علت قطعی اینترنت ۲۸ آذر ۹۸ امروز پنج شنبه و زمان رفع اختلال

0

علت قطعی اینترنت ۲۸ آذر ۹۸ امروز پنج شنبه و زمان رفع اختلال

قطعی اینترنت ۲۸ آذر ۹۸ امروز پنج شنبه بنا بر گزارش های رسیده از منافع آگاه از ساعاتی پیش آغاز شده و در اینرنت کشور دچار اختلال شده و برخی کاربران این خبر را تایید کردند

علت قطعی اینترنت 28 آذر 98 امروز

از دقایقی پیش گزارشات رسیده از کاربران و مشترکان اینترنت حاکی از این است که اینترنت موبایل و حتی خانگی در برخی از مناطق کشور با اختلال مواجه شده و امکان دسترسی به وب سایت های خارجی همانند گوگل موجود نیست.

بررسی های خبرنگار ما حاکی از سراسری بودن این اختلال در اروپا دارد که روی مسیر ارتباطی اینترنت ایران نیز تاثیر گذاشته است.

قطعی اینترنت امروز پنج شنبه ۲۸ آذر ۹۸

سجاد بنابی نایب رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات نیز با انتشار توییتی این اختلال را تایید کرد و گفت: در ساعت ١١:١۵ ۶۵٠ گیگابیت بر ثانیه از ظرفیت اینترنت ورودی کشور به دلیل قطعی مسیرها در بخش اروپایی قطع شده. علت قطعی در خارج از کشور است و شرکت ارتباطات زیرساخت در تلاش برای برطرف کردن مشکل هستند.

زمان رفع قطعی اینترنت 28 آذر 98 امروز پنج شنیه

خبر قطعی اینترنت خانگی و موبایل

در ساعت ١١:١۵ ۶۵٠ گیگابیت بر ثانیه از ظرفیت اینترنت ورودی کشور به دلیل قطعی در بخش اروپایی قطع شده است. اکثر کاربران کشورهای همسایه هم این مشکل را دارند.
یک منبع آگاه در شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: در ساعت ١١:١۵، ۶۵٠ گیگابیت بر ثانیه از ظرفیت اینترنت ورودی کشور به دلیل قطعی در بخش اروپایی قطع شده است. اکثر کاربران کشورهای همسایه هم این مشکل را دارند. همکاران من در شرکت ارتباطات زیرساخت در تلاش برای برطرف کردن مشکل هستند. پایان قطعی را اطلاع رسانی می‌کنیم.

از دقایقی پیش اینترنت تلفن‌همراه در برخی نقاط کشور دچار اختلال شده است و بسیاری از کاربران نمی‌توانند از اینترنت همراه خود استفاده کنند و طبق نظرسنجی از کاربران در برخی کانال ها آنها نیر این مشکل را داشتند

نظرات