ازدواج مهدی قائدی بازیکن فوتبال ؟!

0

ازدواج مهدی قائدی بازیکن فوتبال !؟

ازدواج مهدی قائدی بازیکن استقلال را از شایعه تا واقعیت و عکس های جدید با حلقه به دست این بازیکن و حواشی و اخبار جدید درباره این فوتبالیست بوشهری را در سایت حرف تازه بخوانید.

مهدی قائدی از زمان حضور در استقلال در چند نوبت دچار حاشیه‌ های ریز و درشت از قبیل تصادف جنجالی منجر به فوت و چند بار آسیب‌ دیدگی و این روزها نیز مصدومیت از ناحیه پای راست شده و در حال حاضر مشغول مداوا و استراحت است.

ازدواج مهدی قائدی

مهدی قائدی در آخرین پست اینستاگرام خود خبر ازدواج خود را بصورت رسمی اعلام کرد. عکسهای مراسم عروسی خود را که در زیر می بینید در پیج خود منتشر کرده است.

عروسی مهدی قائدی

عروسی مهدی قائدی

 

ماجرای ازدواج مهدی قائدی

در عکسی که از این فوتبالیست منتشر شده حلقه ای در دست چپ او دیده می شود که گمانه زنی ها برای ازدواجش را بیشتر کرده که وی به جرگه متاهلین پیوسته است.
وی در پیج خود نیز نشان انگشتر در بیو اینستاگرامش گذاشته که نشان می دهد وی بی سر و صدا و در سکوت خبری به جرگه متاهلین پیوسته است.

باشگاه استقلال با انتشار یک عکس خاص از مهدی قائدی از آسیب‌ دیدگی او و عدم حضور در اولین تمرین فصل آبی‌ پوشان خبر داد.

با دیدن عکس مهدی قائدی در کانال باشگاه ابتدا مدل موهای فر شده و پیراهن رنگارنگ او که با حرف لاتین طراحی شده جلب نظر می‌کرد،
اما آنچه با کمی دقت نظر توجه‌ها را جلب می‌کرد داشتن یک حلقه طلا در انگشت دست چپ مهدی قائدی بود.

گویا بازیکن پرحاشیه استقلال در ایام تعطیلات لیگ تصمیمات جدیدی برای زندگی آینده‌اش گرفته و ظاهراً بی‌سر و صدا به جرگه متأهلین پیوسته

ازدواج مهدی قائدی

عکس حلقه مهدی قائدی

این خبر از سوی خود بازیکن فوتبال نه تکذیب و نه تایید شده و صرفا از حلقه دست او گمانه زنی ها برای متاهل شدنش بوجود امده است.

ازدواج مهدی قائدی

همسر مهدی قائدی کیست

درباره همسر و اینکه چه کسی است فعلا خبری منتشر نشده است.

بازیکن استقلال در ۱۴ آذر ۱۳۷۷ در بوشهر به دنیا آمده و در پست وینگر توپ می زند و تیک فعلی او آبی پوشان است و در آغاز فصل نوزدهم در ترکیب تیم قرار ندارد و به دلیل مصدومیت از ناحیه پا در حال استراحت است.
وی در فصل قبل اخراج شد و دوباره به تیم بازگشت و حواشی زیادی که برای این جوان بوشهری در تصادف و فوت فوتبالیست جوان دیگری به نام شاکر پیش امد.

ازدواج مهدی قائدی

نظرات