مدل های جدید نیم بوت زنانه و دخترانه اسپرت شیک و خاص ویژه ۱۴۰۳ + نکات خرید

0

نیم بوت زنانه اسپرت : در زمستان پوشیدن یک کفش خوب و مناسب که علاوه بر زیبایی گرم و راخت هم باشد و مانع ورود سرما به پا شود مهم و ضروری است،یکی از این کفش ها نیم بوت نام دارد. همراه ما باشید.

نیم بوت زنانه اسپرت

مدل های جدید نیم بوت زنانه و دخترانه اسپرت شیک و خاص ویژه ۱۴۰۳ + نکات خرید

در خرید نیم ‌بوت توجه داشته باشید که با قد شما تناسب داشته باشد. اگر قد کوتاهی دارید باید بوت ساق کوتاه انتخاب کنید و بوت‌های ساق بلند برای خانم‌های قدکوتاه مناسب تنیست. کار افراد قدبلند راحت‌تر است و قدرت انتخاب بیشتری دارند و علاوه بر بوت ساق کوتاه می‌توانند بوت ساق بلند را هم انتخاب کنند. آن ها درست مانند جوراب‌های ساق بلند گاهی باعث تناسب و خوش‌فرم شدن پاهای شما می‌شود. بوت ساق بلند می‌تواند پای لاغر را متناسب و پای چاق و توپر را لاغرتر نشان دهد.

نیم بوت زنانه

نکته حائز اهمیت دیگری که در انتخاب کفش باید به آن توجه شود، کف کفش است. با توجه به دلیل اصلی استفاده از بوت و نیم‌ بوت و یخ‌بستگی احتمالی خیابان‌ها باید کفشی انتخاب کنیم که بیشترین میزان مقاومت در برابر لیز خوردگی را داشته باشد. لایه‌ی زیرین کف برخی از نیم ‌بوت‌ها توانایی یخ‌شکنی نیز دارد و این ویژگی می‌تواند برای خرید بوت ‌کژوال (روزمره)، بیش از دیگر مدل‌ها موردتوجه قرار گیرد.

نیم بوت دخترانه اسپرت

جنس های پرطرفدار بوت ها در بازار می توان به: چرم، جیر، پارچه ای و غیره اشاره نمود. ناگفته نماند اگر می خواهید یک زن کاملا امروزی باشد و از صنعت مُد زمانه خود جا نمانید، باید به سراغ بوت های زنانه براق بروید. البته اگر از پاهای بزرگ نیز برخوردار هستید، پیشنهاد می کنیم از بوت هایی با جنس و رنگ هایی مات استفاده کنید.فراموش نکنید که نیم بوت چرم زنانه جا باز نمی‌کنند، لذا هنگام خرید به این فاکتور توجه داشته باشید.

نیم بوت دخترانه

نکته ی دیگری که در خرید نیم بوت زنانه مؤثر است وزن آن می باشد. باید توجه کنید که وزن سبکی داشته باشد تا هنگام پوشیدن وزن آن آزار دهنده نباشد. اگر از برند های معتبر به انتخاب کفش زنانه بپردازید قطعا با چنین‌ مشکلی رو به رو نخواهید شد، زیرا این کفش ها از مواد اولیه ی مرغوبی ساخته شده اند که موجب سبک شدن وزن کفش شده است و برای استفاده مناسب هستند. حتما توجه کنید که وزن نیم بوتی که انتخاب می کنید سبک باشد.

راهنمای خرید نیم بوت دخترانه

راهنمای خرید نیم بوت زنانه اسپرت

بوت دخترانه اسپرت

بوت زنانه

نیم بوت اسپرت

قیمت نیم بوت زنانه اسپرت

همراه ما باشید

نظرات