بهترین دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران

0

مجتمع فنی تهران در سال ۱۳۵۸ با تدریس دروس الکترونیک، مهندسی برق، الکترومکانیک، تعمیر رادیو و تلویزیون سیاه و سفید و رنگی و برق صنعتی با نظر و تلاش دکتر سعید سعادت، فارغ التحصیل دانشگاه تهران، فعالیت آموزشی خود را رسما آغاز کرد. دانشگاه صنعتی شریف.

 مجتمع فنی تهران

این موسسه به عنوان اولین مرکز معتبر آموزش فناوری اطلاعات، موفق به اخذ مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای شد و در حال حاضر دارای ۵۰ مرکز آموزشی در کشور است و تاکنون بیش از ۳۰۰۰ عنوان کتاب و ده ها طرح آموزشی و پژوهشی در این زمینه منتشر کرده است. فناوری اطلاعات و کامپیوتر به عنوان بزرگترین مرکز آموزش فناوری اطلاعات بخش خصوصی در کشور به فعالیت خود ادامه می دهد. مجتمع فنی تهران همواره سعی داشته خود را با رشد و پیشرفت های روزافزون صنعت IT در سراسر جهان همسو کند، به گونه ای که امروزه دارای سند راهبردی مدون برای دستیابی به اهداف میان مدت و بلند مدت خود و بر اساس آن است. چشم انداز خود: نهادی پیشرو در عرصه حرفه آموزی و توسعه اشتغال مولد، به روزی می اندیشد که هر خانواده ایرانی از تجربه عالی خدمات و محصولات خود بهره مند شود. مجتمع فنی تهران در راستای تحقق سند چشم انداز خود، رسالت خود را توسعه اشتغال و کارآفرینی از طریق آموزش های واجد شرایط می داند. این سازمان به عنوان بهترین و محبوب ترین مؤسسه آموزشی کشور در زمینه فناوری و آموزش حرفه ای در بخش خصوصی، تمامی مناطق ایران را تحت پوشش قرار داده و در خاورمیانه به ویژه در کشورهای فارسی زبان جهان حضور مؤثری دارد. جهان و با کشورهای دیگر همکاری می کند.

مدیریت دانش محور و تلاش برای ارائه خدمات و محصولات مناسب برای هزاره سوم به منظور آموزش مهارت ها و تخصص های پیشرفته و همچنین کارآفرینی و اشتغال از جمله فعالیت های گسترده مجتمع فنی تهران برای دستیابی به اهداف چشم انداز ۲۰ ساله ماست. کشور عزیز

بیش از چهار دهه است که پایه گذاران روش های نوین آموزش، کارآفرینی، توسعه صنعت فناوری اطلاعات و سایر مهارت های حرفه ای کشور در راستای توسعه اشتغال، در مجتمع فنی تهران، در کنار یکدیگر برای توسعه و پیشرفت کشور و گسترش دانش و علوم جدید و به منظور ایجاد اشتغال در ایران عزیزمان.

دپارتمان های مجتمع فنی تهران شامل موارد زیر می باشد :

فناوری اطلاعات و ارتباطات

با شرکت در دوره های تخصصی و مهارتی در مرکز آموزشهای ICT مجتمع فنی تهران با دنیای IT اشنا شوید.

علوم مهندسی

این دپارتمان پیشتاز در اجرای آموزشهای تخصصی فنی-مهندسی می باشد.

برق و الکترونیک

این دپارتمان نیز در بخش برگذاری دوره های تخصصی برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی با بیش از چهار دهه تجربه فعالیت می نماید.

کودک و نوجوان

در این دپارتمان که مرتبط با کودکان و نوجوانان است آموزش های مفاهیم کاربردی و مهارتی،مطابق با استانداردهای روز دنیا برای کودکان و نوجوانان تا رسیدن به موفقیت آموزش داده می شود.

زبانهای خارجی

این دپارتمان که همواره کاربران زیادی و  در زمینه برگزاری دوره های زبان طبق استاندارد CEFR، دوره های آمادگی آزمون های بین المللی زبان، آنلاین و حضوری و… فعال می باشد.

دانش سلامت

این دپارتمان پيشرو در آموزش دوره هاي تخصصي و مهارتي سلامت و زيبايي همراه با مدارك معتبر و بين المللي ، جهت ورود به بازار كار در ايران و خارج از كشور می باشد.

معماری

در این دپارتمان دوره های تخصصی دکوراسیون داخلی و معماری، نرم افزارهای تخصصی معماری باهدف بازارکار داخلی وبین المللی برگذار می شود .

