بیوگرافی و عکس های اینستاگرامی کیسان دیباج بازیگر و همسرش + خانواده و آثار و سوابق

3

بیوگرافی و عکس های اینستاگرامی کیسان دیباج بازیگر و همسرش + خانواده و آثار و سوابق

کیسان دیباج بازیگر و خواننده ایرانی است که با بازی در سریال از سرنوشت وارد عرصه بازیگری شد و در فصل اول تا چهارم سریال از سرنوشت بازی کرده و در حال حاضر در سریال از سرنوشت ۴ در نقش سهراب در ماه رمضان ۱۴۰۱ حضور دارد. را این بخش از سایت حرف تازه با بیوگرافی شخصی و هنری کیسان دیباج بازیگر و خواننده پاپ و همسرش و خانواده و پدر و مادر و خواهر کیسان دیباج بازیگر همراه با عکس های جدید و آهنگ ها و ماجرای ازدواج و همرش به همراه عکس های جذاب و دیدنی و آیدی اینستاگرام و سوابق موسیقی کیسان دیباج و فیلم سریال او را میخوانید

بیوگرافی و عکس های اینستاگرامی کیسان دیباج بازیگر و همسرش + خانواده و آثار و سوابق

بیوگرافی کیسان دیباج

کیسان دیباج, (Keisan Dibaj) خواننده و بازیگر سینما و تلویزیون در ایران (زاده ۲۰ آذر ۱۳۷۴) متولد ۲۰ آذر ۱۳۷۴ در تهران می باشد. یکی از بازیگران جوان ایران می باشد که در عرصه موسیقی فعالیت دارد و چند آهنگ نیز منتشر کرده و یک خواهر دارد
وی علاوه بر موسیقی و خوانندگی در زمینه بازیگری در تئاتر و تلویزیون نیز فعال است. او با بازی در سریال از سرنوشت به مخاطبان معرفی شد.

کیسان در رشته تئاتر تحصیل کرده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و گفته: کلا از کودکی عشق و دغدغه من بازیگری و موزیک بوده است. در دانشگاه هم تئاتر خوانده ام و تئاتر بازی کرده ام. از اول هم قرار بود بازیگر شوم و هدف من از بچگی همین بوده است.

کیسان دیباج

فعالیت خوانندگی

او خوانندگی را بطور حرفه ای از چند سال پیش شروع کرده که آهنگ های زیادی در فضای مجازی منتشر کرده است. اما اولین آهنگ رسمی خود را به نام یعنی میشه به تازگی منتشر کرده که بسیار پر طرفدار و پر بازدید بوده است.

اما گفته از اول هم قرار بود بازیگر شوم و علاقه ام به بازیگری از کودکی شکل گرفت، تا اینکه توسط یکی از دوستانم به عوامل سریال از سرنوشت معرفی شدم

آقای دیباج اخیرا در مصاحبه خود گفته: از نوجوانی پیانو می زدم. برای خودم ترانه می نویسم و روی آن ملودی می گذارم و یک آهنگ منتشر شده به نام «یعنی می شه» هم دارم. موزیک را هم خیلی جدی کار می کنم.

کیسان دیباج

بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت

دیباج اولین تجربه تصویری خود را در سریال از سرنوشت در نقش سهراب ایفا کرده که با دارا حیایی پسر امین حیایی همبازی می باشد.
دیباج قبل از تجربه بازی جلوی دوربین در تئاتر فعالیت داشته و نمایش های متعددی را روی صحنه اجرا کرده است.
کیسان عضو گروه تئاتر لحظه است و نمایش های زیادی در کارنامه هنری خود دارد.

 

کیسان دیباج
بازی او در نقش سهراب در سریال از سرنوشت بسیار مورد توجه قرار گرفته و نقش مقابل او دارا حیایی در نقش هاشم و همچنین امیر شریعت در نقش صالح بازی کرده است

کیسان دیباج

همسر کیسان دیباج

وی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فاز دو به کارگردانی علیرضا بذرافشان است.
سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان با دو گروه تولید و دو کارگردان، تولید شده و یکی از لوکیشن های آن چهارراه سیروس میباشد

او درباره حضور در این سریال گفته: تجربه خوبی بود و امیدوارم سریال هایی ساخته شوند که نسل جوان بازیگری هم بیایند و توانایی هایشان را در آنها نشان دهند. ما این اقبال را داشتیم که در این سریال کار کنیم و خیلی لذت بردیم از همکاری با بزرگان.

بیوگرافی و عکس های اینستاگرامی کیسان دیباج بازیگر و همسرش + خانواده و آثار و سوابق

همچنین ببینید: زمان دقیق پخش و تکرار سریال از سرنوشت ۴ (فصل ۴) رمضان ۱۴۰۱ + ساعت تکرار

علاقه به فوتبال

فوتبالی هستم و از بچگی مثل بیشتر پسرها که دوست دارند فوتبالیست شوند، من هم دوست داشتم فوتبالیست شوم. اتفاقا فوتبال من هم خوب است و تیم مورد علاقه ام از بچگی رئال مادرید بوده است. فوتبال داخلی را هیچ وقت دوست نداشته ام.

کیسان دیباج

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آن‌ها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست و مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.
این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به نگارش درآمده است.

کیسان دیباج
قصه «از سرنوشت» پیرامون سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است و زندگی آن‌ها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزو‌ها است.
مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال ایفای نقش می‌کنند.

کیسان دیباج

پیچ اینستاگرام کیسان دیباج

صفحه شخصی این بازیگر را با نشانی keisandibaj دنبال کنید و تصاویر جدید و اخیر او را تماشا کنید

عکسهای کیسان دیباج

در ادامه چند تصویر جذاب و دیدنی از این هنرمند عرصه موسیقی و سینما را مشاهده کنید

کیسان دیباج

کیسان دیباج

کیسان دیباج

کیسان دیباج

کیسان دیباج

کیسان دیباج

3 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های اینستاگرامی کیسان دیباج بازیگر و همسرش + خانواده و آثار و سوابق

  1. ....میثم گفت:

    سلام خوشگله عاشق خودتم آخه نفس چقدر تو خوردنی هستی خیلی ناز هستی

  2. الهام گفت:
    6
    1

    توهمه چی تمومی عای، دیباج

  3. الهام گفت:
    6
    2

    کیسان هرچی درموردت گفتم کم گفتم
    😭😔دوست دارم یه بارببینمت ولی من ۱۰۰۰کیلومترازت دوراَم بلوچستانم خیلی دور یه دختربلوچ سنی ساده ومعمولی که هیچ وقت نمیتونه بیادتهران ببینتت 😞 همش خوابتومیبینم خوابای خوب برات میبینم ولی حیف که خوابه ورویاست😔نمیدونم این پیغام بهت میرسه یانه اگه برسه اهمینت نمیدی میدونم شایدتوهم مث بقیه ازسنی هاخوشت نیاد ولی مااونطوری ک بعضیاااا فک میکنن نیستیم ،تاابـــدهوادارتم ومیمونم منتظرفصل ۴ازشرنوشت هستم به امیدروزهای بهتربرای هممون👍
    (خوش باش هرجاهستی )

نظرات