جشنواره زمستانی دبی بهترین فرصت برای خرید

0

دبی یکی از زیباترین و مدرن ترین شهر های خاورمیانه در چند سال اخیر با ارائه برنامه ها و جشنواره های مختلف و با فراهم کردن امکانات مدرن توانسته گردشگران بسیاری را به خود جذب کند. اگر به دنبال رزرو تور دبی هستید زمان آن را طوری انتخاب کنید که به جشنواره خرید دبی برسید. جشنواره ای پر از خریدهای خوشحال کننده. این جشنواره که سالانه در فصل زمستان برگزار می‌شود از بزرگترین و معروف‌ترین جشنواره‌های خرید جهان است که بسیاری را از سراسر دنیا به این شهر زیبا می کشاند. این جشنواره عمدتاً به ترویج تجارت و گردشگری در دبی می‌پردازد.

جشنواره زمستانی دبی

جشنواره خرید دبی به مدت یک ماه برگزار می شود و در آن بهترین برندهای جهانی با تخفیفات ویژه ای ارائه میشوند.

ویژگی‌های جشنواره خرید زمستانی دبی عبارتند از:

تخفیفات و فروش ویژه:

در طول جشنواره، فروشگاه‌ها، مراکز خرید، و برندهای معروف با تخفیفات ویژه خود شرکت می‌کنند. تخفیفات معمولاً به میزان قابل توجهی ارائه می‌شوند و گاهی بیشتر از ۵۰ درصد است. محصولاتی مانند

  1. پوشاک و لباس، اکسسوری ها، کفش از معتبرترین برندهای جهان محصولات خود را با تخفیف در اختیار مسافران قرار می دهند و برای علاقمندان به مد و فشن بسیار جذاب است.
  2. الکترونیک و لوازم خانگی اعم از گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها، لپ‌تاپ‌ها، دوربین‌ها، و سایر لوازم الکترونیکی در این جشنواره تخفیفات خاص خود را دارند.
  3. کالاهای آرایشی و بهداشتی: اگر اهل محصولات مراقبتی و آرایشی هستید از خرید عطرها، لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو غافل نشوید و بهترین تخفیفات را در خرید تجربه کنید.
  4. لوازم ورزشی: بسیاری از ورزشکاران ابن فرصت را از دست نمی دهند و وسایل ورزشی، کفش و لباس ورزشی خود را در این جشنواره نو می کنند.
  5. لوازم خودرو: اگر اهل ماشین بازی هستید این جشنواره بهترین زمان خریدن لوازم جانبی خودرو و تجهیزات ایمنی آن است.
  6. کتب و اسباب‌بازی: این جشنواره کودکان را از یاد نبرده است و تخفیف های خوبی به کتب، اسباب‌بازی‌ها، وسایل آموزشی دارد.
  7. لوازم هنری و دست ساز: لوازم هنری، تجهیزات نقاشی، وسایل دست ساز نیز به این جشنواره زیبایی خاصی می دهد و تخفیفات ویژه ایی دارد.

فعالیت‌های تفریحی:

جالب است بدانید در کنار محصولات تفریحات هم شامل تخفیف می شوند. تفریحات ساحلی مانند جت اسکی، قایق سواری، شنا و همچنین پارک ها با امکانات مدرن نیز تخفیفات خوبی برای جذب گردشگران قرار داده اند. در کنار این تفریحات از برنامه های متنوع جشنواره می توانید لذت ببرید. برنامه هایی مانند نمایش‌های آتش بازی که با الهام از هنر و تاریخ امارات برگزار می‌شودو یا کنسرت‌ها و اجراهای موسیقی با حضور هنرمندان محلی و بین‌المللی در سبک‌های مختلف از جمله پاپ، راک، کلاسیک، و محلی

با رزرو تور دبی درزمان  این جشنواره با یک تیر چند نشان می زنید و از سفرتان بیشتر لذت می برید.

پروازها و اقامت:

هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی نیز معمولاً با ارائه تخفیفات و بسته‌های ویژه به این جشنواره ملحق می‌شوند. هتل های لوکس با امکانات مدرن و بروز پذیرای میهمانانی هستند که برای رسیدن به این جشنواره مسافت ها سفر کرده اند. این هتل ها امکانات تفریحی و ورزشی نیز در اختیار میهمانانشان قرار می دهند و برای تمامی موارد تخفیف لحاظ میکنند.

از پیشنهاد های ما در این جشنواره بازدید از مناطق مختلف شهر است که با پروژه‌های معماری منحصر به فرد و نمایش‌های نورپردازی زیبا مزین می‌شود.

تور دبی یکی از بهترین تورهای گردشگری جهان است که یا کمترین اتلاف وقت می تواند بیشترین بازدهی را برای شما داشته یاشد و اگر در زمان های خاص مانند جشنواره خرید دبی، این تور را انتخاب کنید می توانید از بهترین امکانات با باورنکردنی ترین قیمت ها استفاده کنید. اگر چه درخواست در این زمان بسیار بالا است و تورهای دبی بسیار زود پر می شوند اما با انتخاب شرکت گردشگری سفرمی می توانید با خیالی آسوده تور خود را رزرو کنید و از سفری پر سود لذت ببرید.

در آخر باید بگوییم که اگر از هواپیمایی امارات پرواز خود را انتخاب کنید می توانید تخفیفات ویژه ای را تیز با نشان دادن کارت پرواز خود در هنگام خرید در دبی دریافت کنید./۲۴۷۱۳۱

نظرات