فناوری مد و پوشاک

اطلاعات نحوه برگذاری ، زمان برگذاری و… دوره های آموزشی در صنعت مد و پوشاک را از این دپارتمان بخواهید.

هنر و سینما

اطلاعات برگزاری دوره های تخصصی: طراحی و نقاشی، سینما، گویندگی، هنردکوراتیو، گرافیک دو بعدی و سه بعدی، موشن و … را از این دپارتمان بخواهید.

تشریفات و گردشگری

بهترین مجری دوره های مدیریت کافی شاپ،آشپزی ملل،هتلداری و … طبق بروزترین استانداردهای آموزشی و مهارتی می باشد.

و دیگر دپارتمان های فعال در مجتمع فنی تهران که می توانید از شعبه مورد نظر خود اطلاعات نحوه برگزاری دوره دلخواه خود را دریافت نمائید.

اما یکی از شعبه های ممتاز مجتمع فنی تهران که در غرب تهران می باشد شعبه اکباتان می باشد که در ادامه به توضیح درباره این شعبه فعال خواهیم پرداخت :

مجتمع فنی تهران شعبه اکباتان

مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ با دریافت موافقت اصولی و اخذ مجوز در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ فعالیت خود را آغاز کرده  است. مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان در یکی از بهترین شهرک های غرب تهران واقع شده است و با تکیه بر کادر آموزشی مجرب و اساتیدی با سابقه با رویکرد آموزشی های مهارت محور در جهت ارتقاء دانش و سلامت جامعه متقاضیان را برای ورود به بازار کار جهانی آماده خواهد کرد . علاوه بر آن ، تجهیز کارگاه ها و سایت های مختلف ؛ سالن آمفی تئاتر جهت برگزاری سمینار و کارگاه های آموزشی ؛ استودیو تولید محتوا ؛ کلاسهای تئوری و آتلیه عکاسی از جمله مواردی است که این مرکز را به عنوان یکی از برترین آموزشگاه های تهران تبدیل نموده است .

سعی ما بر این بوده تا بهترین تجهیزات و امکانات ؛ اساتید و پرسنل متخصص ؛ فضاهای مفرح جهت استراحت فراگیران و … را با هدف ایجاد محیطی فعال و با نشاط برای شما عزیزان فراهم نمائیم.

هم اینک ما با شروعی دوباره امیدواریم بتوانیم با جلب اعتماد فراگیران عزیز شاهد رخداد بزرگ فرهنگی و اموزشی در غرب تهران باشیم.  برای اطلاع از نحوه برگذاری دوره های آموزشی می توتنید با  شماره ی زیر تماس حاصل نمائید :
۰۲۱۴۴۶۸۵۰۰۹

دوره های آموزشی برنامه نویسی دوره هایی هستند که فرقی نمی کند شغل شما چیست و تخصص دانشگاهی شما چیست و در دوره آموزش برنامه نویسی همه دانشجویان سعی در یادگیری برنامه نویسی دارند و تکنیک مجتمع تهران نماینده دوره های آموزشی برنامه نویسی در انگلستان می باشد. نگارش را به گونه ای سازماندهی می کند که دانشجویان پس از اتمام دوره آموزشی آماده ورود به بازار کار شوند. برنامه نویسی یک مهارت بسیار کاربردی است که امروزه در اکثر مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد و اگر قصد دارید در جایی استخدام شوید، مهارت های برنامه نویسی می تواند به شما کمک کند و به راحتی به شغل مورد نظر خود برسید.

خوشبختانه برنامه نویسی مهارتی است که لزوماً نیازی به تحصیل در دانشگاه ندارد و هر فردی که صرفاً به یادگیری آن علاقه دارد می تواند در عرض چند ماه یا حتی یک سال به زبان برنامه نویسی مورد نظر خود مسلط شود و این به استعداد و تلاش شما بستگی دارد. یک زمینه برخی از مردم فکر می کنند که برای برنامه نویس شدن باید تحصیلات دانشگاهی داشته باشید یا در ریاضیات متخصص باشید. درست است که داشتن ذهن ریاضی و تحلیلی به شما کمک می کند تا برنامه نویس بهتری شوید، اما این بدان معنا نیست که اگر متخصص ریاضی نباشید، نمی توانید یک برنامه نویس موفق شوید.

