هر آنچه باید درباره تخته شیشه ای وایت برد بدانید

0

تخته های شیشه ای یکی از جدیدترین تخته های وایت برد هستند که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. این تخته ها دارای مدل های مختلف در رنگ های گوناگون هستند. طول عمر تخته های شیشه ای بسیار زیاد است و شما می توانید به راحتی و بدون بر جای گذاشتن خط روی آن ها بنویسید. جنس این تخته ها از شیشه است به طوری که شما می توانید قسمت پشت آن ها را مشاهده کنید. به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم این تخته ها را جلوی یک دیوار صاف و یک دست قرار دهید تا بتوانید بدون هیچ دردسری مطالب مختلف را روی آن بنویسید. در ادامه شما را با هر آنچه باید درباره تخته شیشه ای وایـت برد بدانید آشنا می کنیم.

تخته وایت برد

مهم ترین ویژگی های تخته های وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای چیست؟

تخته وایت برد شیشه ای به تخته هایی گفته می شود که شفاف هستند و از شیشه ساخته شده اند. برای نوشتن روی این تخته ها حتما باید از ماژیک های مخصوص استفاده کنید. علاوه بر این سعی کنید تخته پاک کن هایی که دارای جنس ابری هستند را برای پاک کردن نوشته های خود مورد استفاده قرار دهید.

پس از پاک کردن نوشته ها توسط این تخته پاک کن ها شما هیچ ردی از نوشته قبلی روی تخته مشاهده نمی کنید. گلس بردها اغلب از جنس شیشه های مقاوم به ضربه تولید می شوند. این تخته های وایت برد بسیار با کیفیت و محکم هستند و در اثر ضربه نمی شکنند. شما می توانید انواع تخته وایـت بردهای شیشه ای را در محیط کار، منزل و … مورد استفاده قرار دهید.

تخته وایت برد شیشه ای

مزایای استفاده از تخته وایت برد شیشه ای

انواع تخته وایت بردهای شیشه ای

تخته های وایـت برد شیشه ای در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند. مهم ترین مسئله ای که در زمان خرید این تخته ها باید به آن دقت داشته باشید جنس شیشه و مرغوبیت آن است. تخته های وایـت برد شیشه ای بر اساس نوع شیشه به مدل های مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه برخی از آن ها را به شما معرفی می کنیم:

  • تخته وایت برد شیشه ای معمولی
  • تخته وایت برد شیشه ای سکوریت
  • تخته وایت برد مغناطیسی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تخته شیشه ای وایت برد

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تخته شیشه ای وایت برد

قیمت تخته وایت برد شیشه ای در مدل های مختلف چقدر است؟

وایـت برد شیشه ای در چهار مدل تولید می شود که قیمت هر کدام تفاوت دارد، در متن زیر شما را با انواع قیمت تخته وایت برد شیشه ای آشنا می کنیم.

وایـت برد شیشه ای تیپ۱: دارای دوسال ضمانت،  شیشه ۶ میل سکوریت و وضوح متون ۵۰ درصد است. این تخته از اندازه ۴۰×۶۰ به قیمت ۰۰۰/۷۰۰ تومان شروع و در اندازه ۲۵۰×۱۲۵ به قیمت ۰۰۰/۰۰۰/۲ تومان به پایان می رسد.

وایـت برد شیشه ای تیپ ۲: دارای شیشه میرال ۶ میل سکوریت و چهار سال گارانتی و رنگ مایع است. این مدل وایـت برد از اندازه ۴۰×۶۰ به قیمت ۰۰۰/۹۰۰ تومان شروع می شود و به اندازه  ۲۵۰×۱۲۵ به قیمت ۰۰۰/۲۰۰/۲ تومان می رسد.

وایـت برد شیشه ای تیپ ۳: دارای شیشه سوپر کلیر و ۶ میل سکوریت و ۶ سال گارانتی تعویض کالا، رنگ مایع کوره ای، فلنج زیبای آلومینیومی در بالا و پایین گلس برد است که از اندازه ۴۰×۶۰ در قیمت ۰۰۰/۲۰۰/۱ تومان شروع می شود و در اندازه ۲۵۰×۱۲۵ به قیمت ۰۰۰/۸۰۰/۲ به پایان می رسد.

وایـت برد شیشه ای تیپ۴: این وایـت برد لوکس صادراتی و دارای وضوح متون صد در صد است که از اندازه ۴۰×۶۰ در قیمت ۰۰۰/۴۰۰/۱ تومان آغاز و در اندازه ۱۲۵×۲۵۰ به قیمت ۰۰۰/۱۰۰/۳ تومان می رسد.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم هر آنچه باید درباره تخته شیشه ای وایـت برد بدانید را مورد بررسی قرار دهیم. تخته های وایـت برد شیشه ای در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات دارای مدل های مختلفی هستند که از جمله آن می توان به تخته های شیشه ای معمولی، سکوریت و مغناطیسی اشاره کرد. شما می توانید از تخته های مغناطیسی به عنوان تابلو اعلانات نیز استفاده کنید تنها کافی است از یک آهن ربا برای چسباندن کاغذ به این تخته ها استفاده کنید. تخته های وایـت برد شیشه ای  ، تخته وایت برد ، تابلو اعلانات ، صندوق انتقادات و پیشنهادات و … در انواع مختلف در وب سایت های دیجی کالا ، آباد برد  و  ترب موجود هستند و شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از مدل های آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید./۵۷۳۲۴۸

نظرات