مهاجرت محسن یگانه و اقامت در کانادا و کنسل کردن همه کنسرت ها

0

مهاجرت محسن یگانه و اقامت در کانادا و کنسل کردن همه کنسرت ها

مهاجرت محسن یگانه به کانادا طرفدارانش شوکه کرد و بعد از سکوت خبری از مهاجرتش به اروپا، بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توییت خود این خبر را رسانه ای کرد.

یگانه از خوانندگان محبوب و مشهور پاپ است که ترانه ها و آهنگ هایش همیشه پر طرفدار بوده و دانلود و اجرای وی در در یوتیوپ رکورد دانلود و بازدید را شکسته است یگانه سال ها پیش ازدواج کرده و یک دختر به نام نگاه دارد و اکنون خبرها حاکی است که به همراه خانواده به کانادا رفته و مدتی از ایران دور خواهد بود و زمان مشخصی نیز برای این دوری تعیین نشده است

علت مهاجرت محسن یگانه به کانادا

بهمن بابازاده در توئیتر خود نوشت: محسن یگانه مدت‌ها در ایران بخاطر پرونده حقوقی یک واحد مسکونی به ارزش ۴ میلیارد که کلاهبرداری بدی از او شد، پیگیر بود و پس از به نتیجه نرسیدن در آن، مدتی است به کانادا مهاجرت کرده.
یگانه تا عید امسال برنامه کنسرت داشت که همه را کنسل کرده است.

مهاجرت محسن یگانه

رسانه شدن خبر ترک وطن و اقامت در اروپا و انتشار گسترده این توییت بابازاده و بازتاب‌ هایش در فضای مجازی با واکنش مدیر رسانه‌ای این خواننده روبه‌رو شد.

واکنش آرش حسینی مدیر رسانه ای محسن یگانه

آرش حسینی مدیر رسانه ای محسن یگانه در صفحه شخصی‌اش با تکذیب این خبر نوشت: ایشون به دلایل شخصی تصمیم گرفت مدتی دور باشه.
بازه زمانی مشخصی هم‌ تعیین نکرده.
آینده زندگی هیچکس مشخص نیست.
طبیعتا محسن یگانه هر زمان تصمیم جدیدی در مورد نوع فعالیت هنری و زندگی کاریش بگیره به صورت رسمی اعلام می‌کنه.

محسن فرزند یکی مانده به آخر خانواده است و دو خواهر بزرگترش هر کدام پزشک و دندان‌ پزشک هستند. او فرزند یکی از شهدای جنگ ایران و عراق، محمدرضا یگانه است و مادرش استاد دانشگاه است

نظرات