استایل و تیپ پسر بچه های خوشتیپ و خوش لباس برای مهمانی

1

استایل و تیپ پسر بچه های خوشتیپ و خوش لباس برای مهمانی

تیپ پسر بچه : لباس پسرانه یک عالمه تنوع دارد و این تنوع دست مادرها را در انتخاب انواع استایل باز می‌گذارد. اگر دوست دارید انواع استایل با‌نمک رسمی و غیر رسمی را برای فرزندتان بسازید، از توصیه‌های زیر کمک بگیرید.

 

تیپ پسر بچه جدید و شیک

 

استایل مجلسی پسر بچه برای عروسی

 

تیپ و استایل فشن پسربچه

 

 

باور کنید پوشاندن یک دست کت و شلوار پسرانه به تن پسر‌های کوچولو یکی از با‌نمک‌ترین اتفاقات زندگی هر مادری است. یک ست تمام رسمی شامل کت و شلوار، جلیقه، پیراهن رسمی و کراوات یا پاپیون برای فسقلی‌های تهیه کنید و هر بار که به جشن ازدواج دعوت شدید یا خبر از نامزدی بود، استایل پسرتان را با این ست به روز کنید.

برای ایجاد تنوعی که در عین حال اقتصادی باشد به جای خرید چند دست کت و شلوار، روی تنوع جلیقه، پیراهن و کراوات مانور بدهید.

 

 

ناف اغلب پسر‌بچه‌ها را با بالا رفتن از دیوار و ورجه وورجه بریده‌اند. برای زمان‌ بازی و شیطنت بچه‌ها یک دست گرمکن سبک و راحت تهیه کنید. یادتان باشد پسرها متخصص زمین خوردن و زخم کردن سر زانوهایشان هستند، بنابراین بهتر است برای لباس بازی، سراغ شلوارک نروید و از شلوارهای بلندی که روی زانوها را می‌پوشانند استفاده کنید.

یک سوئیشرت و شلوار نخی و آزاد به همراه انواع تی‌شرت‌های رنگی و هیجان‌انگیز می‌تواند ست بازی بچه‌ها را تکمیل کند. در فصل‌های گرم سال، کلاه کپ را به این استایل اضافه کنید.

 

 

حالا که هوا گرم شده است و فصل کلافه شدن از گرما رسیده است، حتما یک یا دو دست لباس خنک برای پسر بچه‌ها تهیه کنید. پیشنهاد ما این است که اول دو شلوارک تهیه کنید، یکی جین و دیگری نخی. یک ساسپندر هم برایشان بخرید و بعد انواع پیراهن‌های شاد، تی‌شرت‌های رنگی یا پولوشرت‌ها را به این ست اضافه کنید.
البته از پولوشرت و شلوارک اگر بدون ساسپندر استفاده کنید بهتر است. جنس لباس‌های را نخی انتخاب کنید تا پوست بچه‌ها به راحتی نفس بکشد. شلوار جین عضو جدا نشدنی دیگر این مجموعه است و به راحتی با نشستن کنار پولو شرت یا تی‌شرت یک استایل زیبا می‌سازد.

 

 

علاوه بر لباس پسرانه، باید به تهیه کفش پسرانه هم دقت داشته باشید. درست است که پای بچه‌ها به سرعت رشد می‌کند ولی این مسئله نباید مانع انتخاب کفش استاندارد برای آن‌ها شود. آن‌ هم درست در سن و سالی که پاهایشان فرم می‌گیرد. بنابراین داشتن این چهار دست کفش را در نظر داشته باشید:

•کفش رسمی: درست عین آدم‌بزرگ‌ها، پسر‌بچه‌ها هم به یک جفت کفش رسمی مشکی نیاز دارند تا با کت و شلوارشان بپوشند.

•کفش ورزشی: حتما از کیفیت و استاندارد بودن کفش ورزشی فرزندتان مطمئن شوید. این کفش موقع پیاده‌روی‌های خانوادگی و کلاس‌های ورزش به کار او می‌آید.

•کفش دم دستی: برای وقت‌هایی که به نیت بازی با دوستانش از خانه بیرون می‌زند لازم است! برای خوش استایل کردنشان می‌توانید سراغ اسنیکرها هم بروید.

•صندل: برای اینکه جلوی احساس گرما و اذیت شدنش در هوای گرم بهار و تابستان را بگیرید، استفاده از صندل را فراموش نکنید.

با این چهار جفت کفش، اغلب نیازهای پسر بچه‌تان را تحت پوشش قرار داده‌اید.

 

 

1 دیدگاه در “استایل و تیپ پسر بچه های خوشتیپ و خوش لباس برای مهمانی

  1. مهدی گفت:

    کسی لینک کانال تلگرام این سایتو داره برام بفرسته ممنون

نظرات