ترکیب تیم ملی ایران و گزارشگر بازی ایران و عراق در ۲۳ آبان ۹۸ + عکس

0

ترکیب تیم ملی ایران و گزارشگر بازی ایران و عراق در ۲۳ آبان ۹۸ + عکس

گزارشگر بازی ایران و عراق از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر در سال ۲۰۲۰ چه کسی است ؟ آیا عادل فردوسی پور گزارش را به عهده خواهد داشت؟

خبرگزاری برنا نوشت : تیم های ملی فوتبال ایران و عراق روز پنج شنبه در ۲۳ آبان ۹۸ در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در اردن به مصاف هم می روند و پیروز این دیدار می تواند شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر کند.

گزارشگر بازی ایران و عراق

در شرایطی که خیلی ها منتظر اعلام گزارشگر مسابقه هستند، شنیده می شود گزارش این مسابقه قرار است بعد از مدت ها به عادل فردوسی پور سپرده شود تا آقای صدا به شبکه سه سیما بازگردد./منبع برنا

تا این ساعت فعلا این خبر تایید و یا تکذیب نشده است

جواد خیابانی گزارشگر بازی ایران و عراق

علیرغم خبرها جواد خیابانی گزارشگر این بازی خواهد بود و بازی دو تیم ملی ایران و عراق را گزارش خواهد کرد.

تیم های ملی دو کشور و  بازی ایران و عراق قرار بود در ورزشگاه بصره به مصاف هم بروند که بنا به ناآرامی ها اخیر در این کشور فیفا تصمیم گرفت تا محل برگزاری مسابقات را تغییر دهد .

در پی دستور فیفا کشور عراق بین دو محل برگزاری امارات و اردن ، کشور اردن را انتخاب کرد و حال این بازی ها در اردن انجام میشود و این دو تیم به مصاف هم می روند

این بازی از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است پیروز این دیدار می تواند شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر کند.

گزارشگر بازی ایران و عراق

ترکیب تیم ملی ایران مقابل عراق

برابر عراق از مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز پنجشنبه ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ملی شهر امان اردن به مصاف هم می روند.

براین اساس ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل عراق به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، حسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، وحید امیری، امید ابراهیمی و سردار آزمون.

نظرات