بازیگر نقش کژال در سریال سنجرخان کیست +‌عکس جنجالی و بیوگرافی

0

بازیگر نقش کژال در سریال سنجرخان کیست +‌عکس جنجالی و بیوگرافی

بازیگر نقش کژال در سریال سنجرخان روژانو ارجمند می باشد. روژانو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد ۱۳۷۸ در سقز می باشد که در نقش کژال در سریال سنجرخان بازی کرده است. او به تازگی وارد بازیگری شده و تاکنون در سریال هایی مانند شبکه مخفی زنان ایفای نقش کرده است.

کژال در سریال سنجرخان

روژانو ارجمند بازیگر نقش کژال در سریال سنجرخان کیست

روژانو ارجمند بازیگر نقش کژال در سریال سنجرخان متولد ۱۳۷۸ در سقز بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او یکی از بازیگران و هنرپیشه های نوظهور و جدید کردستانی است که با بازی در سریال سنجرخان و شبکه مخفی زنان به شهرت رسید. وی در نقش کژال در سریال سنجرخان دختر یکی از ایلیاتی های کرد تبار ایفای نقش کرده است. این بازیگر از سال ۱۴۰۰ وارد بازیگری و سینما شده است.

روژانو ارجمند بازیگر نقش کژال در سریال سنجرخان کیست

سوابق بازیگری

روژانو ارجمند دانش اموخته بازیگری است و کار هنری را از تئاتر در سقز شروع کرده است. او برای اولین بار با بازی در سریال سنجرخان وارد قاب تلویزیون شد. پیش از آن نیز یک سریال در نمایش خانگی یه نام شبکه مخفی زنان را بازی کرده است. او یکی از بازیگران جدید و تازه کار است که در کنار بازیگرانی چون لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حمید فرخ‌ نژاد، شبنم مقدمی و مهدی هاشمی در شبکه مخفی زنان خوش درخشید و پس از آن در سریال جدید شبکه ۳ نقش آفرینی کرده است.
وی در نقش صاحب جان در سریال شبکه مخفی زنان بازی کرده است. سریال شبکه مخفی زنان یک مجموعه نمایشی ایرانی در ژانر درام تاریخی و کمدی است که توسط افشین هاشمی ساخته شده است.

بیوگرافی بازیگر نقش کژال در سریال سنجرخان کیست

خانم روژانو ارجمند از بازیگران کرد و سقزی است این بازیگر جوان که متولد سقز می باشد و یک هنرمند کرد می باشد به تازگی وارد کار حرفه ای سینما و تلوییزون شده است. بازیگر نقش کژال در سریال سنجرخان در تازه ترین کار هنری خود در عرصه تصویر بازی در نقش صاحب جان در سریال شبکه مخفی زنان از بازیگران جوان و تازه کار می باشد.

سریال سنجرخان اثر تاریخی محمدحسین لطیفی است که از اواخر آبان سال گذاشته مراحل تصویربرداری این کار را آغاز کرده است. روژانو ارجمند در این سریال در نقش کژال هنرنمایی کرده است.

اسم واقعی کژال در سنجرخان

او معتقد است مخالفت برای استفاده از بازیگران تئاتر در کارهای تصویری شکسته شده و بسیار شاهد نقش آفرینی بازیگران صحنه در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ ها هستیم. کارگردان‌ها در سالن‌ های نمایش حضور پیدا می‌کنند تا بازیگران خود را از میان تئاتری‌ ها انتخاب کنند و این اتفاق خوبی برای بازیگران صحنه تئاتر است.
این بازیگر که پیشتر تجربه بازی در فیلم‌ های کوتاه و جشنواره‌ای خارجی و نیز تجربه تصویر در فیلم‌های مستقل دانشجویی را داشته، افزود: تئاتر، هنری زنده است و بازیگران تئاتر ارتباط مستقیم با تماشاچی دارند و این ارتباط دیالکتیک را با هیچ چیز دیگری در دنیا عوض نمی کنند که بسیاری از هنرمندان حوزه تصویر، آن را ندارند.

کژال سنجرخان درباره اهمیت نقش‌ های کوتاه هم اظهار داشت: کوتاهی یا بلندی نقش برای من اهمیتی ندارد؛ مهم این است که آن نقش چقدر بازی (اکت) دارد. در برخورد با دستیاران کارگردان ها هرگز نپرسیده‌ام که نقشم کوتاه است یا بلند و حتی دیالوگ‌ها را در سناریو برجسته نمی‌کنم.

نظرات