آیا مدارس روز شنبه ۴ آبان ۹۸ تعطیل است یا نه؟

0

آیا مدارس روز شنبه ۴ آبان ۹۸ تعطیل است یا نه؟

تعطیلی مدارس ۴ آبان ۹۸ و اخبار مربوط به تعطیلی مدارس در بین تعطیلی جمعه و بیست و هشت صفر و رحلت حضرت پیامبر اکرم ص و امام حسن مجتبی ع را در این بخش از سایت حرف تازه میخوانید

تعطیلی مدرسه ها و آموزشگاه ها و دانشگاه ها در روز شنبه ۴ آبان ماه ۹۸ هنوز اعلام نشده است و وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای صادر نکرده است

والدین و دانش اموزان پیگیر هستند که آیا روز شنبه در واقع بین التعطیلی جمعه و ۲۸ صفر هست است تعطیل هستند یا خیر که ما تاکنون خبر و اطلاعیه ای را مشاهده نکردیم و به محض دریافت خبر موثق بروز رسانی خواهیم کرد.

تعطیلی مدارس 4 آبان 98

اما با اعلام نشدن تعطیلی مدارس در این روز ،مدارس دایر است و دانش آموزان باید سر کلاس حاضر شوند

همانطور که میدانید هفته اول آبان ۹۸ با تعطیلی هایی همراه است.

اولین تعطیلی این هفته در تاریخ ۳ آبان ۹۸ ماه است که جمعه میباشد و تعطیلی بعدی مربوط به تاریخ ۵ آبان ۹۸ میباشد که مربوط به رحلت پیامبر است.

در بین این دو روز ، ۴ آبان ۹۸ است که احتمال تعطیلی مدارس میرفت. اما هم اکنون اطلاعیه ای دریافت نکرده ایم و مدارس باز است.

تعطیلی مدارس برخی مناطق مشهد در ۴ آبان ۹۸

مهدی مجیدی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: بر اساس مصوبه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با هماهنگی به عمل آمده با استانداری این استان و نیز فرمانداری مشهد، ۱۸۰ مدرسه‌ای که در طرح اسکان ایام پایانی ماه صفر جهت پذیرایی زائرین و هیئات مذهبی تعیین شده‌اند و همچنین آن دسته از مدارس نواحی یک و دو و پنج مشهد که در هسته مرکزی شهر و در محدوده طرح ترافیک شهرداری واقع شده‌اند، در روزهای شنبه ۴ آبان و دوشنبه ۶ آبان تعطیل هستند.

مدیر روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: ضروری است مدیران واحدهای آموزشی مذکور در اسرع وقت مراتب تعطیلی این مدارس در روزهای فوق الذکر را به اولیای دانش آموزان اطلاع رسانی کنند.

نظرات