بیوگرافی و عکس های آریا برزگر بازیکن پرسپولیس

0

بیوگرافی و عکس های آریا برزگر بازیکن پرسپولیس

آریا برزگر فوتبالیست جوان ایرانی را در بیوگرافی کامل شخصی و ورزشی و سوابق و مهارت ها و عملکرد فوتبالی و آمار گلزنی و باشگاهی بازیکن جدید پرسپولیس را به همراه عکس ها و آیدی اینستاگرام وی در سایت حرف تازه میخوانید

بیوگرافی آریا برزگر

آریا برزگر فوتبالیست ایرانی ۱۸ سال دارد و و متولد شیراز است که به تازگی در لیگ نوزدهم به باشگاه پرسپولیس پیوسته است
او سابقه حضور در تیم ملی فوتبال جوانان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

آریا برزگر

بازیکن پرسپولیس

آریا در مهرماه ۹۸ با پیشنهاد مدیران پرسمولیس به این تیم پیوست و قرارداد خود را با این تیم مطرح و قهرمان سه دوره لیگ برتر به مدت سه سال نهایی کرد.
او هنگام حضور در محل باشگاه پرسپولیس با وحید امیری دیگر بازیکن پرسپولیس احوالپرسی کرده و با او یک عکس یادگاری ثبت نیز گرفت او در اینستاگرامش از آرزوی کودکی نیز نام برده است

آریا برزگر

سابق بر این پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب آریا بود که در این مسیر با توجه به مشکلات اسکان این بازیکن جوان شیرازی، پرونده انتقال او با مشکل مواجه شد.
اما با توجه به اقدامات صورت گرفته و برطرف شدن این مانع، این بازیکن بار دیگر مذاکره خود با باشگاه را از سر گرفته و در نهایت در مهرماه ۹۸ به لیست این تیم اضافه شد.

اینستاگرام آریا برزگر

صفحه شخصی او با نام لاتین وی با شماره روی پیراهنش فعال است و اما فعالیت زیادی در فضای مجازی ندارد و تصاویر کمی از این فوتبالیست شیرازی موجود است

آریا برزگر

بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان

برزگر یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان ایران است که درخشش خوبی در بازی ها و مسابقات ملی از خود نشان داده و توانسته با یک گل و یک پاس گل، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

 

آریا برزگر

او بعد از معارفه به اردوی تیم ملی برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی ملحق می‌شود.
برزگر تاکنون بیش از ۲۵ گل در تیم جوانان به ثمر رسانده است. آریا در تورنمنت کافا از سری مسابقات فوتبال غرب آسیا با چهار گل به مقام آقای گلی دست یافته بود.

بازی های دور مقدماتی جام ملت های آسیا در رده جوانان در ۱۱ گروه برگزار می شود که تیم های اول به همراه چهار تیم برتر دوم و کشور میزبان و در مجموع ۱۶ تیم در سال ۲۰۲۰ مرحله نهایی جام ملت های جوانان آسیا را برگزار می کنند و در پایان نیز چهار تیم برتر آسیا راهی جام جهانی زیر ۲۰ سال در سال ۲۰۲۱ می شوند.

عکس های آریا برزگر

در ادامه چند تصویر ورزشی و شخصی از این پدیده جدید فوتبال ایرانی اهل شیراز را که در پیج اینستاگرامش منتشر شده را مشاهده کنید

آریا برزگر

آریا برزگر

آریا برزگر

آریا برزگر

آریا برزگر

نظرات