برادر حسین شریعتمداری درگذشت کیست +‌علت فوت و بیوگرافی و عکس

0

برادر حسین شریعتمداری درگذشت کیست +‌علت فوت و بیوگرافی و عکس

برادر حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان ۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ درگذشت. برادران شریعتمداری اصالتا اهل دماوند بوده و چند ماه پیش خواهر خود را دست دادند. ادامه بیوگرافی برادر حسین شریعتمداری کیست با عکس و سوابق و علت فوت و درگذشت وی را در مجله حرف تازه میخوانید:

برادر حسین شریعتمداری درگذشت کیست +‌علت فوت و بیوگرافی و عکس

بیوگرافی برادر حسین شریعتمداری

به گزارش مجله حرف تازه، برادرِ حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان ۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ درگذشت . وی در محلهٔ درویش دماوند به دنیا آمد. برادران شریعتمداری اصالتا اهل دماوند بوده و چند ماه پیش خواهر خود را دست دادند.

حسین شریعتمداری متولد ۱۳۲۶ روزنامه نگار اصول گرای ایرانی است که از سال ۱۳۷۲ با حکم سید علی خامنه ای ، رهبر جمهوری اسلامی ایران ، به عنوان مدیر مسئول روزنامه کیهان و نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان فعالیت می کند. مجله نیوزویک در سال ۲۰۰۹ او را در رتبه هفدهم ۲۰ شخص پرنفوذ ایران قرار داد.

علت فوت و درگذشت برادر حسین شریعتمداری

پیام های تسلیت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، درگذشت برادر گرامی آقای حسین شریعتمداری نماینده ولی‌فقیه و سرپرست موسسه کیهان را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جناب آقای حسین شریعتمداری دامت‌توفیقاته

در گذشت برادر گرامیتان را به جنابعالی و همه‌ی بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت مینمایم.
سیدعلی خامنه‌ای

۶ بهمن ۱۴۰۲

همچنین پدرام پاک‌آیین، نماینده مدیران مسوول رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات در پیامی درگذشت برادر حسین شریعتمداری، نماینده ولی‌فقیه و سرپرست موسسه کیهان را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

جناب آقای حسین شریعتمداری
نماینده محترم ولی فقیه و سرپرست مؤسسه کیهان

با کمال تأسف و تاثر، درگذشت برادر گرامی تان را به جنابعالی تسلیت عرض می نمایم. از درگاه احدیت برای آن عزیز سفر کرده، رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.
امیدوارم که خداوند متعال ایشان را در بهشت کرامتش ماوا و از فضل و رحمت بی پایان خود برخوردار فرماید.»

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی خطاب به حسین شریعتمداری نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه کیهان، درگذشت برادر وی را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حسین شریعتمداری

نماینده محترم ولی‌فقیه و سرپرست موسسه کیهان

درگذشت اخوی بزرگوارتان را به جنابعالی و خانواده محترم آن مرحوم و سایر بستگان معزز تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند منان برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و همجواری با صالحان و برای شما سلامتی و مزید توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

همچنین؛ محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز، در پیامی این مصیبت وارده را به شریعتمداری و خانواده وی تسلیت گفت.

در پیام محمد مخبر آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای حسین شریعتمداری
نماینده محترم ولی فقیه و سرپرست موسسه کیهان

با سلام و احترام

خبر درگذشت برادر گرامی تان واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم. از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و آمرزش و برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت دارم.

محمد مخبر
معاون اول رئیس‌جمهور

نظرات