پخش زنده و گزارش تصویری مراسم تشییع سپهبد سلیمانی در تهران دوشنبه ۱۶ دی

0

پخش زنده مراسم تشییع سپهبد سلیمانی در تهران

تشییع سپهبد سلیمانی

تشییع سپهبد سلیمانی در تهران به همراه شهدای مقاومت و همرزمان و همراهانش از ساعاتی پیش قبل از شروع مراسم با حضور گسترده مردم تهران شروع شده و شور و حال مردم در خیابان انقلاب تقاطع خیابان ۱۶ آذر در فاصله حدود دو ساعت تا آغاز مراسم تشییع سردار قاسم سلیمانی را مشاهده میکنید

تصاویر مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در تهران

🔺حضور پرشور مردم در دانشگاه تهران پیش از آغاز مراسم نماز و تشییع شهید سردار سپهبد سلیمانی

استقبال تهران از حاج قاسم و یارانش

شهروندان تهرانی و سایر عزاداران از تمامی اقشار جامعه و گروه‌های سیاسی از تمام نقاط ایران به تهران آمده‌اند. از ساعت‌ها پیش از آغاز رسمی مراسم خیابان‌های تهران مملو از سیل جمعیتی هستند که به استقبال پیکر شهدای جبهه مقاومت آمده‌اند تا از آنها بدرقه‌ای ابدی داشته باشند.

بنا بر اعلام خانواده شهید سپهبد قاسم سلیمانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در دانشگاه تهران بر پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش اقامه نماز کنند.

تشییع سپهبد سلیمانی

حضور گسترده مردم پیش از آغاز رسمی مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی

مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور پایتخت ایران اسلامی ساعاتی قبل از آغاز رسمی مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی در خیابان های اطراف دانشگاه تهران حضور یافتند.

**علی رغم اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه در تهران برگزار می شود، مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور پایتخت ایران اسلامی ساعاتی قبل از آغاز رسمی مراسم در خیابان های اطراف دانشگاه تهران حضور یافتند.

تشییع سپهبد سلیمانی در تهران

**بنا بر اعلام سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراسم تشییع از ساعت ۸ صبح با اقامه نماز بر پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی آغاز می شود و پس از آن پیکر ایشان از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

**حرکت جمعیت انقلابی تشییع‌کنندگان به سوی دانشگاه تهران/ ۱۶ دی در ردیف تاریخی‌ترین روزهای انقلاب ثبت خواهد شد

**همچنین بنا به گزارش فارس در حالی که هنوز بیش از یک ساعت به آغاز مراسم تشییع پیکر مطهر سردار بزرگ ایران سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش باقی مانده، جمعیت انقلابی تشییع‌کنندگان به سوی دانشگاه تهران در حرکتند.

**بر اساس این گزارش جمعیت هم‌اکنون در جلوی درب دانشگاه تهران به صورت متراکم حضور دارند و ضمن سردادن شعارهای ضدآمریکایی و ضد اسرائیلی، منتظرند تا مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهیدان مقاومت آغاز شود.

**برخی از هموطنان به صورت خودجوش در میان مردم شیر گرم، چایی و نان و پنیر به عنوان صبحانه توزیع می‌کنند. هم‌چنین تعدادی دیگر به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع گل اهدا می‌کنند.

**سران قوای سه قوه فرماندهان عالی رتبه نظامی و مسئولان عالی رتبه نظام در این مراسم حضور داشتند.

اقامه نماز مراسم تشییع سپهبد سلیمانی

بعد از اقامه نماز بر پیکر شهدای مقاومت و سردار سلیمانی در مراسم تشییع سپهبد سلیمانی در دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار میشود.

اشک‌ مقام معظم رهبری در هنگام اقامه نماز بر پیکر شهید سپهبد سلیمانی

اشک‌ مقام معظم رهبری در هنگام اقامه نماز بر پیکر شهید سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش را مشاهده می‌کنید.

تشییع سپهبد سلیمانی

حضرت آیت الله خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب صبح امروز (دوشنبه) با حضور در دانشگاه تهران بر پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی نماز اقامه کردند.

**جمعی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان با اعدام نمادین ترامپ، وی را از چهارراه کالج تا دانشگاه تهران حمل کردند.

تشییع سپهبد سلیمانی

مردم برای اعلام انزجار خود از تروریست‌های آمریکایی و نشان دادن حق انتقام خود نسبت به این جنایت، جنازه نمادین ترامپ را به سمت دانشگاه تهران جمل کردند.

مردم با در دست داشتن تصاویری از سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر می‌دهند و خواهان انتقام سخت ترور سردار سلیمانی هستند.

تصاویر شخصیت ها در مراسم تشییع سپهبد سلیمانی

تشییع سپهبد سلیمانی

تشییع سپهبد سلیمانی

تشییع سپهبد سلیمانی

نظرات