بیوگرافی و عکس های حسن ریوندی شومن

0

بیوگرافی و عکس های حسن ریوندی شومن

بیوگرافی حسن ریوندی

حسن ریوندی (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۵ در سبزوار استان خراسان رضوی) استندآپ کمدی، شومن، کمدین ،معلم و مجری ایرانی است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه حکیم سبزواری است، از او بعنوان بنیان گذار کنسرت خنده در ایران یاد می شود، در بچگی دوست داشت خواننده شود اما الان یه شومن مشهور است.

حسن ریوندی

اولین کنسرت

حسن ریوندی اولین کنسرت خنده را در ایران (۲۵ تیر ۹۲، برج میلاد) پایه‌گذاری کرد. وی در کنسرت‌های خنده، با مطرح کردن طنزهای اجتماعی ، شومنی ، تقلید صدای خوانندگان و شوخی‌های سرگرم‌کننده به اجرای برنامه می پردازد. مدت زمان اجرای برنامه (در کنسرت‌های خنده) توسط ریوندی حدود ٢ ساعت است که بدون توقف و به صورت رودررو با تماشاچیان انجام می‌پذیرد.

علاقه از بچگی

علاقه من از کودکی به سمت این کار بود، اوایل بین همسالان و بچه محل ها برنامه اجرا می کردم که خیلی مورد استقال قرار می گرفت، تا اینکه در دوران راهنمایی هم در جشن های مدرسه به عنوان یک آیتم هنری این کار ار انجام می دادم در ۱۵ سالگی اولین قرارداد مالی‌ ام را امضا و به روی صحنه رفتم .

از همان دوران وقتی صدای شخصیت‌ های یک فیلم یا کارتون را شبیه‌ سازی می‌ کردم، بسیار مورد استقبال قرار می‌ گرفت این به من انگیزه می‌ داد تا این کار را ادامه دهم.

حسن ریوندی

همسر حسن ریوندی

به گفته خودش: سعادت آن را نداشتم، به نظر من ازدواج مهم ترین قسمت زندگی هر انسانی است که به بلوغ می رسد و میدانم اگر من ازدواج کرده بودم کارم هزاران پله از آنچه الان هست بهتر بود.

دبیر ورزش

ریوندی که در دانشگاه تربیت معلم درس خوانده تعهد دبیری دارد ؛ او ۱۸ سال سابقه دبیری ورزش دارد، می گوید به عقیده من چاشنی ورزش می تواند خنده و شادی باشد، با شاگردانم این دو را کنار هم داریم و خدا را شکر شاگردانم در کلاس من بسیار خوشحال و سر حال هستند، وی البته مدتی است که بدلیل حجم کارهایش در مرخصی بدون حقوق به سر می برد.

حسن ریوندی

خانواده و ارث صدایی

مرحوم پدر بزرگم را ندیدم اما والدینم می گویند صدای بسیار خوبی داشته به گونه ای که وقتی در روستای خود با صدای بلند اذان می گفته اهالی روستاهای دیگر هم می شنیدند ؛ در خانواده مان برادر هم تقلید صدا می کرد، سرگرمی و تفریحمان این بود که رو به روی هم بشینیم و صدای شخصیت های مختلف را تقلید کنیم.

کار تیمی

در تیم من یک نفر را دارم که کارشناس فنی کارم است ؛ او در سالن می نشیند و ایرادهای حرکت های فیزیکی، صورت، صداها و کلام ها را می گیرد تا در اجراهای بعدی آنرا درست کنم، یکی دیگر از اعضای تیم هم در کنار خودم مشغول جمع آوری مطالب طنز روز است.

عکس های حسن ریوندی

  حسن ریوندی

حسن ریوندی

حسن ریوندی

نظرات