تاثیر سال اژدها بر متولدین سالهای دیگر چیست و چه تاثیری دارد؟

0

سال ۱۴۰۳ سال اژدها است اما این سال برای متولدین سال‌های دیگر چه تاثیری خواهد داشت؟ و تاثیر سال اژدها بر متولدین سالهای دیگر چگونه است؟ در ادامه کامل بخوانید:

تاثیر سال اژدها بر متولدین سالهای دیگر چیست و چه تاثیری دارد؟

تاثیر سال اژدها بر متولدین سالهای دیگر چیست و چه تاثیری دارد؟

حرف تازه- طبق فال چینی، سال اژدها خوش یمن و پربرکت خواهد بود اما بی تاثیر برای در روابط کاری و عاشقانه و احساسی متولدین سال‌های دیگر نخواهد بود

تاثیر سال اژدها بر متولدین سال اژدها

سال اژدها برای متولدین سال اژدها طوفان به پا خواهد شد. اژدها با هم نوع خودشان سازگار نیستند. هم مستقل و هم سرسخت، با هم برخورد خواهند کرد و حفظ یک رابطه مسالمت آمیز سخت است.

تاثیر سال اژدها بر متولدین سال موش

سال اژدها برای متولدین سال موش خوب است. شوخ طبعی و قابل اعتماد موش چیزی است که اژدهای سرسخت را جذب می کند. شخصیت های مختلف مکمل یکدیگر هستند

تاثیر سال اژدها بر متولدین سال گاو

سال اژدها برای متولدین سال گاو سالی پیچیده و مشکل و پر از چالش و موانع خواهد بود.

اژدها درخشیدن را دوست دارد و گاو به هر چیز درخشنده بد گمان است. پس رابطه عاشقانه بین متولدین موش و اژدها کمی سخت است.

تاثیر سال اژدها بر متولدین سال ببر

اژدها برای ببر مفید خواهد بود، چرا که باعث می شود ببر پیش از دست زدن به هر کاری دور اندیشی را فراموش نکند. سالی پر از تحولات و تغییرات خواهد بود.این تغییرات می‌توانند مثبت یا منفی باشند، اما در نهایت به نفع آنها خواهد بود.

تاثیر سال اژدها بر متولدین سال خرگوش

خرگوش ها علایق مشابهی با اژدها دارند، اما آنها فقط تا حدی می توانند یکدیگر را تحمل کنند. سال اژدها برای متولدین سال خرگوش سالی پر از آرامش و ثبات خواهد بود و می‌توانند از این فرصت برای تمرکز بر اهداف و برنامه‌های خود استفاده کنند.

تاثیر سال اژدها بر متولدین سال مار

سال اژدها برای متولدین سال مار مشکل است! اژدها دوست دارد مار از او تعریف و تمجید کند، نه این که اسیر باشد!سالی پر از موفقیت و پیشرفت خواهد بود.در روابط عاطفی، شور و اشتیاق را تجربه خواهند کرد.

تاثیر سال اژدها بر متولدین سال اسب

سال اژدها برای متولدین سال اسب اصلا خوب نیست و اصلا دور بر متولد اسب نروید، اسب بسیار خودخواه است و خانم اژدها برای شکوفایی،‌به توجه فراوان نیاز دارد

تاثیر سال اژدها بر متولدین سال بز

اثرات سال اژدها برای متولدین سال بز اصلا فکرش را نکنید. خانم اژدها نیاز به تحسین و تمجید دارد و آقای بز هیچ چیز را تحسین نمی کند. سالی پر از خلاقیت و نوآوری خواهد بود.

تاثیر سال اژدها بر متولدین سال میمون

میمون و اژدها خلاق و مبتکر هستند پس سال اژدها برای متولدین سال میمون سالی پر از موفقیت و پیشرفت خواهد بود. اما یک بار با هم، مطمئن شوید که میمون هیچ ترفند کوچکی انجام نمی دهد. آنها می‌توانند در این سال به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنند.

تاثیر سال اژدها بر متولدین سال خروس

سال اژدها برای متولدین سال خروس پر از مشکل و چالش خواهد بود. خروس به اژدها نگاه می کند و در طول سختی ها حمایت واقعی را ارائه می دهد و در روابط عاطفی، ممکن است با تنش‌ها و اختلافاتی روبرو شوند.

تاثیر سال اژدها بر متولدین سال سگ

سال اژدها برای متولدین سال سگ اصلا خوب نیست. اژدها و سگ ها دارای شخصیت های متضاد هستند و کمترین سازگاری دارند. نه به دیگری اعتماد می کند و نه درک می کند.

