بیوگرافی پانته آ قدیریان بازیگر کیست و همسر و سوابق + عکس های جدید و آثار

0

بیوگرافی پانته آ قدیریان بازیگر کیست و همسر و سوابق + عکس های جدید و آثار

بیوگرافی پانته آ قدیریان

پانته آ قدیریان : متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۸ اهل تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلوزیون است. پانته‌ آ قدیریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به جز بازیگری سابقه دستیاری کارگردان و برنامه ریز در پروژه های متعدد سینمایی را در کارنامه خود دارد. وی یک خواهر بزرگتر به نام پروانه دارد و مقطع تحصیلی ایشان لیسانس بازیگری است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی پانته آ قدیریان بازیگر و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

پانته آ قدیریان

او علاوه بر بازیگری،دستیار کارگردان و برنامه ریز نیز است. و در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرده که از جمله می توان به سریال سقوط در نقش عطیه، و سریال زخم کاری ۲ در نقش فرناز و فیلم های لانتوری ، نهنگ عنبر و دراکولا اشاره کرد. وی یک خواهر بزرگتر به نام پروانه دارد و مقطع تحصیلی ایشان لیسانس بازیگری است.

سوابق هنری

پانته آ قدیریان بازیگر جوان کشورمان می باشد که کار هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و با بازی در سریال سقوط در نقش عطیه و سریال زخم کاری ۲  در نقش فرناز به شهرت رسیده است

پانته‌آ قدیریان به عنوان بازیگر در آثاری همچون فیلم های “لانتوری”، “نهنگ عنبر”، “دراکولا” و سریال های “۸۷ متر”، “آقای قاضی” به عنوان بازیگر حضور داشته است.
او همچنین در نمایش های “مرغ دریایی من”، “زیبا”، “دیر راهبان”، “سلام خداحافظ”، “هملت تهران ۲۰۱۷″، “سلام و خداحافظ”، “آژدهاک”، “آنتیگونه”، “مانش” نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

او همچنین سابقه حضور در فیلم های کوتاه “دود سفید”، “نمایشنامه”، “تعقیب و گریز”، “در این اتاق خالی”، “لب مرز” را نیز در کارنامه هنری خود دارد و به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز در نمایش “مانش” نیز حضور داشته است.

بیوگرافی پانته آ قدیریان بازیگر کیست و همسر و سوابق +‌زندگی شخصی و عکس

بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط

خانم پانته آ قدیریان بازیگر نقش «عطیه» در در مینی سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده می باشد که در شبکه نمایش خانگی پخش شده بود . او درباره بازی در این سریال گفت: من سال‌ های سال شاگرد کیومرث مرادی بودم و در کنار ایشان آموخته‌ام. زمانی‌ که این نقش به من پیشنهاد شد، از ابتدا می‌ دانستم نقشی که ایشان معرفی می‌ کند با توجه به توانایی‌ های بازیگر و کاراکتر صورت می‌ گیرد. به نظر من، اینکه افرادی داعش را در نزدیکی‌ مرزهای ما تجربه کرده‌ اند، ترسناک و جذاب است. وقتی که فیلمنامه را خواندم متوجه موضوع (داعش) و سیر داستان آن شدم و برایم جذاب بود.

او می گوید: من به زبان عربی هیچ تسلطی نداشتم اما به‌مرور با تمرین و معلم‌هایی که داشتیم، توانستم با آن آشنا شوم. چالش‌هایی مانند یادگیری زبان عربی و غیره سختی‌های خاص خودش را دارد اما وقتی بازیگری را انتخاب می‌کنیم، تمام این‌ها به هیجان تبدیل می‌ شوند.

بیوگرافی پانته آ قدیریان بازیگر نقش فرناز در زخم کاری 2 کیست و همسر و سوابق +‌زندگی شخصی و عکس

بازیگر نقش فرناز در زخم کاری ۲

پانته آ قدیریان بازیگر نقش فرناز در زخم کاری ۲ می باشد. او نقش فرناز طلوعی را در فصل دوم زخم کاری بازی می کند.

گفتنی است فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان می باشد و پانته آ قدیریان در نقش فرناز در زخم کاری ۲ در کنار ستاره‌هایی چون جواد عزتی (در نقش مالک)، رعنا آزادی‌ور (در نقش سمیرا)، کامبیز دیرباز (در نقش طلوعی)، مهران غفوریان (در نقش شفاعت)، الناز ملک (در نقش سیما)، مرتضی امینی‌تبار (در نقش میثم)، سید جواد هاشمی (در نقش دستمالچی)، سعید چنگیزیان (در نقش ناصر)، مه‌لقا باقری (در نقش مهناز)، منوچهر علیپور (در نقش دایی مظفر)، الهه حصاری (در نقش کیمیا)، محمدهادی قمیشی (در نقش املشی) و امیر دژاکام در آن ایفای نقش کرده است.

ازدواج و همسر پانته آ قدیریان

از وضعیت ازدواج و همسر پانته آ قدیریان اطلاعات دقیقی در دست نیست.

کیک تولد پانته‌ آ قدیریان

بیوگرافی پانته‌ آ قدیریان بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط کیست

بیوگرافی و عکس های پانته‌ آ قدیریان بازیگر

فیلم ها و سریال های پانته‌ آ قدیریان

نظرات