خرید ارزان‌ترین بلیط پرواز دبی به مشهد

0

مشهد و دبی هر دو از پرترددترین شهرهای خاورمیانه هستند و هرسال توریست‌های بسیاری را به خود جذب می‌کنند. خوشبختانه فاصله نه چندان طولانی بین ایران و امارات متحده عربی مسافرت بین این دو شهر را ساده کرده و باعث شده به راحتی قادر باشید با خرید بلیط مشهد دبی یا بالعکس به فاصله‌ی کوتاهی در فرودگاه مقصد باشید. اما چطور ارزان‌ترین بلیط را پیدا کنیم؟

بلیط دبی مشهد

انواع مختلف بلیط هواپیما

یکی از ارزان‌ترین روش‌های سفر هوایی این است که از بلیط‌های لحظه آخری استفاده کنید. در این روش شرکت‌های مسافرتی بلیط را به شکل عمده خریداری می‌کنند و با به همین دلیل می‌توانند آن را با قیمت مناسب‌تری به دست شما برسانند. البته باید کمی خوش شانس باشید تا این نوع تخفیف‌ها در زمانی‌که قصد سفر دارید موجود باشند، اما با استفاده از امکانات وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما می‌توانید از تخفیف‌های لحظه آخری بهره‌مند شوید و با خرید بلیط مشهد دبی به شکل لحظه آخری، یک سفر هوایی ارزان داشته باشید.

یک نوع دیگر از بلیط‌های تخفیف‌دار هم بلیط‌های چارتری هستند که به شکل عمده توسط شرکت‌های هواپیمایی خریداری می‌شوند و به همین دلیل با قیمت مناسب‌تری به دست مشتری می‌رسند. پیش از خرید این نوع بلیطها باید قوانین مربوط به استرداد بلیط را مطالعه کنید، اما با استفاده از این روش می‌توانید بلیط مشهد دبی را با قیمت مناسب‌تری تهیه نمایید.

بهترین زمان برای خرید بلیط دبی

زمان مناسب برای سفر به دبی، ماه‌های نوامبر تا مارس است یعنی حوالی آذر ماه در فصل زمستان. در این فصل، هوای دبی بسیار مطبوع و دل‌پذیر بوده و درجه‌ی هوای آن معمولا در طول روز بین ۲۰ تا ۲۷ سانتی‌گراد قرار دارد. اما باید توجه داشت که در این فصل، به دلیل تراکم زیاد گردشگر، قیمت هتل‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری دبی در بالاترین حد خود قرار دارند.

اگر می‌خواهید سفر ارزان‌تری داشته باشید، می‌توانید از اواسط اردیبهشت تا پایان شهریور به دبی سفر کنید. در این ماه‌ها تعداد مسافران دبی کاهش یافته و این موضوع باعث می‌شود هزینه‌ها پایین‌تر باشند. در این زمان هزینه‌ی بلیط مشهد دبی نیز نسبت به زمان‌های دیگر کمتر است.

علاوه‌بر این عوامل دیگری نیز هستند که می‌توانند روی تعیین قیمت بلیط و هزینه‌ی مسافرت شما موثر باشند. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید بلیط ارزان‌تری تهیه کنید، لازم است از خرید بلیط مشهد دبی در مناسبت‌هایی مثل تعطیلات رسمی و اعیاد امارات متحده‌ی عربی، ایام کریسمس، زمان مسابقات ورزشی پرطرفدار دوری کنید.

همچنین اگر می‌خواهید بلیط مشهد دبی را با قیمت پایین‌تری بخرید، بهتر است حدود دو یا سه ماه قبل از تاریخ سفر نسبت به خرید بلیط اقدام کنید.

