب کنید.

فوندیشن

روش استفاده از فـوندیشـن

ابتدا صورت تان را به خوبی بشویید و سپس مرطوب کننده بزنید, مرحله بعدی باید پرایمر بزنید تا آرایش تان ماندگاری بیشتری داشته باشد. بعد از پرایمر نوبت به کانسیلر میرسد که باید زیر چشم ها و قسمت هایی از پوست که لکه دارد از کانسیلر استفاده کنید.اکنون زمان استفاده از فـوندیشـن است با یک براش آرایشی مناسب شروع کنید و فاندیشن را به خوبی روی تمام صورت تان پخش کنید, برای اینکه تفاوت رنگ صورت و گردن آشکار نباشد بهتر است به گردن تان هم فـوندیشـن بزنید. بعد از فـوندیشـن سراغ پنکیک بروید و آرایش پوست صورت تان را تکمیل کنید.

فوندیشن

زیرسازی پوست

اینک زمان زیرسازی است. برس مناسبی براي این کار انتخاب کنید. میتوانید از یک براش آرایشی صاف یا پرمو و یا یک اسفنج استفاده کنید. از وسط صورت آغاز کنید، مواد را به صورت تان زده و به طرف بیرون محو کنید؛ بعد آن را در تمام اطراف صورت تان به خوبی پخش نمائید. قسمت گردن را هم فراموش نکنید تا رنگ صورت و گردن شما اختلاف اشکاری با یکیگر نداشته باشند.نکته ی این مرحله این است که بدانید بهترین براش براي زیرسازی کردن، برسی با موهای مصنوعي دو رنگ است که باید آن را با حرکات چرخشی روی پوست حرکت داد تا محصول به خوبی جذب پوست شود.

فوندیشن

استفاده از پودر

نکته ی مهم این است که فاندیشن را با یک پودر مخصوص فیکس کنید. از یک پودر نرم یا فشرده استفاده کرده و آن را با یک برس پرمو به آرامی به تمام صورت خود بزنید.نکته ی بعدی این است که کاربرد پودر، بسته به انواع گوناگون پوست متفاوت است. درصورتی که پوست خشکی دارید پودر را در نقاطی مانند زیر چشم ها و منطقه ی T بزنید که برق می افتد. درصورتی که پوست شما چرب است در منطقه ی T بیش تر پودر بزنید.در پایان هم روی صورت خود، پنکیک، سایه چشم ملایم، خط چشم و رژ لب بزنید؛ اکنون کاملا آماده ی بیرون رفتن هستید.

نظرات