دلیل کم شدن سهمیه سوخت از کارت | گم شدن سهمیه سوخت

0

دلیل کم شدن سهمیه سوخت از کارت | گم شدن سهمیه سوخت

کم شدن سهمیه سوخت : عدم رعایت تقدم و تاخر در برداشتن کارت و قرارگیری نازل این اشتباه را متبادر کند که کسری در سهمیه سوخت بوجود آمده است.

علت کم شدن سهمیه سـوخت کارتم چیست؟

 

کم شدن سهمیه سوخت

 

فاطمه کاهی درباره ادعای گم شدن سهمیه سوخت از برخی کارت‌ها اظهار داشت:

دلیل این موضوع شیوه نامناسب سوختگیری است ابتدا باید حتما نازل سر جای خود قرار گیرد، وقتی روی شاسی فیکس شد، بروی صفحه دیجیتال پیغام “لطفا صبر کنید” مشاهده می‌شود، بعد از آن صاحب خودرو باید کارت خود را از سیستم خارج کند.

وی با بیان اینکه دلیل این مشکل شیوه ناصحیح سوختگیری است، افزود: عدم رعایت تقدم و تاخر در برداشتن کارت و قرارگیری نازل این اشتباه را متبادر کند که کسری در سهمیه سوخت بوجود آمده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: باید شیوه صحیح سوختگیری رعایت شود، یکی از موارد این است که قبل از اینکه کارت خود را از کارتخوان بردارند حتما نازل سرجای خود قرار گیرد و همچنین باید نازل کامل قطع شده و بعد کارت را برداشته شود.

سهمیه بندی بنزین همچون دفعه قبل امکان فروش آن را در بازار آزاد به ویژه برای خودروهایی که سهمیه سوخت بیشتری دارند فراهم می‌کند، اما این‌بار دولت برای جلوگیری از این مشکل تدابیری را اندیشیده است.

در سهمیه بندی جدید سهمیه سوخت برخی از خودروها ذخیره نخواهد شد و در پایان هر ماه سوخت می‌شود.

در دور قبلی سهمیه بندی بنزین شاهده آن بودیم که برخی از افراد اقدام به فروش سهمیه بنزین خودروی خود می‌کردند.

دولت به منظور پیشگیری از بروز این مشکلات تمهیداتی را در نظر گرفته است. از این‌رو سهمیه تمام خودروها ذخیره نخواهد شد.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در این رابطه گفت: «ذخیره شدن سهمیه‌های بنزین فقط مختص به سواری‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها است.»

نظرات