آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ (بارش برف و سیل)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما و یخبندان و جاری شدن سیل و در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه آلودگی هوا در شهرهای صنعی و بارش برف در برخی شهرها و استان ها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و باران و سیل و سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ (بارش برف و سیل)

تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت آلودگی هوا و بارش برف و کولاک و برودت هوا و تگرگ از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 15 اسفند 1402 (بارش برف و سیل)

ایا سه شنبه ۱۵ اسفند مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز سه شنبه (۱۵ اسفند ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار براین است برای عدم تعطیلی و یا تعطیلی مدارس فردا ۱۵ اسفند ماه تصمیم گیری شود و نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. منابع خبری تعطیلی برخی مدارس در روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه را تکذیب کردند و نوشتند: تعطیلی مدارس در روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا و بارش برف صحت ندارد و تمامی مدارس فردا دایر است. اگر تصمیمی در این رابطه اتخاذ شد به اطلاع مردم خواهیم رساند.

تداوم بارش برف در برخی شهرها و استان ها باعث شده تا خبر تعطیلی مدارس در شبکه های اجتماعی وایرال شده و والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس باشند. افت دما و فشار گاز باعث شد تا چند روز مدارس و ادارات به منظور صرفه جویی گاز و همچنین بارش برف و سرما و یخبندان تعطیل شود اما در حال حاضر هیچ مدرسه ای تعطیل نیست. لطفا آخرین اخبار تعطیلی مدارس برای فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است

مدارس تهران و البرز، تا این لحظه فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل نیست

آسمان تهران سه‌شنبه ۱۵ اسفند آسمان نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد و گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. هوای تهران هم اکنون در شرایط سالم قرار دارد و وزش باد آلودگی هوا را کاهش داده است.

تعطیلی مدارس لرستان و قم و سمنان و قزوین سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

احتمال تعطیلی مدارس لرستان و قم و سمنان و قزوین در روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ بسیار کم است و تا این لحظه مدارس ابن شهرها و استان ها تعطیل نیست. تا ساعات اینده خبرهای تعطیلی مدارس به اطلاع شما می رسانیم.

آیا فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

اگر تا ساعاتی دیگر شدت سرما یا بارش برف و سردی هوا طوری باشد که مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ماه تعطیل شود، آنوقت هر اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر بشود و ما هم در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند. در صورت اطلاعیه راجع به تعطیلی فردا مدارس اصفهان در روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار وضعیت تعطیلی‌مدارس فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه و تبریز

تعطیلی چند روز گذشته به علت بارش برف و بوران، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود. اما در حال

آیا مدارس مشهد فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است؟

تا این لحظه فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ همه مدارس مشهد و استان خراسان رضوی دایر است . اگر تا ساعاتی دیگر خبر جدیدی از تعطیلی مدارس مشهد و استان خراسان رضوی اعلام شود در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

طبق آخرین خبرهای هواشناسی، امروز گستره فعالیت سامانه بارشی برای مناطقی از نوار غربی، مرکز، جنوب، شرق و جنوب شرق کشور است. فردا بارش‌ها در این مناطق ادامه می‌یابد و در مرکز هرمزگان، جنوب شرق کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارش‌ها شدت دارد.

🔹️دوشنبه (۱۵ اسفند) احتمال بارش تگرگ سه‌شنبه در کردستان، زنجان، همدان، قزوین، مرکزی، لرستان، اصفهان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود و اکثر مناطق کشور تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرند و عمده فعالیت سامانه برای شرق و جنوب شرق است.

🔹️چهارشنبه (۱۶ اسفند) براین اساس: فردا اکثر مناطق کشور تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد و عمده فعالیت سامانه برای شرق و جنوب شرق است

هوای تهران تا ساعات آینده

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در روز پنجشنبه ( ۱۷ اسفند) با نفوذ سامانه بارشی به‌تدریج افزایش ابر، در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود همچنین روز چهارشنبه (۱۶ اسفند) افزایش نسبی دما مورد انتظار است. بر اساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی با وزش باد و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات با افزایش نسبی آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت راه ها و هواشناسی

آغاز بارش های زمستانی در مناطق گسترده ای از کشور که به دو شاخه شمالی و جنوبی تقسیم شده است.شاخه شمالی رطوبت مناسبی ندارد و سبب بارش های پراکنده در نیمه غربی می شود. اما شاخه جنوبی با رطوبت مناسب سودانی و دریای سرخ همراهی شده و بارش های شدیدی را در مناطقی از میهن رقم خواهد زد. طی این هفته چندین بار در سیستان و بلوچستان که این روزها درگیر خسارت های فراوان سیلاب است، بارش های شدیدی رخ خواهد داد!

مسافران جاده‌ای و مسافران ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

نظرات