وضعیت تعطیلی مدارس تهران و دیگر شهرها فردا دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸

0

وضعیت تعطیلی مدارس تهران و دیگر شهرها فردا دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸

تعطیلی مدارس ۲۵ آذر ۹۸ در روز دوشنبه به خاطر آلودگی هوا و یا با ورود سامانه بارشی به کشور از روز دوشنبه بر اثر برودت و بارندگی برف احتمال زیادی وجود دارد که اعمال شود

تعطیلی مدارس 25 آذر 98

آیا فردا دوشنبه ۲۵ آذر مدارس تعطیل است؟

بر اثر آلودگی هوا و بالا بودن شاخص هوای آلاینده های هوا مدارس تهران و قم در روز یکشنبه ۲۴ آذر تعطیل بودند و اما در گزارش های رسیده از هواشناسی و خبر خوش به مردم تهران و شهروندان این کلان شهر از روز دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور می شود و احتمالا هوای پاک راخواهیم داشت و هوای تهران پاک میشود

ما در این بخش و مقاله از سایت حرف تازه اگر تعطیلی مدارس در تهران و البرز و قم و مشهد و شیراز و کرمانشاه و اصفهان و اراک و همدان و اردیبل و تبریز و زنجان و قزوین و کردستان و سیستان و بلوچستان و کرمان و یزد و فارس و استان چهارمحال و بختیاری و ایلام و ارومیه و دیگر شهرها اعلام شد به اطلاع همه خواهیم رساند و بروز رسانی در همین بخش انجام می شود

مدارس عسلویه و جم فردا دوشنبه ۲۵ آذر تعطیل شد.

🔹عسلويه: باتوجه به پیش‌بینی بارندگی شدید، فردا دوشنبه ۲۵ آذر تمام مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان‌ تعطیل است

🔸جم: با توجه به پیش بینی وقوع بارندگی شدید و احتمال آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها در روز دوشنبه، تمامی مدارس شهرستان۱ در نوبت صبح و عصر دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.

مدارس تهران فردا دوشنبه ۲۵ آذر تعطیل شد

در پی جلسه کمیته اضطرار تهران فردا هم دوشنبه ۲۵ آذر مدارس تعطیل شدند .

تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۵ آذر در تهران

در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران که با حضور استاندار تهران و نمایندگان دیگر دستگاه های زیر مجموعه برگزار شد، تصمیم گرفته شد تا همه مدارس استان تهران بجز شهرستانهای فیروزکوه و دماوند فردا تعطیل باشد.

آلودگی هوا مدارس تبریز را  دوشنبه ۲۵ آذر تعطیل کرد

مدارس تبریز و برخی از شهر‌های آذربایجان شرقی در روز دوشنبه تعطیل شد.

خبرگزاری مهر: مدارس تبریز و برخی از شهرهای آذربایجان شرقی در روز دوشنبه تعطیل شد.

به دلیل آلودگی شدید هوا در شهر تبریز و تداوم آلایندگی هوا، براساس تصمیم کارگروه ویژه آلودگی هوا، فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه تمام مقاطع تحصیلی در تـبـریـز در دو شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

همچنین فردا تمام مدارس سردرود، خسروشاه، باسمنج، اسکو و شهر جدید سهند در دو شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

تعطیلی مدارس البرز دوشنبه ۲۵ آذر 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مدارس البرز در تمامی مقاطع تحصیلی، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی به جز بخش آسارا و شهرستان طالقان روز دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.

مدارس اصفهان فردا تعطيل شد

مديركل بحران استانداری اصفهان:

باتوجه به تداوم شرایط الاینده ها، کارگروه اضطرار آلودگی هوا کلیه مقاطع تحصیلی (از اول تا دوازدهم) ومهدهای کودک در مناطق۶ گانه اموزش و پرورش اصفهان فردا دوشنبه ۲۵ آذر تعطیل است/ایرنا

مدارس شهر قم دوشنبه تعطیل شد

🔹 با توجه به پیشنهاد کمیته اضطرار آلودگی هوا و موافقت استاندار قم، تمام پیش دبستانی‌ها، مهدکودک‌ها و مدارس شهرقم فردا دوشنبه، ۲۵ آذرماه تعطیل است.
🔹 دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های قم فردا تعطیل نیستند.

کلیه مدارس و دانشگاههای ساوه فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.

🔹 به دلیل پایداری آلودگی هوا، مدارس شهرستان ساوه در تمامی مقاطع تحصیلی، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی شهری و روستائی در شیفت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.
🔹پایداری آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها  برای تمامی گروه‌ها در شهرستان ساوه در شرایط ناسالم است و توصیه می‌شود که گروههای حساس از تردد غیرضروری در سطح شهر اجتناب کنند.
🔹طبق اعلام مرکز پایش و کنترل کیفیت هوا در عصر امروز شاخص کیفیت هوا در ساوه از حد نرمال فراتر رفته است و هوای شهر ناسالم گزارش شده است.
🔹کلیه ادارات شهرستان ساوه بجز دستگاههای خدمات رسان نیز با یک ساعت و نیم تاخیر کار روزانه خود را آغاز خواهند کرد.

تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۵ آذر در کاشان

کاشان هم فردا تعطیل شد

🔺 مدیر مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان از تعطیلی مدارس کاشان، آران و بیدگل و نوش آباد در فردا دوشنبه خبر داد.

تمام مدارس اراک به علت آلودگی هوا تعطیل است

مدیرکل محیط زیست استان مرکزی از تعطیلی تمام مدارس نوبت صبح فردا دوشنبه (۲۵ آذر) در شهرستان اراک به علت تداوم وضعیت ناسالم هوا و براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی استان خبر داد

در حال بروزرسانی….

نظرات