بازیگر نقش آذر در سریال پدر سالار کیست + بیوگرافی و عکس های قدیمی نقش آذر

0

بازیگر نقش آذر در سریال پدر سالار : کمند امیرسلیمانی زاده ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.بازی در نمایش «سنجاب‌ها» در سن ۷ سالگی نخستین فعالیت او در عرصهٔ تئاتر به حساب می‌آید. امیرسلیمانی در سال ۱۳۶۰ به تلویزیون آمد و در سال ۱۳۶۵ در فیلم سینمایی «ترنج» به هنرنمایی پرداخت..ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش آذر در سریال پر طرفدار پدر سالار را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بازیگر نقش آذر در سریال پدر سالار

کمند امیرسلیمانی زاده ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.بازی در نمایش «سنجاب‌ها» در سن ۷ سالگی نخستین فعالیت او در عرصهٔ تئاتر به حساب می‌آید. امیرسلیمانی در سال ۱۳۶۰ به تلویزیون آمد و در سال ۱۳۶۵ در فیلم سینمایی «ترنج» به هنرنمایی پرداخت.وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است. او در سال ۱۳۷۴ در سریال پدر سالار نقش آذر ، عروس اسدالله خان را بازی کرد که به شدت مورد توجه قرار گرفت و ایشان به اوج شهرت رسید.

او سالها پیش با آفای «ورقا عامری» عکاس ساکن امارات ازدواج کرد که ثمره اش یک فرزند پسر بنام «ایلیا» متولد ۱۳۸۰ شد.بعد از ازدواج به مدت ۶ سال در اوج شهرت به امارات مهاجرت کرد اما در نهایت برای ادامه فعالیت هنری به ایران آمد و حالا چند سالیست از هم جدا شدند.

کمند امیرسلیمانی

شما تجربه کار هنری در خارج از کشور را داشته اید؟

بله، تئاتری را با پدرم و سپند (برادرم) در دبی اجرا کردیم که اصلا قابل مقایسه با تجربه در ایران نیست. ضمن این که من در کشور هنرپروری هم زندگی نمی کردم، مثلا اگر در پاریس بودم که تئاتر رفتن یکی از کارهای روزمره شان بود و من قرار بود این تجربه را بیان و با تجربه در ایران مقایسه کنم موضوع فرق داشت، اما دبی تازه چند سال کوتاه است که سینما رفتن را تربیت و اساس تفریحات کرده است.

از این که چندین سال در ایران زندگی نکردید و زندگی کاری تان با این رفت و آمد تحت الشعاع قرار گرفت، پشیمان نیستید؟

به هر حال این ریسک بزرگی بود که من کردم و چون همه کارگردانان دوست دارند بازیگرشان هنگام کار در کنارشان باشند و من هم چون زندگی ام آن جا بود، نمی توانستم مثلا شش ماه برای یک سریال در ایران بمانم و این شرایط کاری من را سخت تر می کرد. اما می خواهم بگویم اصلا از این تجربه شش ساله پشیمان نیستم.

کمند امیر سلیمانی در سریال پدر سالار

همراه ما باشید

نظرات