جدیدترین مدل های پیراهن نامزدی پوشیده ۱۴۰۱ فوق العاده شیک و باکلاس

0

پیراهن نامزدی پوشیده ۱۴۰۱ : جشن نامزدی یکی از به یاد ماندنی ترین جشن ها برای خانم ها است که انتخاب مدل لباس مناسب برای این جشن یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. لباس نامزدی پوشیده از انواع مدل لباس های مناسب برای جشن های نامزدی است و این مدل لباس ها در انواع طرح ها و رنگ های متنوع موجود هستند. با ما همراه باشید با جدیدترین مدل های پیراهن نامزدی پوشیده و شیک ۲۰۲۲-۱۴۰۱ تا برای خرید مراسم نامزدی از آنها ایده بگیرید

پیراهن نامزدی 1401

راهنمای خرید

معمولا به اولین جشنی که عروس و داماد برگزار می‌کنند، جشن نامزدی می‌گویند که از اهمیت زیادی برخوردار است. هر عروسی دوست دارد در مراسم نامزدی خود بهترین لباس را بپوشد و در بین دوستان و آشنایان خود بدرخشد. بنابراین انتخاب لباس نامزدی خاص و منحصر به فرد مهم ترین قسمت برای برگزاری مراسم نامزدی می‌باشد. با توجه به اینکه لباس‌های نامزدی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند، انتخاب را برای عروس خانم‌ها دشوار می‌کند.

مدل جدید پیراهن نامزدی

نکات مهمی که هنگام خرید لباس نامزدی باید بدانید:

لباس‌های نامزدی در طرح‌ و مدل‌های متنوعی وجود دارند. قبل از برگزاری مراسم ابتدا باید ببینید که جمعیت جشن نامزدی شما چقدر است. اگر مهمان‌های زیادی دارید و می‌خواهید جشن بزرگی بگیرید، باید از لباس‌های نامزدی خاص و لاکچری استفاده کنید اما اگر مهمان‌های زیادی را دعوت نکردید و می‌خواهید یک مهمانی کوچک و ساده داشته باشید، بهتر است از لباس‌های ساده استفاده کنید.

مانتو شلوار نامزدی

می‌توانید مدل لباس خود را بر اساس فرم اندام یا قدتان انتخاب کنید. البته بدانید هر مدلی برای ظاهر شما مناسب نیست. برخی خانم‌هایی که چاق هستند، تصور می‌کنند که هرچه لباس‌های گشادتر بپوشند بیشتر می‌توانند چربی‌هایشان را بپوشانند. این تصور کاملا اشتباه است زیرا ظاهرتان را چاق‌تر نشان می‌دهد. برعکس خانم هایی که لاغر اندام هستند بهتر است لباس خود را کمی گشاد انتخاب کنند. پس زمانی که می‌خواهید لباس نامزدی پوشیده خود را انتخاب کنید، مدلی را انتخاب کنید که برای ظاهر و استایل شما مناسب باشد.

جدیدترین مدل های پیراهن نامزدی ۱۴۰۱ پوشیده و شیک

پیراهن عروسی

لباس نامزدی  را می‌توانید با توجه به قدی که دارید انتخاب کنید. اگر قد بلندی دارید، سعی کنید از لباس‌های نامزدی که تا زیر زانو هستند را بپوشید تا جذابیت بیشتری داشته باشید. اما اگر قد کوتاهی دارید و این موضوع شما را نگران می‌کند، می‌توانید از لباس‌های نامزدی بلند استفاده کنید، تا قدتان بلندتر به نظر برسد. پس هنگام انتخاب لباس نامزدی پوشیده، حواستان به قد خود باشد و لباسی را بپوشید که متناسب اندام‌تان باشد.

لباس نامزدی رنگی

در مراسم نامزدی شما آزاد هستید هر لباسی که دوست دارید را بپوشید. بنابراین سعی کنید بیشتر از رنگ‌های شاد استفاده کنید. سعی کنید از رنگ سفید کمتر استفاده کنید زیرا لباسی که در روز عروسی می‌پوشید معمولا سفید میباشد پس برای اینکه تنوع ایجاد کنید، از رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید. علاوه بر این میتوانید از رنگ‌های ست در انتخاب لباس نامزدی پوشیده خود استفاده کنید. رنگ لباس را می‌توانید با توجه به رنگ پوست، مو، کیف، کفش، شال و… انتخاب کنید و باهم ست کنید. سعی کنید لباسی که می‌پوشید با رنگ پوست شما تضاد داشته باشد تا در مقابل مهمان‌های خود زیبا و جذاب به نظر برسید.

کت شلوار نامزدی

پیراهن نامزدی شیک

پیراهن نامزدی برای محضر

برای محضر چه بپوشیم

پیراهن نامزدی پوشیده

پیراهن نامزدی برای لاغر ها

همراه ما باشید

نظرات