زمان پخش برنامه تب تاب در سال ۹۸ با اجرای باربد بابایی

0

زمان پخش برنامه تب تاب در سال ۹۸ با اجرای باربد بابایی

برنامه تب تاب از پر مخاطب ترین و پر بیننده های شبکه سه در قبل از سال جدید و در سال ۹۷ بود که یا اجرای مجری توانمند صدا و سیما بود که هر سه شنبه شب با حضور مهمانان ورزشی و هنری و سیاسی و غیره روی آنتن می رفت.

برنامه تب تاب
البته حواشی و واکنش هایی به این برنامه در برخی قسمت ها با توجه به مهمانانی که دعوت می کرد رخ داده ، اما با استقبال زیاد مخاطبین روبه رو شده بود.

برنامه تب تاب در سال ۹۸

«تب تاب» قرار است از سه شنبه هفته آینده به کنداکتور پخش بازمی‌گردد و دوباره روی آنتن شبکه سه برود.

 باربد بابایی مجری تب تاب

باربد بابایی درباره ادامه پخش این برنامه در سال جدید گفت: این برنامه تا ماه رمضان پخش می‌شود و در ماه رمضان قرار است توقف داشته باشد تا بعد از آن دوباره روی آنتن برود.

پیشنهادی:

 

برنامه تب تاب

مهمانان برنامه تب تاب ۹۸

مهمانان برنامه طبق روال قبل از چهره های ورزشی و سیاسی و فعال جامعه خواهند بود.

این مجری تلویزیون در بخشی دیگر درباره اسپانسرهایی که این روزها تلویزیون را به انحصار خود درآورده‌اند و مجریان برنامه‌ها باید در طول برنامه دائم نام اسپانسرها را تکرار کنند، بیان کرد: هر اتفاق خوب یا بدی که در تلویزیون رخ می‌دهد اولین نوک پیکان انتقادات به سمت مجریان برمی‌گردد حتی اگر مقصر نباشد.

برنامه تب تاب

وی اضافه کرد: حضور اسپانسر می‌تواند کمک کند که برنامه به حیات خود ادامه دهد ولی شاید بخش بازرگانی باید سیاست ظریف‌تری به کار ببرد تا حضور اسپانسرها در تلویزیون از حالت تجاری درآید.

بابایی در پایان گفت: باید نوعی سیاست‌گذاری باشد تا حضور اسپانسر، محور برنامه‌ها نباشد، اکنون به گونه‌ای است که در برخی از برنامه‌ها گویی محتوا به دنبال اسپانسر می‌دود درحالیکه باید اسپانسر پیرو محتوا باشد.
در این سیاست گذاری مدیران نقش دارند و باید جایگاه درست آن را تعیین کنند و گرنه ما به عنوان مجری یا برنامه‌ ساز نقشی نداریم.

نظرات