زمان بازی و خرید بلیت بازی ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲

0

زمان بازی و خرید بلیت بازی ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲

بازی ایران و عراق درسال ۹۸ از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دومین ماه فصل پاییز انجا می گیرد و مانند بازی کره جنوبی و ایران بلیت این بازی بصورت اینترنتی فروخته خواهد شد.

بازی ایران و عراق

این دومین تجربه فروس بلیت بازی ها و مسابقات فوتبال یه شکل الکترونیکی خواهد و بود در ترجبه اول با موفقیت و بدون حاشیه این خرید و فرو انجام شد.

پس از نخستین تجربه بلیت فروشی الکترونیک در بصره که به مسابقه عراق برابر هنگ کنگ در این رقابت ها بازمی گردد برای دومین بار بلیت فروشی بازی های تیم ملی عراق به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.

خرید بلیت بازی تیم های ملی فوتبال ایران عراق

طبق قیمت گذاری صورت گرفته بلیت مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در این مرحله به مبلغ ۵ هزار دینار عراقی فروخته خواهد شد و بلیط فروشی مسابقه ۱۰ روز قبل از تاریخ برگزاری بازی و از ١٣ آبان آغاز می شود.

بازی ایران و عراق

بیشتر بخوانید : سایت خرید بلیط بازی 

عادل غفور مسئول فروش بلیت این مسابقه در این باره گفت: خوشبختانه تجربه بسیار موفقی از بلیت فروشی الکترونیک در مسابقه قبلی برابر هنگ کنگ داشتیم و ورود تماشاگران به خوبی کنترل شد. به منظور جلوگیری از ایجاد بازار سیاه هر شخص تنها امکان خرید ٣ بلیت را برای این بازی خواهد داشت و امیدواریم دومین تجربه ما هم در این مسابقه موفقیت آمیز باشد.

گفتنی است بازی تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در روز ۲۳ آبان برگزار می شود.

قیمت بلیت این دیدار با تایید فدراسیون فوتبال این کشور ۵ هزار دینار(حدود ۵۰ هزار تومان) خواهد بود. دیدار شاگردان ویلموتس با عراق در تاریخ ۲۳ آبان در بصره برگزار می شود

قیمت بلیت این بازی به پول ایران ۵۰ هزار تومان است و علاقه مندان به تماشای این مسابقه از ۱۳ آبان میتوانند بلیت بازی تیم های ملی فوتبال دو کشور دوست و همسایه را از سایت خرید بلیط خریداری کنند و برای تماشای این بازی حضور داشته باشند

نظرات