همه می توانند زبان برنامه نویسی را یاد بگیرند و برخی از افراد به دلیل استعدادشان کمی زودتر یا دیرتر به آن مسلط می شوند و ربطی به سطح تحصیلات دانشگاهی یا رشته ای که شما در آن تحصیل می کنید ندارد. امروزه برنامه نویسی در اکثر رشته ها کاربرد دارد و با یادگیری آن می توانید سطح علمی خود را بالا ببرید و یادگیری تخصصی آن نیز شما را به سمت مشاغل بیشتری سوق می دهد. می توان گفت یافتن شغل مناسب بدون داشتن تخصص تقریبا غیرممکن است و امروزه اکثر شرکت ها و سازمان ها به افراد جوان، با استعداد و متخصص برای تکمیل کادر خود و افرادی که تخصص ندارند نیاز دارند. در ادامه به توضیح برخی از دوره های جذاب و پر مخاطب مجتمع فنی تهران خواهیم پرداخت.

آموزش برنامه نویسی در مجتمع فنی تهران شعبه اکباتان

مجتمع فنی تهران

آموزش برنامه نویسی

همانطور که می دانید دنیای برنامه نویسی بزرگتر از آن چیزی است که ما فکر می کنیم و هر چقدر هم که برای آموزش آن تلاش کنیم، نسخه های پیشرفته تری در سال های آینده وارد بازار خواهند شد و شما همچنان می توانید از آن استفاده کنید. آینده بسیار روشنی دارد زیرا هر سال می توانید دانش خود را در این زمینه عمیق تر کنید و اطلاعات شما همیشه به روز است. زبان های برنامه نویسی انواع مختلفی دارند و هر کدام در یک یا چند زمینه به صورت تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از چالش هایی که دانش آموزان با آن روبرو هستند این است که بدانند کدام زبان برنامه نویسی بر دیگران برتری دارد.

مقایسه زبان های برنامه نویسی کار بیهوده ای است زیرا هر یک از زبان های برنامه نویسی در زمینه های خاصی استفاده می شود و نمی توان گفت کدام یک از آنها بهتر از بقیه زبان های برنامه نویسی است. به عنوان مثال زبان برنامه نویسی PHP یکی از کاربردی ترین زبان های برنامه نویسی در زمینه طراحی وب است و اگر کسی می خواهد طراحی وب را با برنامه نویسی یاد بگیرد، زبان برنامه نویسی PHP بهترین گزینه برای اوست و البته زبان ها. سایر زبان ها مانند فریم ورک جنگو برای طراحی وب سایت استفاده می شوند و مسئولیت این زبان ها بر عهده شماست.

بدون شک برنامه نویسی یکی از مهم ترین مهارت هاست و یادگیری آن در دنیای امروز نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر بلکه برای سایر رشته ها و حوزه ها نیز مفید است.

هر سال با پیشرفت بیشتر دنیا، تعداد شغل های مرتبط با برنامه نویسی یا شغل هایی که پیش نیاز اصلی آنها برنامه نویسی است افزایش می یابد.

علاوه بر این، کار با کامپیوتر و توانایی پیاده سازی ایده ها و الگوریتم ها در قالب برنامه های کامپیوتری، بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند تحقیق در اکثر رشته های دانشگاهی امروزی است. دانش آموزان قطعا باید در این مسیر مهارت های برنامه نویسی را بیاموزند و کسب کنند.

یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت هایی که در زمینه معرفی و توسعه زبان های برنامه نویسی فعالیت می کند، شرکت قدرتمند آمریکایی مایکروسافت است.

این محیط یکپارچه توسط مایکروسافت ایجاد شده و با نام ویژوال استودیو به کاربران ارائه شده است، زبان هایی مانند C، C++، C# نمونه هایی هستند که در این محیط پیاده سازی شده اند.

زبان برنامه نویسی C

زبان C یکی از زبان های برنامه نویسی محبوب و قدرتمند است که تعداد زیادی از برنامه نویسان را به خود جذب کرده است، این زبان را می توان پدر C++ و C# دانست.

زبان جاوا و ++C بر اساس زبان C است، زبان C یک زبان عمومی، سطح متوسط، ساختار یافته و خط فرمان است، یکی از مزایای آن این است که به سخت افزار یا سیستم خاصی وابسته نیست.

یادگیری زبان C برای کار با زبان های دیگر مضر نیست، اما اگر می خواهید حرفه ای در برنامه نویسی شروع کنید، توصیه می کنیم ابتدا زبان C را یاد بگیرید.

