بیوگرافی و عکس های غزل حشمت بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های غزل حشمت بازیگر

بیوگرافی غزل حشمت

غزل حشمت بازیگر ایرانی متولد سال ۱۳۶۳ در تهران است و مدرک مدیریت گمرک دارد. غزل قبل از اینکه بازیگر شود، کارمند شرکت بازرگانی بود و در این مینه مشغول بود. او سپس ۷ سال تئاتر کار کرد و تبدیل به یک بازیگر شد.

غزل حشمت

کلیپ ها و موزیک ویدئوها

او به دلیل حضور در موزیک ویدیوها و کلیپ های خوانندگی توانست معروف شود. او در کلیپ محمد اصفهانی هم بازی کرده است. او می گوید که حضور در کلیپ ها باعث شد که من بسیار معروف شوم.

شروع فعالیت

نخستین کار حرفه ای بازی در روزهای به یاد مادنی و سریال گمشده بود.

غزل حشمت

خانواده

او فرزند مسعود حشمت، نویسنده و بازیگر تئاتر است و مادرش فریبا حسینی نیز بازیگر تئاتر بوده است.

همسر غزل حشمت

باربد بابایی و غزل حشمت بعنوان همکار مدتی مجری گری برنامه کودک را برعهده داشتند و شایعه ازدواج این دو بر اساس اون برنامه شکل گرفته، که کذب بوده است.

ماجرای تصادف منجر به قتل

این بازیگر در تاریخ ۵ شهریور سال ۹۵ با یک کارگر شهرداری تصادف کرد و باعث مرگ این کارگر شد. در این حادثه او با دو مرد افغان که از کارگردان شهرداری بودند تصادف کرد که یکی از آنها فوت کرد.

او سریع دستگیر شد و با تلاش هنرمندان از زندان آزاد شد.

غزل حشمت

گفتگو با غزل حشمت

بازیگری

خودش می‌گوید: «بازیگری‌ رو حرفه‌ نمی‌دونم‌ چون‌ یه‌ عشقه‌، اگه‌ بخوام‌ به‌ عنوان‌ منبع‌ درآمد ثابت‌ بهش‌ نگاه‌ کنم‌ باید خیلی‌ کارها رو قبول‌ کنم‌ که‌ شاید دوستشون‌ نداشته‌ باشم‌ پس‌ ترجیح‌ می‌دم‌ بازیگری‌ عشقم‌ باشه‌ و شغلم‌ با رشته‌ تحصیلم‌ مرتبط‌ باشه‌».

غزل‌ حشمت‌ با اینکه‌ پنج‌ سال‌ قبل‌ در یکی‌ از کلیپ‌های‌ محمد اصفهانی‌ بازی‌ کرد و بعدها سریال‌ «عشق‌ گمشده‌» را از او دیدیم‌ اما شهرتش‌ را مدیون‌ اجرا و بازی‌ در کلیپ‌هاست‌، خودش‌ هم‌ این‌ را می‌داند و می‌گوید: «این‌ کلیپ‌ها برای‌ من‌ سکوی‌ پرتاب‌ بود».

غزل‌ حشمت‌ تجربه‌ شرکت‌ در کلاس‌های‌ بازیگری‌ را ندارد و می‌گوید: «همه‌ آموزش‌های‌ اولیه‌ بازیگری‌ را از پدر و مادرم‌ گرفتم‌.» پدرش‌ «مسعود حشمت‌» نویسنده‌ و بازیگر تئاتر است‌ و مادرش‌ «فریبا حسینی‌» بازیگر تئاتر. پس‌ اگر به‌ ژنتیک‌ هم‌ فکر کنیم‌ به‌ نتایج‌ قابل‌ تاملی‌ می‌رسیم‌.

می‌گوید: «در بازی‌ کلیپ‌ باید در عرض‌ شش‌ یا هفت‌ دقیقه‌ هنرت‌ را نشان‌ دهی‌» البته‌ اینها بهانه‌ است‌. آخر سر می‌گوید: «بازی‌ در کلیپ‌ سبک‌ است‌». شاید «غزل‌ حشمت‌» هم‌ تحت‌ تاثیر حرف‌های‌ باربد بابایی‌ قرار گرفته‌ که‌ می‌ گوید: «بیشتر دوست‌ دارم‌ کار اجرا را جدی‌ بگیرم‌ دیگر نمی‌خواهم‌ کلیپ‌ بازی‌ کنم‌». در کلیپ‌هایی‌ که‌ «غزل‌ حشمت‌» بازی‌ کرده‌ نوعی‌ سنت‌شکنی‌ دیده‌ می‌شود. دختری‌ که‌ تصویرش‌ جای‌ تصویر خواننده‌ پخش‌ می‌شود و تمام‌ مدت‌ لب‌ می‌زند خودش‌ می‌گوید: «من‌ از استفاده‌ ابزاری‌ از خانم‌ها جلوگیری‌ کردم‌!

در کلیپ‌های‌ قبلی‌ همیشه‌ از خانم‌ها در حاشیه‌ استفاده‌ می‌شد و به‌ نظر من‌ این‌ نوعی‌ سوءاستفاده‌ بود» او بازی‌ خودش‌ در کلیپ‌ها را به‌ هیچ‌ وجه‌ استفاده‌ ابزاری‌ نمی‌داند و می‌ گوید: «من‌ فقط‌ نقش‌ بازیگران‌ زن‌ را در کلیپ‌ها پررنگ‌تر کرده‌ام‌.»

عکس های غزل حشمت

 غزل حشمت

غزل حشمت

غزل حشمت

غزل حشمت

غزل حشمت

غزل حشمت

غزل حشمت

نظرات