ساعت و مسیر حرکت راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در تهران ۴ آذر ۹۸

0

ساعت و مسیر حرکت راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در تهران ۴ آذر ۹۸

راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران روز دوشنبه ۴ آذرماه ۹۸ از ساعت ۱۴:۳۰ عصر در میدان انقلاب و خیابان های اطراف برگزار می‌شود.

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه هم اندیشی برگزاری مراسم یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: راهپیمایی مردم تهران در محکومیت اغتشاشگران فردا دوشنبه ساعت دو و نیم بعد از ظهر در میدان انقلاب خواهد بود.

راهپیمایی محکومیت اغتشاشات

 

وی ادامه داد: از چهار مسیر میدان حر، ولیعصر، نواب و کارگر به سمت میدان انقلاب منتهی خواهد شد.

مسیر شماره یک : از شمال (خیابان کارگر شمالی تقاطع بلوار کشاورز به سمت میدان انقلاب)

مسیر شمارۀ دو : از جنوب (میدان حر ، خیابان کارگر جنوبی به سمت میدان انقلاب)

مسیر شمارۀ سه : از شرق (میدان فردوسی خیابان انقلاب به سمت میدان انقلاب)

مسیر شمارۀ چهار : از سمت غرب ( چهارراه نواب تقاطع خیابان آزادی به سمت میدان انقلاب)

شایان ذکر است سخنران این مراسم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی «فرماندۀ محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و مداح حاج سعید حدادیان است.

سخنران این مراسم سردار سلامی خواهد بود.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: روز چهارشنبه بسیجیان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مراسم ۹ دی ماه را با نگاه کلان برنامه‌ریزی کرده ایم و امسال ویژه تر این مراسم را برگزار می کنیم. مردم همیشه و صادقانه در صحنه حضور داشتند.

وی بیان کرد: اغتشاشات اخیر در کشور پیچیده‌تر از اغتشاشات سال های ۹۶ و ۸۸ بود و مقام معظم رهبری با هوشمندی و حکمت این فتنه را در هم پیچیدند مردم لبیک گفتند.

وی ادامه داد: فرمایش‌های رهبری دفاع از یک قوه و تصمیم نبود بلکه دفاع از کیان یک نظام بود.

برخی‌ها گفتند که ایشان از گرانی‌ها و یک تصمیم حمایت کردند در حالی که اینطور نبود.

وی بیان کرد: امسال ۹ دی با شکوهی تحت عنوان میثاق با ولایت را شاهد خواهیم بود. و مراسم میدانی را با نگاه کشوری روز دوشنبه شاهد خواهیم بود.

بیژن نوباوه نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهپیمایی مردم تهران که روز دوشنبه در محکومیت سوءاستفاده آشوبگران از اعتراضات مردم به افزایش قیمت بنزین صورت خواهد گرفت، اظهار داشت:‌ ماندگاری انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته مرهون مردم است و اگر مردم نبودند، تاکنون صدها بار انقلاب ما را به یغما برده بودند و این همه دشمنی در طول تاریخ با این وسعت برای هیچ ملتی وجود نداشت و یقینا مردم صاحبان اصلی انقلاب‌اند.

نظرات