تاثیر سال اژدها بر متولدین سال خوک

سال اژدها بر متولدین سال خوک خوب نیست. خوک مرتب برای اژدها دم تکان می دهد و تملق او را می گوید و این برای او خیلی بد است

سال اژدها چگونه سالی است؟

۱۴۰۳ سال اژد‌ها در ایران است. به همین دلیل سوالاتی مانند سال اژد‌ها نماد چیست؟ سال اژدها چگونه سالی است؟ تاثیر سال اژد‌ها بر دیگر سال‌ها چیست؟ آیا سال اژد‌ها سال خوبی است؟ عدد شانس سال اژد‌ها کدام است؟ آنچه درباره نماد سالها باید بدانید این است که همه این ها خرافات است و صرفا از جنبه سرگرمی به آن نگاه میکنیم. در ادامه دلایل آن و تاریخچه درخشان تقویم در ایران میپردازیم.

تاریخچه

نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران ایران باستان است. خاستگاه نوروز در ایران باستان است و در مناطق وسیعی در آسیا و دیگر نقاط جهان جشن گرفته می‌شود. زمان برگزاری نوروز، اعتدال بهاری و در آغاز فصل بهار است.

نوروز به عنوان یک جشن قدیمی و کهن از اقوام متعددی در منطقه به ارث رسیده‌است و با رنگ و انگ ویژه، شناسنامه ایرانی به خود گرفته و از آن به عنوان نماد پیوند دهنده افراد و اقوام ایرانی و ملت ایران یاد می‌شود. ایرانیان نوروز را آغازگر رستاخیز طبیعت، گاه رویش و زایش باغ و بوستان می‌دانند و بر این باور هستند که در نوروز، همزمان با طبیعت، باید روزگار نو و جدیدی را با روان و نگرش نو، در تن‌پوش تازه‌ای آغاز کنند.

از مهم‌ترین مشخصات کلی سال اژد‌ها می‌توان به نیرو، احترام، شانس، شور و نشاط زندگی اشاره کرد. در فرهنگ چین، هند و ژاپن اژد‌ها نماد قدرت و شجاعت است و همواره هوشمندانه عمل می‌کند.

اژد‌ها سرشار از نیرو و شور نشاط زندگی است و تا هنگامی که جان در بدن دارد، از پستی، ناجوانمردی، دورویی و شایعه پردازی فاصله می‌گیرد و در وجود او نشانی از حیله گری و دسیسه پردازی یافت نمی‌شود.

جدول نامگذاری حیوانات

سال‌ها با نام حیوانات تکرار می‌شوند و طبق جدول نامگذاری حیوانات متولدین سال‌های اژد‌ها عبارت اند از: ۱۲۸۳ / ۱۲۹۵ / ۱۳۰۷ / ۱۳۱۹ / ۱۳۳۱ / ۱۳۴۳ / ۱۳۵۵ / ۱۳۶۷ / ۱۳۷۹ / ۱۳۹۱

شخصیت شناسی

اژد‌ها آرمان خواه و کمال گرا به معنی واقعی است، به همین علت همیشه طالب بهترین هاست. توقع او از خود و دیگران بیش از حد معقول است. وی از دیگران انتظار زیادی دارد وی در برابر، انتظارات دیگران را تا حد امکان بر آورده می‌کند.

اژد‌ها بد خلق، سرکش، لجوج، سرسخت و حاضر جواب است و اغلب بی اندیشه سخن می‌گوید. اما به رغم این ویژگی ها، سخنان و پند‌های او بسیار با ارزش است. مردم به گفته‌های او گوش فرا می‌دهند و در حقیقت نفودش بر آنان غیر قابل انکار است.

متولد سال اژد‌ها موجودی مغرور، پر شور و عجول است که به سادگی عنان اختیار از کفش رها می‌شود. او با استعداد، با هوش، با اراده و بخشنده است و از عهده انجام هر کاری به خوبی بر می‌آید و تا لحظه مرگ هرگز محتاج دیگران نخواهد شد. این افراد محبوب خاص و عام هستند و هیچ‌گاه به ناامیدی نمی‌رسند. طالب هیچ گونه قوانینی نیستید و گاهی حتی خودتان می‌خواهید که قانون‌هایی که شما اعمال کردید را بقیه نیز به آن‌ها عمل کنند. جزو آن گروه از مردم هستید که کاملا کمال گرا هستند و این باعث می‌شود که هم از خودتان و هم از اطرافیانتان انتظارات بالایی داشته باشید. مسائل عاشقی برای شما در اولویت نیست. به روابط خویشاوندی بسیار احترام می‌گذارید، اما زیاد دوست ندارید در بین آن‌ها باشید.

ایرنا نوشت: نوروز یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران باستان است که در سراسر ایران و کشور‌های فارسی زبان گرامی داشته می‌شود. ایرانیان نیک سرشت با شور و شوق به استقبال بهار می‌روند و با تهیه تقویم روز‌ها را درجستجوی سعادت و نیکبختی ورق می‌زنند. درکشور ما، تقویم پیشین‌های بسیار طولانی دارد و در تدوین تقویم هجری شمسی از ویژگی‌های تقویم‌های گذشته ایران استفاده شده است. فرا رسیدن سال نو ما را بر آن داشت تا گفت وگویی داشته باشیم با دکتر ایرج ملک پور منجم و استاد بازنشسته دانشگاه تهران که در پی می‌خوانید.

نظرات