مدلهای چادر مشکی زیبا و جدید + انواع چادر مشکی زنانه مد روز

0

مدلهای چادر مشکی زیبا و جدید + انواع چادر مشکی زنانه مد روز

مدل چادر مشکی در طرح های دوخت جدید عربی لبنانی و ملی قجری و طرح های جدیدتر در رنگ های مختلف در بازار موجود است. ما در این بخش از سایت حرف تازه شما را با شکل و انواع چادر آشنا می کنیم تا تشخیص بدهید که چادر ملی با چادر دانشجویی و عربی چه فرقی دارد.

انواع مدل چادر مشکی

چادرها از نظر مدل به چادر ساده ، ملی، دانشجویی ، اماراتی و عربی و لبنانی و ، کمری یا قجری و مدل جده و یا عبایی و شال دار و حجازی تقسیم می شوند

با ما همراه باشید تا با این مدل ها آشنا شوید.

مدل چادر مشکی

مدل چادر مشکی ساده

یکی از معروف ترین و در عین حال ساده ترین نوع چادر مشکی چادر ساده هست که برای دوخت این چادر این پارچه را به صورت دو تکه می دوزند . برخی از خانم ها برای اینکه بتوانند این نوع از چادر را راحت تر بپوشند به آن کش می دوزند.

بیشتر بخوانید : عکس نوشته پروفایل چادری

مدل چادر مشکی ملی

این نوع چادر مانند چادر ساده ایرانی است و دارای آستین هایی برای بیرون آوردن دست ها می باشد . آستین این چادر ها را به صورت کلوش یا ساده می دوزند و یا در برخی مدل های چادر ملی آستین از آرنج به پایین است که آن را برای زیبایی بیشتر با حریر یا نوار و یا منجوق دوزی تزئین می کنند.

جلوی چادرهای ملی می تواند باز و یا به وسیله ی زیپ و دکمه مخفی بسته شود

مدل چادر مشکی

مدل چادر مشکی دانشجویی

تفاوت این نوع چادر با چادر ساده این است که شکاف های در این چادر برای بیرون آوردن دست ها وجود دارد که بدون به هم زدن فرم چادر،می توانید برای انجام کارهایی مانند حمل کیف و یا گرفتن دست کودکتان به راحتی از دو دست خود استفاده کنید.

مدل چادر مشکی

مدل چادر مشکی زنانه

چادر اماراتی از نوع عربی می باشد که نسبت به سایر چادرهای مدل های عربی به علت داشتن آستین‎‎‏‎‏های ۴۰ سانیمتری ،اندامی ترهستند.

مدل چادر مشکی

مدل چادر مشکی کمری یا قجری

یکی از قدیمی ترین مدل های چادر در ایران که در دوران قاجار رواج فراوانی داشته است چادر کمری یا قاجاری می باشد . این چادر که از جلو دو تکه به نظر می رسد و از پشت یک سره است و با کمربندی گره می خورد را مانند پیراهن از سر می پوشند.

این چادر با کمربندی از پشت گره می خورد. بلندی قسمت بالایی چادر که دسته های آن است تا روی زانو می رسد ، این قسمت با کش روی سر ثابت می شود و در مدل دیگری از این چادر قسمت بالا مثل یک مقنعه ی آستین دار است.

مدل چادر مشکی

مدل چادر مشکی حجازی

چادر حجازی شکل معمولی دارد و از زیر بغل برش می خورد و آستین در آن واضح تر دیده می شود. این مدل چادر مانند چادر لبنانی مورب بسته می شود

مدل چادر مشکی

مدل چادر مشکی شال دار

این چادرها شبیه مانتو هایی هستند که به آنها شالی با یک زیپ مخفی وصل شده است . این چادر ها دونوع شال بلند و کوتاه دارند. بلندی شال در شال کوتاه تا آرنج دست و اندازه شال در چادر شال دار بلند تا مچ پا است.

مدل چادر مشکی

مدل چادر مشکی لبنانی

مدل چادر لبنانی است که طراحی و زیبا و بخصوصی دارد

در مدل اصلی این چادر اگر فردی که این چادر را به سر کرده ، دست هایش را باز کند، برای شما مانتوهای کلوش (خفاشی) تداعی می شود. این چادر آستین ندارد و روی آن قسمتی که به آن یک مچ ۱۰ سانتی متری دوخته شده ، برای بیرون آوردن دست ها روی ایجاد گردیده است.

این چادر بسیار پوشیده است و می توان در زیر آن لباس راحتی را پوشید زیرا جلوی آن به صورت مورب یعنی چپ و راست بسته می شود

یک دکمه در زیر چانه و روی سینه این چادروجود دارد که بسته می شود بنابراین به هیچ وجه باز نیست.

مدل چادر مشکی

چادر عبایی یا جده

این چادر که در بین اعراب به عبا و چادر و مانتو عبایی معروف است پارچه زیادی به کار میرود و پوشش دهی خوبی دارد

 

مدل چادر مشکی

مدل چادر مشکی

اولین چادری بود که ثبت ملی شد چادر جلابیب یا جلباب نام دارد . این چادر مانند چادر ملی تنگ نیست و دارای آستین زیپ دار است که برای وضو زیپ آستین آن باز می شود .

مدل چادر مشکی

مدل چادر مشکی

مدل چادر مشکی

مدل چادر مشکی

مدل چادر مشکی

مدل چادر مشکی

مدل چادر رنگی دو تکه

مدل چادر مشکی

مدل چادر مشکی

نظرات