دلیل این پیشنهاد این است که از آنجایی که اکثر زبان های برنامه نویسی که بعد از زبان C ایجاد می شوند تا حد زیادی باگ های خود را برطرف کرده اند و تا حدود ۸۰ درصد از خطای شما جلوگیری کرده اند، قدرت تفکر الگوریتمی و همچنین حل مشکل از طرف شماست. .

زبان برنامه نویسی C++

C++ یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، سطح متوسط ​​و شی گرا است. امروزه اکثر نرم افزارهای سیستمی به زبان برنامه نویسی C++ نوشته می شوند.

جالب است بدانید زبان C++ جزو زبان های سطح متوسط ​​محسوب می شود اما در عین حال قابلیت زبان های سطح بالا و سطح پایین را دارد.

در بالا گفتیم که زبان C را می توان پدر زبان C++ دانست. در واقع، C++ گسترده تر و قدرتمندتر از زبان C است.

در C++ در مقایسه با زبان C، ویژگی هایی مانند قالب ها، کلاس ها و توابع مجازی اضافه شده است. همچنین شایان ذکر است که ویژگی های بررسی نوع بیشتری در C++ اضافه شده است.

زبان برنامه نویسی #C

سی شارپ یک زبان برنامه نویسی مدرن و در عین حال بسیار ساده شی گرا است که توسط مایکروسافت منتشر شده است. Net Foundation این پروژه منبع باز را مدیریت می کند.

این زبان به کاربران خود اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های چند پلتفرمی را برای پلتفرم‌های ویندوز، وب و موبایل بنویسند.

کاربران می توانند برنامه های سی شارپ را در سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، iOS و اندروید بنویسند، به طور کلی امروزه از سی شارپ برای نوشتن برنامه های مدرن استفاده می شود.

علاوه بر این، از این زبان برنامه نویسی می توان برای توسعه برنامه هایی مانند برنامه های کلاینت ویندوز، مؤلفه ها و کتابخانه ها، خدمات، API ها، برنامه های کاربردی وب، برنامه های کاربردی تلفن همراه، برنامه های کاربردی ابری و بازی های ویدیویی استفاده کرد.

مخاطبین دوره

دانشجویان علوم کامپیوتر

دانشجویان علوم کامپیوتر

دانشجویان ICT

کارشناسان برنامه نویسی

دوره آموزشی حسابداری مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران

با توجه به اهمیت حرفه حسابداری در موفقیت یا شکست مشاغل و کسب و کارها و با توجه به اینکه زبان رایج تجارت و معاملات در سراسر جهان گزارش حسابداری است و همچنین با توجه به تعداد روزافزون شرکت های ثبت شده، اهمیت حسابدار مشخص می شود. . بدیهی است که این نیاز شدید به شرکت ها، سازمان ها، تعاونی ها و شرکت ها در سطوح مختلف مشاغل حسابداری، بازار کار گسترده ای را در دنیا ایجاد کرده است که در همه زمینه ها از نظر اشتغال و با نیم نگاهی به آگهی های استخدامی بهترین ها محسوب می شود. صفحات در وب می توان به آمار دقیق استخدام و استخدام حسابداران در سطوح مختلف مشاغل حسابداری مانند دستیار حسابداران، حسابداران، حسابداران ارشد، حسابداران ارشد و مدیران مالی و غیره و اهمیت و نقش آن پی برد. “آموزش حسابداری” در سطوح ملی و بین المللی. » شما را جسور می کند.

گروه علوم مالی و حسابداری مجتمع فنی تهران با بهره گیری از تیمی متخصص و مجرب با هدف اشتغال و کارآفرینی برای دانشجویان رشته های مختلف گروه همیشه با تحلیل بازار و بازرگانی با ۲ گروه “مالی و حسابداری” و ” بورس و سرمایه گذاری» به دانشجویان این رشته ها خدمت می کند.

حسابداری چیست؟ چرا حسابداری یاد میگیریم؟

همه ما در زندگی روزانه با سوالاتی روبرو هستیم: چقدر منابع مالی برای رفع نیازهایمان نیاز داریم؟ بهترین منابع تامین مالی کدامند؟ تعادل بین درآمد و هزینه های ما چگونه به دست می آید؟ چه مقدار از درآمد خود را باید به هر یک از گروه های خرج کننده اختصاص دهیم: پوشاک و غذا، آموزش، سرگرمی و لوازم خانگی؟ و در نهایت چگونه می توان منابع مالی لازم به ویژه خرید خودرو یا خانه یا بهبود آنها را برنامه ریزی کرد؟

سؤالات این دسته برای صاحبان مشاغل و مدیران آنها به عنوان بخشی از مقایسه گسترده تر در همه مشاغل، مشاغل، سازمان ها و مؤسسات مطرح می شود.

