فینال عصر جدید کی پخش میشود؟ زمان دقیق پخش در مرداد ماه

1

فینال عصر جدید کی پخش میشود؟ + زمان دفیق پخش در مرداد ماه

فینال عصر جدید در ۲۸ مرداد ماه ۹۸ برگزار می شود و جزئیات و روزهای پخش را در سایت حرف تازه بخوانید.
مسابقه استعدادیابی عصر جدید با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی به مرحله فینال رسیده و شرکت کنندگانی که به عنوان فینالیست به مرحله بعد با رای داوران و ارای مردمی صعود کردند قرار است این بار با هم مسابقه دهند.
مخاطبان و بینندگان منتظر هستن تا بدانند برنامه عصر جدید در ۲۸ ماه مرداد چه ساعت و چه ایامی در هفته پخش می شود.
عصر جدید از پر طرفدارترین برنامه های شبکه سه بوده که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

فینال عصر جدید

زمان پخش عصر جدید در ماه رمضان

شبکه سه سیما به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی(عج) ویژه برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته که قرار است در ۳ روز متوالی به روی آنتن برود. یکی از برنامه‌ هایی که در این مدت روانه آنتن خواهد شد، مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار است.

پیشنهادی:

 

فینال عصر جدید

ساعت پخش فینال عصر جدید

همچنین این شبکه در ماه مبارک رمضان نیز فینال مسابقه تلویزیونی «عصر جدید» را با حضور برندگان و فینالیست‌ها به روی آنتن خواهد برد. این برنامه نیز در این مدت ۳ شب در هفته پخش خواهد شد که برنده نهایی مشخص شد.

فینال عصر جدید

داوران مسابقه عصر جدید

داوران این برنامه دکتر بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی و امین حیایی بودند که در حین برنامه و رفتار و داوری کردم حواشی زیادی برای هر کدام از داوران پیش آمد و گاهی مخاطبان و کاربران را به واکنش تند مجبور کرد.
نمونه ای از این داوری ها و نظرها نظر دکتر بشیر حسینی درباره پانتومیم بود که علاوه بر واکنش تند کاربران واکنش و نظر مخالف علیخانی و عظیمی نژاد را نیز به دنبال داشت.

نتایج فینال عصر جدید

پس از ماه‌ها رقابت میان ده‌ها شرکت‌کننده در زمینه‌های مختلف سرگرمی، هنری و ورزشی، مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» به مرحله نهایی نزدیک می‌شود، جایی که ۵ اجرای برتر از ۱۵ اجرای مرحله نیمه‌نهایی قرار است رقابت کنند تا قهرمان نخستین فصل برنامه مشخص شود.

یکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ تیرماه این هفته قسمت سوم و چهارم مرحله نیمه نهایی روی آنتن خواهد رفت تا بعد از پخش نظرسنجی مردمی در روز پنجشنبه ۳ مرداد تکلیف ۴ اجرا از پنج اجرای نهایی مشخص شده باشد.

تاکنون محمد زارع و پارسا خائف از میان بیش از ۳۰۰ گروه شرکت کننده در این مسابقه پس از گذر از مراحل مختلف، به مراحل پایانی رسیده‌اند و ظرف چند هفته آینده «عصر جدید» استعداد‌های برتر خود را خواهد شناخت.

فینال عصر جدید

ساعت و زمان پخش فینال عصر جدید

فینال این برنامه ۲۸ مرداد ماه از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

به تازگی فیلمی از لحظات هیجان انگیز عصر جدید منتشر شده است؛ فیلمی که نوید پخش فینال این مسابقه را در ۲۸ مرداد ماه می دهد.

1 دیدگاه در “فینال عصر جدید کی پخش میشود؟ زمان دقیق پخش در مرداد ماه

  1. مریم اسمعیل زادیان گفت:

    سلام خسته نباشیدمچکرازبرنامه خیلی عالیتون میخواستم ازتون خواهش کنم این برنامه روتداوم بدین باوربفرمایدهنوزم کسایی هستن که استعدادای درخشانی دارن ولی نبودامکانات اینترنتی واوضاع مالی ضعیف نتونستن توبرنامه خوبتون شرکت کنن خواهش میکنم عاجزانه تمنادارم اجازه بدین این افرادهم فرصت دیده شدن پیداکنن ممنون.

نظرات