تلفنبانک و کد اعلام موجودی بانک شهر + نحوه گرفتن اینترنتی موجودی از بانک شهر

0

تلفنبانک و کد اعلام موجودی بانک شهر + نحوه گرفتن اینترنتی موجودی از بانک شهر

بانک شهر از جمله بانکهایی است که خدمات اینرنتی متعددی را به مشریان خود میدهد .گرفتن موجودی حساب چه کارت بانکی و چه حساب در گردش از جمله مهم ترین عملیات های بانکی مشتریان و دارندگان حساب بانکی است که شاید در روز چندین بار به آن نیاز پیدا کنیم تا از اخرین موجودی حساب خود آگاه باشیم
در ادامه ما نحوه گرفتن و دریافت موجودی حساب را به صورت تصویری برای شما به همراه کد شماره گیری و شماره تماس ۲۴ ساعته را بیان و آموزش میدهیم

کد اعلام موجودی و شماره تلفنبانک و نحوه گرفتن موجودی حساب از بانک شهر

چگونه موجودی حساب از بانک شهر بگیرم؟

گرفتن موجودی از همه بانکها به دو صورت دریافت از دستگاه خودپرداز ATM و دریافت با شماره گیری کد ussd می باشد.
که با توجه به ترافیک و زمان بر بودن مراجعه به دستگاه خودپرداز ، پس دریافت موجودی با شماره گیری کد مربوط با گوشی موبایل بسیار راحت بوده و نیاز به بیرون رفتن و مراجعه به دستگاه خودپرداز ندارد.

شماره تلفنبانک بانک شهر

یکی از مهم ترین و اصلی ترین خدمات بانک شهر، تلفنبانک شهر می باشد که مشتریان بانک شهر می توانند بدون تحمل هر گونه ترافیک و صف طولانی در بانک ،کارهای روزمره خود را با آن انجام دهند
برای استفاده از این قابلیت می بایست تنها شماره ۸۷۶۱۱ – ۰۲۱ را شماره گیری کنید و بصورت ۲۴ ساعته از این خدمات بهرمند شوید.

کد اعلام موجودی و شماره تلفنبانک و نحوه گرفتن موجودی حساب از بانک شهر

خدمات ارائه شده در تلفن بانک شهر

با تلفنبانک میتوانید خدمات زیر را دریافت کنید و این کارها را اگر نیاز داشتید انجام دهید:

۱٫ اعلام موجودی
۲٫ خدمات صورتحساب
۳٫ پرداخت قبوض
۴٫ انتقال وجه
۵٫ خرید شارژ برای اپراتورهای مختلف
۶٫ اطلاع از نرخ ارز
۷٫ دریافت شماره شبا
۸٫ مسدود کردن کارت
۹٫ اطلاع از وضعیت دسته چک
۱۰٫ جزئیات تسهیلات

کد اعلام موجودی و کد ussd بانک شهر

یکی دیگر از قابلیت های بانک شهر ، رونمایی و استفاده از کد ussd می باشد که تمام مشتریان با استفاده از این کد می توانند با خیالی راحت در تمام طول شب و روز و بدون مصرف هر گونه اینترنت و دیتا ، اقدام به انجام کارهای روزمره خود کنند که این قابلیت بسیار کاربردی است و در صورت عدم دسترسی به اینترنت می تواند ترفند مناسبی برای انجام کارهای بانکی و غیربانکی باشد.

کد ussd بانک شهر # ۷۸۷ * می باشد و برای استفاده از آن تنها نیاز به شماره گیری این کد ussd دارید و سپس با وارد کردن عددهای مدنظر می توانید از خدمات پیوند ussd استفاده کنید.

همراه بانک شهر

این خدمات دارای قابلیت های متعددی می باشد که از مهم ترین آنها می توان به اعلام موجودی بانک شهر ، پرداخت اقساط ، انتقال وجه و… اشاره کرد.

کد اعلام موجودی و شماره تلفنبانک و نحوه گرفتن موجودی حساب از بانک شهر

خدمات اینترنتی

یکی دیگر از قابلیت های آن ، اینترنت بانک می باشد که این قابلیت در راستای بانکداری نوین ساخته شده است و مشتریان حقیقی و حقوقی با ثبت نام در این سامانه آنلاین می توانند خدمات بانکی و غیر بانکی خود را تنها در چند ثانیه انجام دهند.
از مهم ترین قابلیت ها می توان به انتقال وجه درون بانکی ، مدیریت چک ، تسهیلات ، مدیریت پرداخت و… اشاره کرد

گرفتن موجودی حساب بانکی از دستگاه ATM

آخرین روش گرفتن موجودی حساب استفاده از دستگاه ATM یا دستگاه خودپرداز می باشد.
در صورتی که با روشهای بالا موفق نشدید موجودی کارت حساب بانکی خود را بگیرید، پیشنهاد می شود که برای اعلام موجودی و سایر بانک های کشور می توانید با مراجعه به نزدیکترین دستگاه atm اقدام کنید و خدماتی همچون خرید شارژ ، برداشت وجه ، اعلام موجودی و… استفاده کنید

نظرات