جدیدترین ست لباس نامزدی ۲۰۲۲ + شیک ترین لباس نامزدی ۱۴۰۱

0

در این پست می توانید نکاتی درباره خرید لباس نامزدی و عکس جدیدترین لباس نامزدی و جدیدترین لباس عقد ۱۴۰۱ و جدیدترین ست لباس نامزدی ۲۰۲۲ و شیک ترین لباس نامزدی ۱۴۰۱ و ست لباس داماد و عروس را مشاهده کنید.

جدیدترین ست لباس نامزدی

جدیدترین ست لباس نامزدی

جدیدترین ست لباس نامزدی

مزیت لباس نامزدی نسبت به لباس عروسی این است که دستتان برای انتخاب رنگ و مدل لباس نامزدی کاملا باز است. هرچند مدل لباس عروس رنگی نیز توسط بسیاری از عروس خانم ها انتخاب می شوند اما اکثرا لباس عروس سفید را اولویت خود قرار می دهند. برای لباس نامزدی شاید بهترین انتخاب ست کردن لباس عروس و داماد باشد. اگر تم رنگی خاصی برای جزییات جشن نامزدی خود در نظر دارید برای رنگ لباس نیز می توانید از همین تم الهام بگیرید در غیر این صورت رنگ مورد علاقه خود و همسرتان را برای لباس نامزدی انتخاب کنید. به ویژه برای ست لباس عروس و داماد حتما باید رنگی که انتخاب می کنید باب میل هر دو طرف باشد.

جدیدترین ست لباس نامزدی

انتخاب بهترین ست نامزدی

جدیدترین ست لباس نامزدی

اگر اهل مد و فشن باشید یا ذوق و شوق زیادی برای دونفره‌های‌تان داشته باشید، احتمالا لباس ست اسپرت عروس و داماد را دیده‌اید. این مدل لباس‌ها با پارچه‌هایی نسبتا یکسان و یا طرح‌های دارای هارمونی دوخته می‌شوند. در یک نگاه می‌توان هارمونی رنگی یا طرحی در این لباس‌ها را تشخیص داد. در لباس‌های رسمی نیز چنین حالتی وجود دارد. ست لباس مجلسی زن و شوهر معمولا دارای هارمونی بسیار مختصر و شیک است. در این سبک لباس‌ها، المان‌ها، طرح‌ها و رنگ‌ها باهم ست می‌شوند و یک مدل ست لباس مجلسی عروس و داماد را ایجاد می‌کنند.

جدیدترین ست لباس نامزدی

شیک ترین ست عروس و داماد

جدیدترین ست لباس نامزدی

برای ست لباس عروس و داماد لازم نیست هر دو نفر سرتا پا یک رنگ بپوشند. برعکس تنها باید جزییاتی از لباس عروس و داماد باهم ست شوند. بعنوان مثال کروات و جلیقه داماد با پیراهن عروس ست شود یا کمر لباس عروس با یقه کت داماد هماهنگ باشد. قطعا هماهنگی این قسمت های جزیی زیباتر از سر تا پا همرنگ شدن است. در این مطلب عروسی ساز ست های بسیار زیبا برای لباس نامزدی عروس و داماد را میبینیم. در این مدل ست ها سعی کردیم رنگ های محبوب که توسط بسیاری از عروس داماد ها انتخاب می شود را بررسی کنیم.

جدیدترین ست لباس نامزدی

نکات انتخاب ست لباس در زمان عقد

جدیدترین ست لباس نامزدی

معمولا برای داشتن یک ست لباس عقد محضری شیک، باید بدانید که لباس‌ها چگونه باهم ست می‌شوند. آیا زمانی که لباس شما قرمز است، کت همسرتان هم باید همین رنگ باشد؟ درواقع اصول ست کردن اصلا این‌طور نیست. جهت داشتن یک ست لباس عروس و داماد برای بله برون، هارمونی داشتن یک المان کوچک در لباس آقایان کافی است.

جدیدترین ست لباس نامزدی

معمولا ست لباس زن و شوهر برای عقد، نامزدی و یا بله برون، باید در طرح، رنگ و یا بافت لباس، دارای هارمونی است. رنگ کروات، رنگ پاپیون، رنگ پیراهن داماد با تزیینات پیراهن، نوع و رنگ پارچه یا بخش‌های کوچکی از لباس ست می‌شود.

نظرات