بیوگرافی و عکس های علی میرصادقی مربی فینالیستهای عصر جدید

4

بیوگرافی و عکس های علی میرصادقی مربی فینالیستهای عصر جدید

علی میرصادقی روانشناس و نویسنده و مربی باشگاه مهارت عصر جدید را در بیوگرافی و زندگینامه شخصی و حرفه ای در سایت حرف تازه به همراه عکس های خانوادگی و آثارش را مشاهده کنید.

بیوگرافی علی میرصادقی

با نام اصلی سید علی سهیل میرصادقی روانشناس و نویسنده و مدرس دوره های رهبری,تغییر و تحول زندگی و تجارت در ۳۰ آبان ۱۳۶۰ در تهران در یک خانواده چهارنفره به دنیا آمده و دارای یک خواهر بوده و فارغ التحصیل رشته ی میکروبیولوژی می باشد.

علی میرصادقی

فعالیت ها و آثار

از سال ۷۸ وارد کار مشاوره شده و تجربه کار با استعدادهای برتر و درخشان و رتبه های برتر کنکور را دارد.

وی دوره های مختلف مشاوره و روانشناسی، مدیریت MBA، مدیریت برند، تبلیغات و منابع انسانی را زیر نظر اساتید بزرگ روانشناسی جهان از جمله برایان تریسی، کوین کلی، دمارتینی و جک کنفیلد گذرانده است.

علی میرصادقی
یکی از بهترین و برجسته ترین روانشناسان برتر ایرانی است که عضو انجمن مشاوره جهان بوده و در ایران، ترکیه، امارات به صورت حضوری و در انگلستان و آمریکا بصورت حضوری و غیر حضوری فعالیت داشته که در سال ۲۰۱۴ به عنوان بهترین عضو انتخاب شد.
سابقه کار بیش از پانزده سال در برنامه ریزی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش را در روزمه کاری خود دارد.

همسر علی میرصادقی

از وضعیت ازدواج و همسر و زندگی خصوصی او اطلاعات دقیقی در دست نیست.

سوابق اجرای و کاری علی میر صادقی

عضو انجمن مشاورین مهام ایران بوده و در حال حاضر هفده کتاب و کتابچه ی آموزشی، روانشناسی و موفقیت در حوزه نوجوان تالیف نموده؛ که در حال حاضر سه کتاب به چاپ رسیده و کتابهای دیگر در دست اقدام برای چاپ است.
از جمله افتخارات او این بوده که بیش ازیکصد سایت ایرانی و خارجی معتبر از مقاله ها و کتابهای ایشان را عرضه کرده و به عنوان نویسنده برتر انتخاب شده است.

علی میرصادقی

آثار و تالیفات

هفده کتاب و کتابچه ی آموزشی، روانشناسی و موفقیت در حوزه نوجوان تالیف نموده؛ که در حال حاضر سه کتاب به چاپ رسیده و کتابهای دیگر در دست اقدام برای چاپ است.
دارای سه کتاب به نام های برنامه ریزی با دوربین مدار بسته” در سال ۹۲ به عنوان بهترین و خلاق ترین کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب انتخاب شد.
کتاب ” نقطه،سر خط…” در سال ۲۰۱۳ در جشنواره ی اینترنشنال بوک آواردز آمریکا مقام دوم کتاب جهانی در حوزه نوجوانان و جوانان را کسب کرد و همچنین “برنامه ریزی با دوربین مدار بسته ” در سال ۲۰۱۴ در همین جشنواره مقام دوم کتابهای خود یاریِ دنیا را از آن خود کرد.

یکی دیگر از تالیفاتش با عنوان ” چرا نمیذاری بچه ت درس بخونه؟! ” در داوری کتابنامه های رشد سال ۱۳۹۳، مناسب معرفی شده و به عنوان کتاب برتر ، در فهرست کتب کمک آموزشیِ آموزش و پرورش قرار گرفت

علی میرصادقی

علی میر صادقی مربی فینالیست های عصر جدید

بتازگی در مسابقه عصر جدید به عنوان مدرس و مربی فینالیست ها در کنار سایر مربیان در باشگاه مهارت عصر جدید حضور دارد و به آموزش شرکت کنندگان در حوزه تخصصی خود مشغول است.

علی میرصادقی

مربی باشگاه مهارت عصر جدید

ریما رامین فر، بازیگر، امیر کربلایی زاده، استندآپ کمدین، بهرام عظیمی ، انیماتور، علی بیات موحد، ریاضیدان، مهرداد نصرتی، آهنگساز و مسعود مرعشی، طنزپرداز ، محمد اصفهانی و ارشا اقدسی هیات ۹ نفره “مربیان باشگاه مهارت” این برنامه باشند.

عکس های علی میرصادقی

در ادامه تصاویر بیشتر را مشاهده کنید

علی میرصادقی

علی میرصادقی

علی میرصادقی

علی میرصادقی

علی میرصادقی

علی میرصادقی

علی میرصادقی

4 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های علی میرصادقی مربی فینالیستهای عصر جدید

  1. سارا گفت:

    اصلا ایشون روانشناس نیستند. لیسانس میکروبیولوژی خوندن و چند واحد روانشناسی در بیرون دانشگاه گذراندن و بیشتر مشاور کنکور هستن

  2. ... گفت:

    نامزد هستن یکی از دانشجو هاشون بودن یا سوپروایزر ها ..

  3. مرد تنهای شب گفت:

    فک کنم بهم خورد =(

  4. .... گفت:

    ایشون ازدواج نکردن ولی قرار بود با یکی از مشاور های مدرسه ی بارسا ازدواج کنن

نظرات