دوره های آموزشی حسابداری برای بازاریابان

خدمات حسابداری مالی

آشنایی با مباحث مقدماتی حسابداری

محتوای دوره

تعاریف و مفاهیم حسابداری

انواع گزارش های مالی

حسابداری واحدهای خدماتی

نحوه ثبت رویدادهای مالی

حسابداری: وجوه نقد و بانک – حساب ها و اسناد دریافتی

حسابداری مالی کسب و کار

روش های حسابداری برای شرکت های تجاری (دائمی-اضافی)

خرید و فروش کالا و ثبت آن در فاکتور

تهیه صورتهای مالی

آشنایی با استهلاک

حسابداری مطالبات و بدهی های مشکوک الوصول

حسابداری اسناد سفته و موضوعات مربوط به وصول و ظهرنویسی

مشاغل حسابداری در سازمانها

مدیر کل

مدیر مالی

حسابدار ارشد

حسابداران

مدارک پایان دوره حسابداری بازار کار

در پایان دوره حسابداری ویژه بازار کار، گواهینامه دو زبانه مجتمع فنی تهران مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه به دانشجویان مجتمع فنی تهران اعطا می شود. این گواهی مورد تایید شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی است و به عنوان گواهی صلاحیت می تواند به عنوان مقدمه ای برای مهارت های شما و همچنین به عنوان بخشی از رزومه و مهارت اکتسابی مورد استفاده قرار گیرد.

دوره کامل حسابداری و علوم مالی

شروع راهی برای کسانی است که دوست دارند به عنوان حسابدار جذب بازار کار شوند. در واقع کسانی که با تکنیک های حسابداری آشنایی ندارند باید از همین جا شروع کنند. جذب بازار کار کافی نیست.

پس از گذراندن این دوره شما می توانید و احتمالاً به عنوان حسابدار در یک سازمان مشغول به کار شوید، اما نه به عنوان مدیر حسابداری، فقط به عنوان حسابدار.

کاربران اطلاعات دوره حسابداری

آموزش حسابداری

نیازهای اطلاعاتی این کاربران به نوع تصمیم گیری آنها بستگی دارد و تفاوت بین این تصمیمات کاربران را به دو نوع تقسیم می کند:

  1.  کاربران داخلی; افرادی هستند که سازمان و نهاد شرکت را مدیریت می کنند.
  1.  کاربران خارجی; خارج از مؤسسه و سازمان تجاری، دارای منافع مالی بالفعل یا بالقوه در مؤسسه، طلبکاران و طلبکاران کوسه) و سایر گروه ها (مانند: سازمان ها و مؤسسات مالیاتی، سازمان های تحت کنترل، مشتریان رقبا و سازمان های کارگری).

دوره آموزشی حسابداری

آموزش حسابداری ویژه برای بازاریابان

خدمات آموزش حسابداری مالی

آموزش حسابداری مالی شرکت ها

آموزش حسابداری مکانیزه

چرخه حسابداری تجاری را کامل کنید

حسابداری مکانیزه با نرم افزار (هلو…)

مجتمع فنی تهران ( اکباتان بهترین نمایندگی تهران در سال های اخیر) این دوره های حسابداری را برای علاقه مندان ارائه می دهد و دانشجویان می توانند در پایین صفحه از سرفصل های هر دوره و تفاوت دروس مطلع شوند. ، و با آگاهی کامل از حقایق ثبت نام کنید یا از طریق تلفن با مشاوران حسابداری تماس بگیرید.

مزایای مجتمع فنی تهران (شعبه اکباتان)

بهترین نماینده مجتمع فنی تهران در ایران

ارائه گواهینامه پایان دوره دوزبانه مجتمع فنی تهران به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور

ارائه گواهی پایان دوره سازمان مدیریت و پروژه آن استانداری تهران (کارکنان دولت)

ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از یک موسسه آموزشی معتبر

حضور اساتید برجسته در این مرکز

دارای مشاوران و کارشناسان مجرب در زمینه آموزش

فضای آموزشی مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا

از روش آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش های عملی و شغل محور استفاده کنید

دارای کارآمدترین ابزار و تجهیزات شبکه و داشتن کلیه سیستم های کامپیوتری مجهز به آخرین تاسیسات/۲۷۴۴۰۳

نظرات