خلاصه و نتیجه بازی پرسپولیس و تراکتور جمعه ۸ شهریور ۹۸

0

خلاصه و نتیجه بازی پرسپولیس و تراکتور جمعه ۸ شهریور ۹۸

پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز دو تیم مطرح لیگ برتر ایران بازی خود را در هفته دوم لیگ برتر نوزدهم فوتبال انجام مدهند و به مصاف هم خواهند رفت.

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و تراکتور

دیدار دو تیم فوتبال لیگ برتری پرسپولیس تهران و تراکتور سازی تبریز در روز جمعه ۸ شهریور ۹۸ در ساعت ۱۷:۴۵ و پنج و چهل و پنج دقیقه عصر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

پرسپولیس و تراکتور

حواشی و نحوه خرید بلیط

مدیرعامل باشگاه تراکتور اظهار کرد: به منظور هدایت مناسب هواداران به داخل استادیوم و نشستن آنان روی صندلی مورد نظرشان، زیرساخت‌های لازم برای استفاده از بلیت الکترونیکی راه‌اندازی شده و بلیت مسابقات با کد ملی و به‌صورت اینترنتی فروخته خواهد شد.

وی در گفت‌وگویی تلفنی با برنامه موج فوتبال ادامه داد: حتی این امکان به وجود آمده که هواداران با یک شماره ملی چندین بلیت خریداری کنند و نهایت تلاشمان برای تسهیل ورود هواداران به ورزشگاه است.

صادقیان همچنین گفت: آن دسته از هوادارانی که بنا به دلایلی کارت ملی ندارند، می‌توانند با استفاده از شناسنامه و از گیت ورودی دیگر که توسط تابلوهای راهنما مشخص خواهد شد، داخل ورزشگاه شوند.

ناگفته نماند که قیمت بلیط این بازی را پنج هزار تومن اعلام کردندترکیب تیم تراکتور مقابل پرسپولیس

وحید هاشمیان مربی تیم ملی برای تماشا و آنالیز عملکرد بازیکنان دو تیم تراکتور سازی پرسپولیس راهی تبریز خواهد شد.

وحید هاشمیان، بازیکن سابق تیم ملی که اکنون عضو کادرفنی مارک ویلموتس است، برای دومین بار راهی تبریز خواهد شد تا اینبار جدال دو نماینده دیگر تهرانی و تبریزی را به تماشا بنشیند.

مهاجم سابق تیم ملی که هفته گذشته برای تماشا و آنالیز عملکرد دو تیم ماشین سازی و استقلال در بنیان دیزل تبریز حضور یافته بود، طبق هماهنگی به عمل آمده، اینبار دیدار حساس دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس را مورد توجه قرار می‌دهد.

نظرات