قیمت برلیانس C3 | مشخصات خودرو برلیانس c3

0

قیمت برلیانس C3 | مشخصات خودرو برلیانس c3

در این مطلب میتوانید مشخصات ، تصاویر و قیمت خودرو جدید برلیانس c3 را ملاحظه کنید

برلیانس c3

ارزان‌ترین شاسی‌بلند ایران خودرو، یعنی دانگ‌فنگ H30 کراس، بزودی باید با رقیب جدیدی در ایران مواجه شود. استقبال خوب مشتریان از رنو ساندرو استپ‌وی و همچنین کیفیت قابل قبول ساخت آن، دو عامل مهمی است که این روزها سایپا را در مقام برتری نسبت به ایران خودرو قرار داده. ولی سایپایی‌ها درصدد عرضه محصول جدیدی هستند که در کنار ساندرو استپ‌وی ممکن است ایران خودرو را با مشکل جدی روبرو کند.

خودرویی که هنوز هم مفهومی است!

نخستین‌باری که برلیانس دست به معرفی C3 زد به سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد که از این شاسی‌بلند کوچک در نمایشگاه خودرو شانگهای و البته در قالب مدل مفهومی رونمایی کرد؛ جالب است بدانید که در همین نمایشگاه برای اولین‌بار از برلیانس H330 نیز رونمایی شده بود.

C3 البته محصول کاملا تازه‌ای نیست بلکه نسل جدید Brilliance Junjie Cross است که از سال ۲۰۰۹ با نام‌های دیگری مانند Brilliance FRV Cross یا حتی Brilliance M2 Cross راهی بازار چین شد. ابتدای ۲۰۱۲ نیز خط تولید این محصول، به علت فروش بسیار پائینی که داشت (کمتر از ۱۵۰۰ دستگاه طی ۳ سال) متوقف شد. برلیانس نیز که شرایط را بحرانی می‌دید ترجیح داد نسل دوم این خودرو را با ظاهری جذاب‌تر، امکانات بیشتر و حتی نامی جدیدتر معرفی کند که به خلق برلیانس C3 در ۲۰۱۳ ختم شد.

دقیقا همان تفاوتی که ساندرو استپ‌وی با ساندرو هاچ‌بک دارد، برلیانس C3 هم با برلیانس H320 دارد. این خودرو پلتفرم مشترکی با H320 دارد و حتی از پیشرانه و گیربکس آن بهره می‌برد. کابینش نیز کوچک‌ترین تفاوتی با کابین H320 ندارد و احتمالا سایپا همان امکاناتی که برای H320 درنظرگرفته است در C3 نیز استفاده می‌کند.
چه قیمتی دارد؟

قیمت برلیانس c3 :

دوشنبه ۱۳۹۶/۵/۱۶ در اولین روز از نمایشگاه خودرو مشهد، برلیانس C3 با حضور مدیرعامل گروه سایپا رونمایی شد.
قرار است که این خودرو با قیمت ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از ۲۲ مرداد ماه ثبت نام شود. همچنین به گفته جمالی، مدیرعامل سایپا، در فروش اولیه C3، به مشتریان یک میلیون تومان تخفیف داده می شود.

مسئولان غرفه سایپا در نمایشگاه مشهد قیمت C3 را در بازه ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان اعلام کرده بودند که در این صورت به غیر از دانگ‌فنگ H30 کراس ایران خودرو، ساندرو استپ‌وی سایپا و لیفان X50 کرمان موتور رقیب دیگری در ایران ندارد. برلیانس C3 به احتمال زیاد از اواخر تابستان ۹۶ به ایران می‌آید.

 

 

C3/H320 Cross Sandero stepway H30 Cross Lifan X50
حجم پیشرانه ۱٫۵L ۱٫۶L ۱٫۶L ۱٫۵L
قدرت ۱۰۵hp ۱۰۵hp ۱۰۵hp ۱۰۲hp
گشتاور ۱۴۰nm ۱۴۰nm ۱۴۲nm ۱۳۳nm
قیمت نمایندگی

(میلیون تومان)

۵۰ تا ۶۰

(احتمالی)

آخرین قیمت آخرین قیمت آخرین قیمت

 

عکسهای خودرو برلیانس C3

برلیانس c3

 

برلیانس c3

 

برلیانس c3

 

برلیانس c3

 

برلیانس c3

 

برلیانس c3

 

برلیانس c3

 

برلیانس c3

تصاویری از داخل خودروی برلیانس c3 :

برلیانس c3

 

برلیانس c3

نظرات