دلمان به کمکتان قرص است!

0

دلمان به کمکتان قرص است!

دارو برای کودکان محک با همراهی ۷۲۴

دلمون به کمکتون قرصه

در حال حاضر تأمین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان سراسر کشور یکی از مهم‌ترین دغدغه ‏ها و نیازهای محک بوده و مشارکت در فراهم کردن آن به‏عنوان اقدامی ‏مستمر در مؤسسه محک تعریف شده است. یکی از راه‌های تأمین هزینه دارو و درمان فرزندان محک، حمایت بنگاه‌های اقتصادی از این سازمان است. این نوع مشارکت‌ها در قالب همکاری‌های دو طرفه با بنگاه‌های اقتصادی نیکونهاد تعریف می‏شوند و باعث می‌شوند که محک محلی برای تجلي عمل به مسئوليت اجتماعي این بنگاه‌‎های اقتصادی باشد.

تامین دارو کودکان مبتلا به سرطان

محک این بار در اقدامی مشترک با همکاری اپلیکیشن ۷۲۴، تلاش می‌کند هزینه دارو برای ۲۵۰۰ نفر از فرزندان تحت حمایت خود از مجموع ۲۸۰۰۰ کودک مبتلا به سرطان سراسر کشور را تأمین کند. در روزگاری که درمان سرطان سخت و هزینه‌های درمان، بسیار بالاست، مهر بی‌دریغ شما نیکوکاران سرزمینمان به فرزندان محک، حکایتی است از عشق که بیش از سه دهه است چاره‌ساز دردهایشان شده. شمایی که با حمایت خود از فرزندان مبتلا به سرطان سراسر ایران، مرهم می‌گذارید بر دردِ سرطان!

حالا که شما چاره‌ساز این درد هستید، می‌خواهیم دعوتتان کنیم در این پویش در کنار محک باشید تا با هم، قدمی برای تأمین هزینه‌ی داروی کودکان مبتلا به سرطان در سراسر ایران برداریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همراهی در این پویش کلیک نمایید.

تامین داروی کودکان محک

دلمان به کمکتان قرص است… با حمایت پرمهرتان، همین حالا دوای درد فرزندان محک باشیم!

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس صفحه اینستاگرام محک مراجعه نمایید./۲۵۸۲۳۸

نظرات