بلیط دبی مشهد

فاصله مشهد با دبی و مدت زمان این پرواز چقدر است؟

فاصله هوایی مشهد تا دبی حدودا ۱۲۸۵ کیلومتر است. مدت زمان پرواز از مشهد به دبی به ایرلاین و فرودگاه مورد انتخاب شما بستگی دارد، اما به‌طور متوسط حدود ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه طول می‌کشد. این زمان ممکن است بر اساس شرایطی نوع هواپیما و آب و هوا تغییر کند.

در حال حاضر ایرلاین‌هایی مانند امارات، فلای دبی و ایرعربیا و هواپیمایی ماهان بلیط مشهد دبی را به فروش می‌رسانند و بین این دو شهر پرواز مستقیم دارند. بین این شرکت‌های هواپیمایی معمولا قیمت هواپیمایی فلای دبی ارزان‌تر است و همین موضوع این ایرلاین را به محبوب‌ترین گزینه برای تهیه بلیط مشهد دبی تبدیل کرده است. البته باید توجه داشته باشید که قیمت ایرلاین‌های ایرانی مثل ماهان ایر طبیعتا از شرکت‌های هواپیمایی خارجی ارزان‌تر است.

جذابیت‌های گردشگری دبی

دبی به‌عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای جهان، برای مسافرت جذابیت‌های متنوعی دارد. برج خلیفه به عنوان بلندترین برج جهان در این شهر واقع شده و تماشای مناظر از بالای آن تجربه‌ای منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. در کنار برج خلیفه، فواره دبی نیز یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می شود. این فواره با داشتن نمایش های زیبا و هنرمندانه‌ی آب، مکانی برای لذت‌بردن از شب‌های دبی مسحوب می‌شود.

بازار سوق البحار، با داشتن فروشگاه های متنوع و رستوران های خوشمزه، مکانی برای خرید و لذت‌بردن از غذاهای خوش‌مزه فراهم کرده. این بازار با داشتن محصولات محلی و بین‌المللی، یکی از بهترین مکان‌های خرید در دبی است.

برای دوست‌داران هنر، موزه لوو دبی نیز یکی از جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می‌شود. این موزه با داشتن آثار هنری از سراسر دنیا، مکانی برای لذت بردن از هنر و فرهنگ فراهم آورده است.

و البته برای دوست‌داران ماجراجویی، پارک آبی لاگون مکانی پر از هیجان به حساب می‌آید. این پارک آبی سرسره و بازی‌های آبی متنوعی دارد و برای هر سن و سالی جذاب است.

البته جذابیت‌های دبی فقط در زمینه‌ی سرگرمی نیستند. دبی به عنوان یکی از مراکز اصلی تجارت در خاورمیانه شناخته می‌شود و برای علاقه‌مندان کسب‌وکار هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دبی از مراکز تجاری متنوعی برخوردار است و تجارت در این شهر رونق خوبی دارد. موقعیت استراتژیک دبی بین شرق غرب این شهر را در مسیر تجارت بین‌المللی قرار داده است. این شهر همچنین با داشتن زیرساخت‌های مناسب مثل فرودگاه بین‌المللی دبی و وجود شرکت‌های بین‌المللی، مکان مناسبی برای فعالیت تجار به حساب می‌آید. امنیت دبی نیز نکته‌ی دیگری است که کسب‌وکار در این شهر را جذاب می‌کند.

بلیط دبی مشهد

فلای‌تودی همراه مطمئن شما در پرواز مشهد دبی

اگر قصد سفر از مشهد به دبی یا بالعکس را داشته باشید، با استفاده از امکانات فلای‌تودی می‌توانید در هر زمان از شبانه انواع بلیط مشهد دبی را مشاهده و بهترین بلیط را انتخاب کنید. این وب‌سایت به شما امکان می‌دهد اطلاعات کاملی در مورد هر بلیط شامل قیمت، میزان بار مجاز و قوانین استرداد بلیط را مشاهده فرمایید و در صورت نیاز به پشتیبانی، به شکل ۲۴ ساعته از این خدمت بهره‌مند شوید./۲۳۶۳۴۹

نظرات